Voitteko selittää ''kumpi ja kampi tappelivat kumpi voitti''
Kommentit (243)
Hei, tulepas Kalle, Kustaan parvekkeen alle.
Hei. Tule paskalle, Kustaan parvekkeen alle.
Hei. Tule paskalle, kustaan parvekkeen alle.
Hei. Tulepas Kalle, kustaan parvekkeen alle.
Ymmärrätkö nyt, mikä ero on isoilla ja pienillä alkukirjaimilla?
Siksi Kumpi voitti.
Kaikkeen määkin aikaani tuhlaan..
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:59"]
Hitto sä ap oot tyhmä
[/quote]
Perustele? Ai koska en hyväksy vastausta ilman perusteluja? Tuskin osaat itsekään perustella mutta olet asettunut kampi-puolelle kuten suurin osa tekee, ymmärtämättä oikeasti miksi. Ryhmäpainetta ja tyhmiä lampaita. Ap
selvää on se, että ap hävisi rankasti, kun elämän valttikortit lyötiin pöytään....perustelu? tämä ketju.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:57"]Hei, tulepas Kalle, Kustaan parvekkeen alle.
Hei. Tule paskalle, Kustaan parvekkeen alle.
Hei. Tule paskalle, kustaan parvekkeen alle.
Hei. Tulepas Kalle, kustaan parvekkeen alle.
Ymmärrätkö nyt, mikä ero on isoilla ja pienillä alkukirjaimilla?
Siksi Kumpi voitti.
Kaikkeen määkin aikaani tuhlaan..
[/quote]
Tää saattais herättää ihmetystä mamujen suomi- englanti tunnilla:D
Tien toisella puolen oli 4 mäntyä ja toisella puolen kuusi. Montako puuta yhteensä, ap?
Hirrnauskis:D
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:01"]
selvää on se, että ap hävisi rankasti, kun elämän valttikortit lyötiin pöytään....perustelu? tämä ketju.
[/quote]
Mun mielestä itse taas olet tyhmä jos sanot tämän keskustelun perusteella että multa puuttuu valttia. Mieti nyt vähän. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:05"]
Tien toisella puolen oli 4 mäntyä ja toisella puolen kuusi. Montako puuta yhteensä, ap? Hirrnauskis:D
[/quote]
4 + 6 = 10. Osaan kyllä lukea:) Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:01"]
[/quote]
Mun mielestä itse taas olet tyhmä jos sanot tämän keskustelun perusteella että multa puuttuu valttia. Mieti nyt vähän. Ap
[/quote]
Puuttuuko sulta valttia vai Valttia?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:01"] selvää on se, että ap hävisi rankasti, kun elämän valttikortit lyötiin pöytään....perustelu? tämä ketju. [/quote] Mun mielestä itse taas olet tyhmä jos sanot tämän keskustelun perusteella että multa puuttuu valttia. Mieti nyt vähän. Ap [/quote] Puuttuuko sulta valttia vai Valttia?
[/quote]
Mitä tarkoitat? Valtti kirjoitetaan pienellä kun se ei ole nimi... Perusasioita, äikäntunnit jääny väliin? Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:05"]
Tien toisella puolen oli 4 mäntyä ja toisella puolen kuusi. Montako puuta yhteensä, ap? Hirrnauskis:D
[/quote]
[/quote]
Hahhahhaa...idiootti. Vastaus voi olla myös 5. Niin huono provo..huoh
Ap on niin Porvoosta. Kukaan ei vaan voi olla noin tyhmä.
[/quote]
[/quote]
Minä puhuin ap:stä, en Ap:stä, miksi luulit että tarkoitin sinua? perustele?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:05"] Tien toisella puolen oli 4 mäntyä ja toisella puolen kuusi. Montako puuta yhteensä, ap? Hirrnauskis:D [/quote] 4 + 6 = 10. Osaan kyllä lukea:) Ap [/quote] Hahhahhaa...idiootti. Vastaus voi olla myös 5. Niin huono provo..huoh
[/quote]
Siinä pitäisi lukea kuusipuu eikä pelkkä kuusi että voisi ajatella tuollain. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:05"]
[/quote]
[/quote]
Tai sitten 4+1=5. Et ilmeisesti ymmärrä kaksoismerkityksiä?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:01"] selvää on se, että ap hävisi rankasti, kun elämän valttikortit lyötiin pöytään....perustelu? tämä ketju. [/quote] Mun mielestä itse taas olet tyhmä jos sanot tämän keskustelun perusteella että multa puuttuu valttia. Mieti nyt vähän. Ap [/quote] Puuttuuko sulta valttia vai Valttia?
[/quote]
Mitä tarkoitat? Valtti kirjoitetaan pienellä kun se ei ole nimi... Perusasioita, äikäntunnit jääny väliin? Ap
[/quote]
Asiaan enempää puuttumatta, Valtti on kyllä erisnimi.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:09"]
[/quote]
[/quote]
Minä puhuin ap:stä, en Ap:stä, miksi luulit että tarkoitin sinua? perustele?
[/quote]
Kirjoitat lauseen keskellä mutta mulla tulee aina pisteen jälkeen ja silloin alotetaan isolla. Luulisi nyt nämä perusjutut osaavan. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:59"]
Hitto sä ap oot tyhmä
[/quote]
Perustele? Ai koska en hyväksy vastausta ilman perusteluja? Tuskin osaat itsekään perustella mutta olet asettunut kampi-puolelle kuten suurin osa tekee, ymmärtämättä oikeasti miksi. Ryhmäpainetta ja tyhmiä lampaita. Ap
[/quote]
En ole tuo tyhmän kirjottaja mut hei oikeesti onhan sulle tässä jo perusteltu moneen kertaan erilaisilla esimerkeillä et jollei vieläkään mee perille niin ei o kyl perusteluissa vika vaan ehkä sitten siinä ap:n ymmärryksessä :D
btw, toiset tajuu tän jo päiväkoti-ikäsenä. Ja ihan yhellä selityksellä ;D
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:05"] Tien toisella puolen oli 4 mäntyä ja toisella puolen kuusi. Montako puuta yhteensä, ap? Hirrnauskis:D [/quote] 4 + 6 = 10. Osaan kyllä lukea:) Ap [/quote] Hahhahhaa...idiootti. Vastaus voi olla myös 5. Niin huono provo..huoh
[/quote]
Siinä pitäisi lukea kuusipuu eikä pelkkä kuusi että voisi ajatella tuollain. Ap
[/quote]
Oi kuusipuu...
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:52"]
Ei siinä ole henkilöitä, koska ne kirjoitetaan isolla:)
[/quote]
Eihän se sanoma muutu mitenkään vaikka kirjoittaisi isolla?
KUMPI JA KAMPI TAPPELIVAT KUMPI VOITTI
Miten muka muuttuu? Ap