Syys/lokakuisia???
Onko muita, joilla syys-lokakuussa laskettu aika?
Niinhän siinä kävi, että tein aivan totaalisen yllättävän positiivisen raskaustestin tuossa tiistaina. Minun piti alkaa tällä viikolla piikittelemään 2.IVF:ää varten kp 2 jahka vain menkat olisivat alkaneet! Söin 17 päivää teroja, koska minulla piti vähän siirtää menkkoja. Vikan teron otin viime viikon perjantaina ja ihmettelin kun ei meinaa alkaa. No, olen minä niitä ennenkin osannut jännittämällä siirtää..
Tulin tiistaina elokuvista ja laskeskelin että olin ollut pari tuntia pissimättä. Ajattelin siis tehdä testi, jotta jännitys laukeaisi. Kuinka ollakkaan kaksi viivaa alkoi heti tulla testiin ja minä menin heti shokkiin. Rupesin ajattelemaan heti, että testin on oltava virheellinen. Seuraavaksi ajattelin mahdollisia raskausoireita?? Mitä ne semmoset on???
Minulla alkoi kaikki menkkaoireet aivan niinkuin aina ennenkin ennen vuodon alkamista. 3½ tuli juuri lapsettomuutta täyteen!! Näin jälkeenpäin kun olen ajatellut niin menkkaoireet todellakin jylläsivät täysillä, mutta tuplana. Tämänkin ajattelin johtuvan teroista! Menkkakivut varsinkin ovat olleet aika kovia.
Tällä hetkellä siis r-oireita ei ole mitään muuta kuin rinnat kipeät (viikko oviksen jälkeen alkoi) ja masussa tuntuu menkkamaisia kipuja, vihlaisuja ja jomotuksia ja ajoittain pientä painon tunnetta! Vähän pelottaa, kun oikeassa kyljessä munasarjan lähettyvillä on tuntunut kolmena päivänä pistelyä/vihlontaa ja ei tiedä mistäse mahtaisi johtua!?
To 9.2 olisi sitten alkuraskauden ultra ja sinne asti pitäisi jaksaa jännittää!!!
T. MiaMik 4+6 (oviksen mukaan (kp 17)??)
Kommentit (25)
Kyllähän minä sinut muistan!!!!!!!! :) Kiva kuulla sinustakin :) Johan tänne tuttuja on eksynyt onnittelemaan :) Ja teitinkin poika jo 7kk!! Vastahan sinä raskaaksi tulit :)
Heipsan!
Lokakuinen ilmottautuu=) Viime pe näytti raskaustesti plussaa ja kauan odotettu la ois sitten 27.10.2006. Ekasta PAS:sta plussasin, kaksi alkiota siirrettiin 3.2
Waimo rv 4+3
Kurkkaanpa minäkin tähän pinoon. Olen näköjään myös saanut nauttia Tampereen seudun plussa-aallosta (=
Meillä plussattiin viime lauantaina 1v 4kk yrityksen jälkeen " puoliluomusti" . PCO-diagnoosi on ja clomeja popsittu. Periaatteessa plussakierto oli vielä clomikierto, mutta niin pitkällä (plussa kp 59), että en enää usko 2kk aikaisemmin napsittujen clomien voimaan.
Nyt vaan toivotaan ja jännitetään, että kaikki menee hyvin. Vähäoireinen olen tähän asti saanut olla. Nännit vähän aristelee ja jalat olleet turvoksissa. Epäuskoinen olo on ja keskenmeno pelottaa hirmuisesti. Olen lukenut, et sekä PCO että ylipaino lisää keskenmenoriskiä ja molemmat löytyy.
13.3. olen menossa Väestöliiton varhaisultraan ja silloin selviää tarkempi laskettu aika. Itse uskoisin, et asettuu lokakuun loppuun. Esikoista meille odotetaan.
Hämillään ja epäuskoinen, mutta silti onnellinen
Annu (=
la olis ehkä 19.10 tai 26.10, mutta se varmistunee ultrassa ei ensi viikolla, mutta sitä seuraavalla - en millään jaksa odottaa sinne asti....
Nyt viikkoja virallisesti 6+5, mutta ehkä kierron pituuden takia 5+5 eli en tiedä :)
Ja onnittelut muillekin! MiaMikin kanssa ollaan vaan jossain vaiheessa oltu enemmänkin tekemisissä. Olipa mahtava yllätys, kun puolivahingossa klikkasin plussanneitten puolelle ollessani menossa vauvoihin! Meillä kun poika on jo seitsemän kuukauden ikäinen jötikkä.
Näköjään nyt on plussa-aalto pyyhkäissyt lapsettomien yli Tampereen seudulla! :) Onnea vielä kerran!
lyyti