Voitteko selittää ''kumpi ja kampi tappelivat kumpi voitti''
Kommentit (243)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:05"]
Tien toisella puolen oli 4 mäntyä ja toisella puolen kuusi. Montako puuta yhteensä, ap? Hirrnauskis:D
[/quote]
4 + 6 = 10. Osaan kyllä lukea:) Ap
[/quote]
Epäilen kyllä, että et osaa lukea, kun joudut kyselemään täällä tälläisiä. Tosin provot ei osaa lukea
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:07"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:01"] selvää on se, että ap hävisi rankasti, kun elämän valttikortit lyötiin pöytään....perustelu? tämä ketju. [/quote] Mun mielestä itse taas olet tyhmä jos sanot tämän keskustelun perusteella että multa puuttuu valttia. Mieti nyt vähän. Ap [/quote] Puuttuuko sulta valttia vai Valttia? [/quote] Mitä tarkoitat? Valtti kirjoitetaan pienellä kun se ei ole nimi... Perusasioita, äikäntunnit jääny väliin? Ap [/quote] Asiaan enempää puuttumatta, Valtti on kyllä erisnimi.
[/quote]
Niin näköjään on kun katsoin Väestörekisterikeskuksesta mutta en ole kyllä aiemmin kuullut. Alle 160 kuitenkin tätä nimenä niin ei mielestäni tarvitse tietää. Ap
Valtti on yhden puunsuoja-aineen nimi.
Mutta asiaan: kun saat selvitettyä tuon kumpi-ja-kampi-probleeman, tulisitko kertomaan myös meille?
yt. Psykiatri Pettersson
Niuvaniemen psykiatrinen sairaala
Tää ap on jonkin teleoperaattorin leivissä. Huono myynti tänään, niin päätti hermostuttaa ihmiset heittämään puhelimet seinään, jotta voi huomenna tai maanantaina myydä kytkyllä uudet!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:01"] selvää on se, että ap hävisi rankasti, kun elämän valttikortit lyötiin pöytään....perustelu? tämä ketju. [/quote] Mun mielestä itse taas olet tyhmä jos sanot tämän keskustelun perusteella että multa puuttuu valttia. Mieti nyt vähän. Ap [/quote] Puuttuuko sulta valttia vai Valttia?
[/quote]
Mitä tarkoitat? Valtti kirjoitetaan pienellä kun se ei ole nimi... Perusasioita, äikäntunnit jääny väliin? Ap
[/quote]
Valtti on myös nimi! Mut onpa sul tylsää ku provoilet tällästä paskaa. Ja mulla myös ku jaksan vastata.
Minulla on hyvä kunto. Onnin isä on Kunto.
Arto on kunnon isä! Arto on Kunnon isä.
Onko silloin aina provo jos sattuu pohtimaan jotain asiaa jota normaalisti pidetään itsestäänselvyytenä? Tajuatteko että asioilla voi olla monta puolta, ei kaikki ole niin musta-valkoista. Ei tarvitse syyttää että pilailen jos olette eri mieltä kanssani.
Tajuan kyllä tuon että kirjainten koko vaikuttaa siihen onko joku sana nimi vai ei, mutta en ole vieläkään saanut peruskeluja sille vastaukselle, miksi se olisi kampi. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:16"]Onko silloin aina provo jos sattuu pohtimaan jotain asiaa jota normaalisti pidetään itsestäänselvyytenä? Tajuatteko että asioilla voi olla monta puolta, ei kaikki ole niin musta-valkoista. Ei tarvitse syyttää että pilailen jos olette eri mieltä kanssani.
Tajuan kyllä tuon että kirjainten koko vaikuttaa siihen onko joku sana nimi vai ei, mutta en ole vieläkään saanut peruskeluja sille vastaukselle, miksi se olisi kampi. Ap
[/quote]
No vittu olethan :D
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:16"]Onko silloin aina provo jos sattuu pohtimaan jotain asiaa jota normaalisti pidetään itsestäänselvyytenä? Tajuatteko että asioilla voi olla monta puolta, ei kaikki ole niin musta-valkoista. Ei tarvitse syyttää että pilailen jos olette eri mieltä kanssani. Tajuan kyllä tuon että kirjainten koko vaikuttaa siihen onko joku sana nimi vai ei, mutta en ole vieläkään saanut peruskeluja sille vastaukselle, miksi se olisi kampi. Ap [/quote] No vittu olethan :D
[/quote]
On vain sanottu että kampi on nimi, mutta ei miksi se voitti. Kyllä minä nyt sen tajuan että tappelevilla hahmoilla on nimet. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:26"]
Että mikä siinä on se vastaus?
[/quote]Kampi voitti, koska se heitti veivin.
Miska soutaa Joella. Joe hukkuu.
Miska meni Joen suuhun. Joe melkein tukehtui.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:31"] Kampi. Se on vahvempi ja ovelampi. [/quote] Munkin mielestä kampi mut täälläkin taas kaikki väittää että kumpi... Perustelkaa! Ap [/quote] Täh? Ootko sä kännissä
[/quote]
No en vaan mulla on tapana vaatia perusteluja jos joku väittää jotain. Ap
[/quote]
On hyvä PYYTÄÄ perusteluja kyllä vastauksille, mutta vaatiminen on naurettavaa.
Ja en tiedä oletko tyhmä vaiko idiootti, mutta jos kerran on kaksi osapuolta; Kumpi ja Kampi. Ja loppuna toteamus "Kumpi voitti" niin mitä perusteluja tohon kaipaat?
Toki toi on kompa kysymys ja yksiselitteistä vastausta tuskin koskaan löytyykään. Se on mielipide asia, miten kukakin tuon toisen lauseen haluaa ymmärtää.
Tosin, sun versiossa lause päättyy pisteeseen, jolloin siitå tulee toteamus. Jos se taas päättyy kysymysmerkkiin niin silloinhan se on kysymys ja vastaus on mitä kukakin sen haluaa olla.
Ihan sama jos kyselisit elämän tarkoitusta ja alkaisit vaatimaan selityksiä, miksi joku vastaa jotain mitä vastaakaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:16"]Onko silloin aina provo jos sattuu pohtimaan jotain asiaa jota normaalisti pidetään itsestäänselvyytenä? Tajuatteko että asioilla voi olla monta puolta, ei kaikki ole niin musta-valkoista. Ei tarvitse syyttää että pilailen jos olette eri mieltä kanssani. Tajuan kyllä tuon että kirjainten koko vaikuttaa siihen onko joku sana nimi vai ei, mutta en ole vieläkään saanut peruskeluja sille vastaukselle, miksi se olisi kampi. Ap [/quote] No vittu olethan :D
[/quote]
On vain sanottu että kampi on nimi, mutta ei miksi se voitti. Kyllä minä nyt sen tajuan että tappelevilla hahmoilla on nimet. Ap
[/quote]
Sähän puhut itses ihan pussiin. Ekalla sivulla olit itse sitä mieltä, että kampi voittaisi ja valitit, kun kaikki muut on sitä mieltä, että kumpi voittaa. Ja nyt haluat perusteluja omalle kannallesi. Perustele itse.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:16"]Onko silloin aina provo jos sattuu pohtimaan jotain asiaa jota normaalisti pidetään itsestäänselvyytenä? Tajuatteko että asioilla voi olla monta puolta, ei kaikki ole niin musta-valkoista. Ei tarvitse syyttää että pilailen jos olette eri mieltä kanssani.
[/quote]
No minä sulle selitän. Ne olivat hiihtämässä, ja tähän liittyy kaksoismerkityksen lisäksi myös piilomerkitys, joten oikea vastaus on oikeasti sompa. Ja selitys tähän: Se oli ainoa joka säilyi ehjänä. Onko nyt selvänä tämä dilemma?
Kuullu kahta vastausta. "Kumpi" -> sehä on jo siin sanottu. "Ei kumpikaan" -> en oo kuullu perusteluja.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:18"]
[/quote]
[/quote]
Sähän puhut itses ihan pussiin. Ekalla sivulla olit itse sitä mieltä, että kampi voittaisi ja valitit, kun kaikki muut on sitä mieltä, että kumpi voittaa. Ja nyt haluat perusteluja omalle kannallesi. Perustele itse.
[/quote]
Meni sekaisin, tarkoitin kumpia mutta oli oma kanta mielessä näköjään. Voin perustella sitten kun saan perustelun kumpille. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:09"]Ap on niin Porvoosta. Kukaan ei vaan voi olla noin tyhmä.
[/quote]
No shit? Tyhmempi vaikutelma syntyy teistä, jotka tuohtuneina ihmettelette ap:n ymmärtämättömyyttä.