Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten joku nainen voi äänestää miestä,

Vierailija
27.01.2006 |

kun on nainenkin ehdokkaana. Minä en ainakaan ymmärrä miesten juttuja, eikä ne ymmärrä mun juttuja. Ikävä totuus, mutta näin on. Miehet aina pitävät yhtä kuitenkin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli haluat sen ymmärtää.

Vierailija
42/48 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt siihen, että koko maailman historian ajan jos jonkinlaiset äijänkönsikkäät ovat tätä maailmaa hallinneet. Ja mihin kuntoon ovat maailman saattaneet :-( Johan se helvettti vieköön on pikkuhiljaa naistenkin vuoro saada äänensä kuuluviin sieltä palkkakuopasta ja lasikaton alta!!!!Mahdollisimman paljon naisia vaan johtaviin virkoihin. Sitten kun ollaan tilanteessa 50-50 esim. naisjohtajien määrässä, niin alan puhua tasa-arvoisuudesta, en hetkeäkään aikaisemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ääneen sanottu sana on aina tapahtunutta, kyllä ne toimittajat kaivelevat asiat esiin, jos joku lupaus on päässyt täysin unohtumaan. Viime vaaleissa ei kummallakaan ehdokkaalla edes ollut mitään sellaista teemaa, joka olisi mua äänestäjänä vedonnut tai kiinnostanut. Nyt on tarjolla sentään monta, joita pidän yhteiskunnan perustana: työn arvon korostaminen, sen lisääminen, pienen maan yhteishengen kokoaminen, pätkätöihin puuttuminen ja äitiyden kautta ilmenevät ongelmat tasa-arvossa etenkin työelämässä.

Vierailija
44/48 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaerot ainakin pitäisi minusta pienentyä. Ne ovat edelleen aika räikeitä.

Olemme ehkä siinä jo tasa-arvoisia, että yhtä palon Suomessa taidetaan arvostaa syntyy sitten tyttö tai poika perheeseen. Siinäkin on ollut aikoja, jolloin tytön syntyminen oli ikävä asia. Kaikki halusivat mieluummin pojan. Siinä olemme jo edenneet aimo annoksen.

Vierailija
45/48 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku hiljaa mitä vanhemmaksi tulee se eriarvoisuus.

Vierailija
46/48 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette tyttöjä? Onneksi sentään SUomessa on näinkin tasa-arvoista jo, ettei tyttöjä tapeta.

Vierailija
47/48 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun silloinkin äänestää naista eikä omiin ajatuksiini vastaavaa miestä?

Entä jos tuo nainen on vienyt maata täysin päinvastaiseen suuntaan, kuin olisin halunnut. Pitäisiko mun silloinkin vain tyytyä siihen ja äänestää naista?

Vierailija:

Olen kyllästynyt siihen, että koko maailman historian ajan jos jonkinlaiset äijänkönsikkäät ovat tätä maailmaa hallinneet. Ja mihin kuntoon ovat maailman saattaneet :-( Johan se helvettti vieköön on pikkuhiljaa naistenkin vuoro saada äänensä kuuluviin sieltä palkkakuopasta ja lasikaton alta!!!!Mahdollisimman paljon naisia vaan johtaviin virkoihin. Sitten kun ollaan tilanteessa 50-50 esim. naisjohtajien määrässä, niin alan puhua tasa-arvoisuudesta, en hetkeäkään aikaisemmin!

Vierailija
48/48 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän sitä ehdokasta kaikissa vaaleissa, joka osaa pitää huolta ympäristöstä, on luotettavan tuntuinen, osaava ja asiallinen.

Sukupuolella ei ole väliä. Se on oikeaa tasa-arvoa. Tasa-arvoa ei ole se, että vaaditaan suu vaahdossa työpaikoille 50% naisia, vaikka sen saavuttamiseksi pitäisi potkia osaavia miehiä ulos.

Nainen ei todellakaan ole yhtään sen parempi vaihtoehto vaikkapa nyt sitten naisille. Sen todistaa ehdottomasti muun muassa tämä palsta...

Miehetkin kärsii paljon tasa-arvon puutteesta, eikä heitäkään saa unohtaa. Nyt on onneksi tullut puheeksi lehtiin isän oikeudet, tosin äidit vaikenee niistä hyvin nopeasti:(