kuka jaksais suomentaa tän ADHD-testin?
Kommentit (7)
Onko teistä aika moni oire tuttu? Minulle on, vaikka taatusti minulla ei ole aikuisten adhd:tä...
Vierailija:
Onko teistä aika moni oire tuttu? Minulle on, vaikka taatusti minulla ei ole aikuisten adhd:tä...
Hänellä oli kaikki oireet ja totesi, että ne ovat kaikki - stressin oireita!
Diagnoosien ja nimilappujen liimaaminen lapsiin on vaan niin helppoa ja ihmiset haluavat kiivaasti jonkin " virallisen" selityksen ongelmiin.
Mihin hävisi ilmiö nimeltä MBD?
Vierailija:
Vierailija:
Onko teistä aika moni oire tuttu? Minulle on, vaikka taatusti minulla ei ole aikuisten adhd:tä...Hänellä oli kaikki oireet ja totesi, että ne ovat kaikki - stressin oireita!
Diagnoosien ja nimilappujen liimaaminen lapsiin on vaan niin helppoa ja ihmiset haluavat kiivaasti jonkin " virallisen" selityksen ongelmiin.Mihin hävisi ilmiö nimeltä MBD?
se MBD hävinnyt mihinkään vaan se on nykyään yläkäsite, jonka alle menevät nuo adhd:t ja muut. Eli ennen kaikki tapaukset olivat mbd-tapauksia, nykyään eritellään tarkemmin mikä " vaiva" on kyseessä
Vierailija:
Vierailija:
Onko teistä aika moni oire tuttu? Minulle on, vaikka taatusti minulla ei ole aikuisten adhd:tä...Hänellä oli kaikki oireet ja totesi, että ne ovat kaikki - stressin oireita!
Diagnoosien ja nimilappujen liimaaminen lapsiin on vaan niin helppoa ja ihmiset haluavat kiivaasti jonkin " virallisen" selityksen ongelmiin.Mihin hävisi ilmiö nimeltä MBD?
ehká saisit tehtya sen sanakirjan kanssa, ei mitaan vaikeita sanoja.