Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niinistö panee ay-liikken kuriin! Jo on aikakin! Sitä enää tarvita! ÄÄNI SALELLE!!!

Vierailija
26.01.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittäviä, uhkailevia, huutavia kuuskymppisiä läskimahaäijiä, joilla vain kansalta ryöstetyt miljoonat muhivat taskuissa. Mikään ei riitä näille ahneille pedoille.

Sosialismi on rikos kansaa kohtaan.

Vierailija
2/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hirvittäviä, uhkailevia, huutavia kuuskymppisiä läskimahaäijiä, joilla vain kansalta ryöstetyt miljoonat muhivat taskuissa. Mikään ei riitä näille ahneille pedoille.

Sosialismi on rikos kansaa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö ei halua että ay-liikkeet saavat liikaa valtaa. Satamalakkokin aiheutti vain työttömyyttä, firmojen konkursseja ja tulonmenetyksiä satamaliikenteessä, jotka eivät enää palaa. Naiivia ajatella että ay-liike olisi tasapuolinen kaikille. Jokainen ajaa omaa etuansa muiden kustannuksella ja koko Suomen kansan kustannuksella.

Miettikää nyt, paperityöläiset eivät halunneet työskennellä pyhinä, kuitenkin mm. joulun pyhille on tunkua koska kaikki haluavat tuplapalkan. Meidän yksi tärkeimmistä vientiartikkeleista, paperi, kärsi aika paljon kansainvälisillä markkinoilla tästä järjettömästä lakosta. Järki käteen ja numero kolme äänestyslappuun.

Vierailija
4/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittömästi, jos ammattiyhdistykseni asettusi jomman kumman ehdokkaan puolelle.

No näiden vaalien suurin voittaja onkin ns. Loimaan Kassa johon siirtyy pilvin pimein väkeä SAK.ista....

Kuvitteleeko SAK tosiaan, että KAIKKI heidän jäsenensä ovat demareita tai vasemm.liittolaisia....Mä luulen että akateemisissa ja kulttuuriväessä on niitä demareita kaikkein eniten....

Vierailija
5/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuvitellu että se on niinku eduskunnan hommia..

Vierailija
6/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ay-liikettä tekin vielä raataisitte 6-7 päivää viikossa, 12 tuntia päivässä, huonolla palkalla ja kurjissa työolosuhteissa. Ja lapsenne myös. Sitäkö te haluatte? Menneet sukupolvet ovat kamalla tappelulla saaneet työntekijöille eli tavalliselle kansalla aikaan inhimilliset työolosuhteet ja kunnollisen elämän, ja täällä reuhutaan että sellainen pitäisi kieltää lailla. Ymmärrättekö itsekään, mitä olette vaatimassa?

Vierailija
7/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ay-järjestö (tässä tapauksessa SAK) noin vain asettuu yhden henkilön taakse ja mollaa samalla toista ehdokasta - kysymättä jäsenistön kantaa.

Se on todella typerää.

Vierailija
8/8 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tämä tietää edes mitä AY liike ajaa :)