Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa luotettavaa automaattivaihteista autoa pikkulasten äidille!

Vierailija
27.01.2006 |

En osaa enkä uskalla ajaa täällä pk-seudulla, mutta nyt on pakko opetella, kun muutetaan syrjemmälle. Lupasin miehelle, että alan ajamaan autoa, jos meille hankitaan toiseksi autoksi automaattivaihteinen auto.

Tilaa saisi olla rouvan kauppa- ja harrastuskasseille sekä kahdelle lapselle turvaistuimineen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätiloiltaan tosi iso, helppo ajaa.

Auto on siis minun käytössäni, mies menee kävellen töihin.

En olisi halunnut automaattivaihteista alunperin mutta nyt olen kyllä tyytyväinen:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toivottavasti pysyt poissa liikenteestä kokonaan.

Vierailija
4/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat amerikkalaisissa autoissa (automaatit lähes kaikissa jo 50-luvulta lähtien!). Myös Volvon laatikkoa hän kehuu. Nyt meillä mersu, joka on myös hyvä. Mulla Opel, jonka laatikko toimii, mutta on pitänyt laitellakin monesti, eli ei hyvä. Ranskalaisista ja japsisutomaateista ei ole kokemusta, mutta ransk. autot nyt ovat mitä ovat...

Automaattivaihteet on ihania! En ymmärrä, miten joku viitsii ajella manuaalilla, kun automaattivaihteetkin on keksitty!

Vierailija
5/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa. Varmaan joku pikku " kauppakassi" yaris, micra, clio ym.

Vierailija
6/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun siihen tottuu niin ei tee mieli enää koskaan polkuauton rattiin hypätä.

Automaattivaihteiden lisäksi kun on vielä automaattiset tuulilasin pyyhkijät ja vakionopeudensäädin niin kyllä on ajomukavuus- ja helppous huipussaan.

Mulla on automaattivaihteinen Saab 9-3 ja voin suositella lämpimästi.

Vierailija
7/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka väittää muuta ei ole koskaa automaattivaihteista kokeillut.

Maantie-ajossa on ihan sama kumpi on.

Vierailija
9/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden vanhoja käytettyjä isoja autoja saa samalla hinnalla, kun noita kirppuja. kaveri osti 14.000 eurolla ison Citroen C5:n automaattivaihteilla. Mukana kaikki vakionopeudensäätimet sun muut. Satsaa turvallisuuteen äläkä ala kuskata lapsosiasi niillä kurkkupurkeille. Kolarissa pikkurätit jää aina toiseksi.

Vierailija
10/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongalma vaan on se, että automaattiautot on yleensä niitä isokokoisempia eikä haluamiasi kauppakasseja...ettet sitten rusikoi isoa autoasi liikenteessä..

Vierailija
11/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä toinen joka toivoisi automaattivaihteista autoa. Mäkilähdöt ei ole mun mieleen. Ei ole paljon tullut ajeltua itse ja se tietää mihelle kuskina oloa.

Vierailija
12/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=125571

Mulla ei ollut muita vaihtoehtoja kun vauva syntyi. Tahdoin volvon ja sain sellasen. Itte otin kyllä omani (V50 T5) manuaalivaihteisena, kun on vähän sporttisempi niin. Isomman auton jos ottaa, niin kyllä sillon automaatti on ehdoton. Pienissä ei niin väliä. Muista myös vakionopeudensäädin jos ajat kaupungin ulkopuolella :).

Vierailija
13/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uuden auton kuljettaja nukahtanut rattiin! Kyllä se on niin mukavaa ajella uudella autolla että nukahtaa kesken kaiken. Suomessakin kolarin aiheuttajista enemmistö autoista uudehkoja joten eivät osaa uusien autojen kuljettajat ajaa!

Vierailija
14/14 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos vähän ajokokemusta, on mukavampi ajaa kun tuntee että auto pysyy tiessä (tämän huomion tehnyt volvolla ja saabilla, vaikka satoja muitakin autoja on ajossa ollut)

Volvossa on vieläpä mukavan tilavat sisätilat, saa turvaistuimet mukavasti kiinni ja jää vielä lapsen jaloillekkin tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän