Club-30 viikonloppua odotellessa
Hei taas,
näin se viikko taas melkein pulkassa. Tullut huhkittua vähän ylitöitäkin, kun tuurailen tiimikaveriakin. Mutta ihan ok, niin saan säästöön maaliskuun talvilomaa varten, joka menee pari päivää yli sallitun. Ei tarvitse palkattomana ottaa. Vielä 1,5 kk!
Tiitiäinen - plussasäteitä! Joko pääset testaamaan?
Heli -kiva, että uni taas maittaa. Me herättiin tänään jo viideltä, kun mies stressaa töitä. Väsyttää, mutta ehkä sitä voisi lähteä aikaisen aamun kunniaksi ajoissa kotiin.
Nuru - pahoittelut...
Tirppa - toivottavasti flunssa on jo hellittänyt!
Vauvarintamalla ei ihmeitä. Ovista testaillaan, tämä vielä luomukierto.
Jos viikonloppuna olisi säpinää kammarin puolella. :-)
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Kommentit (11)
Hei kaikille!
Nurulle ensin pahoittelut negasta... ei oikein osaa sanoa mitään, kun en (vielä) tiedä, miten pahalta se tuntuu. Toisaalta huomasin itse kun meidän koira kuoli, että ei esim. naapureiden pahoittelut tuntuneet oikein miltään, päinvastoin saattoi olla kurjaa kuunnella ja yrittää jaksaa vastailla kun itse olisi halunnut vain surra hiljaa itsekseen. Sen takia luulenkin, että meille sopii hyvin päätöksemme olla puhumatta lapsettomuudesta ja hoidoista kenellekään, saamme ainakin työ- ja suremisrauhan jos ei muuta. No, tämä nyt meni näin yleiseksi pohdinnaksi, mutta jos vielä palaan sinuun Nuru, niin saanko udella, että muistanko joskus lukeneeni että kärsit myös endosta? Jos muistan oikein, niin se varsinainen uteluni on se, että miten endo on reagoinut hoitoihin? Itseäni kun asia vähän mietityttää...
LeiaK olet siis myös todennut vyöhyketerapian hyväksi! Itsekin olen tänään menossa, mukavaa! : ) Minulle tosin terapeutti suositteli käyntejä kerran kierrossa, suunnilleen ovulaation aikaan mutta ei sen jälkeen, ettei mahdollisesti alkanut raskaus keskeytyisi. Tai siis että ovulaation jälkeen pitäisi jättää mahdolliset hormonipisteet käsittelemättä, mutta itse olen aina halunnut mennä hoitoon juuri silloin kun näitäkin pisteitä voidaan hoitaa. Aiotko nyt käydä sen 5-10 kertaa ihan putkeen, joka viikko? Se on varmasti tehokasta!
Ulkona paistaa aurinko, ihanaa. Viime kevät meni niin tehokkaasti lapsettomuuskriisissä ja erilaisissa tutkimuksissa, etten paljoa muista auringosta nauttineeni... lapseton olen edelleen, mutta jospa nyt olisi tilanne vähän rauhallisempi ja huomaisi taas nauttiakin!
Hyvää viikonloppua kaikille!
Syyssäde
Äkkiä se tämäkin viikko taas vierähti.
[b]Nurulle[/b] iso lohtuhali (((o))) olen tosi pahoillani että tälläkin kertaa tulos oli nega. [color=blue]=/[/color]
Joko olet lentänyt aurinkovarjon alle? [color=gold]=)[/color]
Omassa navassa ei mitään uutta...
menkkoja tässä edelleen odotellaan, km nyt n. reilu parikymmentä päivää, joten ei niiden nyt vielä pitäisikään alkaa. Mutta mietityttää niin kovasti että miten oma hormoonitoiminta palautuu km jälkeen.
Tänään tuli ihan yllättäen itku, ei mitään syytä mutta kyyneleet nousi vaan pintaan. [color=purple]=´([/color]
[color=red]Tsemppiä piinistelijöille[/color] ja[color=green] kaikille oikein mukavaa viikonloppua![/color]
Hei vaan kaikki.
Nuru; (((((0))))) Jaksamista
Lumivaippa; Kiitos kysymästä flunssa tältä erää selätetty, mun ois pitäny peuhata viime viikonloppuna vällyjen alla kiertoa ajatellen mutta ei kerta kaikkiaan ollu virtaa.
LeiaK; Mä oon kokeillu sitä aromaterapiaa, hieman sama periaate kuin vyöhyketerapiassa mutta ei niin intensiivisesti stimuloida hermopisteitä. Hierotaan hellästi ihanilla tuoksuöljyillä. Aaah Nirvana. Flunssan vuoksi piti perua yks kerta ja kyllä otti kupoliin.
SyysSäde; Kyllä se jossain vaiheessa alkaa hieman toi lapsettomuustuska hellittään (muttei kokonaan kylläkään unohdu). Voin todeta viiden vuoden yrityksen jälkeen näin. Eli kyllä todellakin auringosta ja pienistä elämän iloista on taas alkanut nauttia. Täysin rinnoin mukaan rientoihin.
SuviTuulia; Ei se mikään ihme oo jos vielä kyyneleet nousee silmiin, kun ajattelee kuinka lähellä olit unelman toteutumista. Sinullekin myös Oikein iso lohtuhali (((((0))))) Toivottavasti sinäkin voit pian tuntea ja iloita lisääntyvästä auringosta joka tulee lopulta paistamaan meidän jokaisen risukasaan!
Omaa napaa; Täällä kuulostellaan nyt jokaista oiretta oisko ne menkkaoireita (luomuylläriin usko totaalisesti kadoksissa) että pääsis soittaan OYSiin ja sopimaan PASsiin aikaa. Kp on 21 joten kyllä se tästä. Tällä kertaa ei ollutkaan tämän kiihkeempiä.
Tsempitykset myös Helille ja uudelle lääkkeelle sekä Tiitiäiselle joka piinailee ja kaikille (myös niille joiden nimeä en nyt saanut mieleen) oikeen paljon auringon säteitä ja ihanaa viikonloppua.
Toivottelee pohjoisjaoksen Tirppa
Hei clubilaiset!
Tänään on ollut ihanan aurinkoinen päivä. :o) Kyllä Pohjolankin talviaurinko voi olla ihastuttava heijastellessaan valkoiselle lumihangelle. :o)
Kiitokset teille kaikille lohduttavista sanoistanne. Surutyö vie aikansa, mutta on ihanaa lukea viestejänne. Valoisuutta tuovat mieleen.
Lumivaippa ja LeiaK: Teillahän on kiva viikonloppu tiedossa. ;o)Luomuilua ja hellyyttä oman peiton alla. :o)
Syyssäde: oikein muistit, minulla on endo. Eka IVF tehtiin minulle noin kuukausi laparoskopian jälkeen, joten tuolloin oli erinomainen tilanne endon kannalta. Tietenkin hirvittävät hormonimäärät ovat saaneet endon villiintymään, mutta vähemmän kuin olisi voinut odottaa. Nyt tämä toinen IVF tehtiin pitkällä kaavalla ja sumuttelin tavallista pidempään. Se oli hyväksi. Sumut ihan todella helpottivat oloa. Ja uskon sumujen rauhoittaneen tilannetta kokonaisvaltaisesti. Ainakaan minulla ei ollut nyt vuodon alkaessa kovia kipuja tai runsasta vuotoa. Mutta odotan jännityksellä seuraavaa luonnollista kiertoa. Sittenhän se totuus paljastuu. :O) Tsemppiä sinulle!
Suvis: lohtuhalaus sinullekin (((((suvis))))). Itku on hyväksi. Hetken päästä kaikki näyttää paremmalta. En vielä ole ehtinyt karkaamaan maailmalle. Pian kuitenkin on tarkoitus. :o)
Tirppa: hyvä, että olet päässyt flunssan kourista. Hyvä saada kroppa kuntoon ennen PAS:ia. Tsemppiä!
Tiitiäisen uutisia odottelen. Mitähän huurunenille kuuluu?
Oma napa on aloittanut kiinteytymisen. :O) Ei enää lohtusuklaata tai irtokarkkeja. Enemmän liikuntaa ja vihanneksia. Juurespalat ovat parempia välipaloja kuin namut. Tosin irrottautuminen karkeista on vaikeaa. Täysi lakko on ainoa keino, en ole kohtuukäyttäjä kun kyseeseen tulee irtokarkit. :o) Tuo vyöhyketerapia jää jälleen kaivelemaan, en ehdi käymään ennen lähtöä.
Mukavaa viikonloppua teille kaikille!
Rakkaat clubilaiset! Sain juuri testistä elämäni ensimmäisen PLUSSAN!!
Voitte varmaan uskoa,että olotila on uskomaton ja epätodellinen, eikä oikein usko vieläkään todeksi. Kädet tärisee ja heikottaa..
Kiitos teille kaikille plussasäteistä, liekö niillä ollutkin osasyynsä..
Nyt sitten jännätään jatkossa onko siellä masussa 1 vai 2 asukkia, kun mulle siirrettiin kaksi, koska eivät olleet huippuhyviä. Todistteua tuli siis sekin,että huonommillakin alkioilla voi onnistaa.
Mutta kirjoittelen vielä lisää, jahka enemmän selviää, ette vielä minusta eroon pääse!
pyörryksissä oleva tiitiäinen
tiitiäinen-76! Onnea mahdottomasti!!!!!!!!!!!
Onnittelut sinulle ja miehellesi!!
Muita toki tulla sitten kertomaan, montako asukkia massussa on!
T:Minerva
Suuren suuret onnittelut plussasta ja onnea odotukselle!
On se niin mahtava tunne että nauti siitä. =)
Kamalan kiireisenä raksahommien ja töitten kanssa, joten en ole kerinnyt sivuilla luuraamaan.
Ihan ensimäiseksi Nurulle pahoittelut negasta ja lohtuhali! Tosi ikävää että ei vieläkään tärpännyt!
Helille ja muille lääkitsijöille kamalasti tsemppiä hormoni myrskyihin. Toivottavasti elämä on edes jotakuinkin tasaista.
Itselle ei mitään uutta. Kuten lumivaipallakin vieläkin luomuillaan ja kpt olisi silleen kallellaan, että viikonloppuna pitäisi sänkykamarissa viihtyä. Tai no sen verran uutta, että kävin siellä vyöhyketerapiassa. Oli aivan ihanan mahtavaa, hoidon jälkeen oli sellainen olo kuin leijuisi 5 cm maanpinnan yläpuolella. Varasin heti ensi perjantaille uuden ajan, hoitaja suosittelikin 5-10 kertaa kerran viikossa, että hoitotuloksia alkaa näkymään.
Tsemppiä ja hauskaa viikonloppua clubilaisille
toivottaa Leia
*Keskisestä alajaoksesta*