Toiset treffit, eikä mitään pussailia tai kädestä pitämistä...
Olen tavannut ihanan miehen nyt kaksi kertaa. Molemmat treffit on olleet yli 3 tunnin ja mun mielestä meillä on ollut ihanaa. Katsotaan silmiin ja mun puolelta on ainakin perhosia vatsassa. Mies sanoi, että hyvät fiilikset myös. Mä haluan vanhanaikaisena odottaa mieheltä aloitetta pussailuun tai koskettamiseen. Olen tottunut, että toisilla treffeillä mennään jo ainakin melkein sänkyyn. Kertokaa kokemuksia. Onko toivoa, että tästä tulisi jotain.. Puhelimessa ollaan puhuttu treffejen välissä joka päivä ja mies on antanut ymmärtää, että haluaa tutustua muhun. Kiitos kaikista kommenteista. Mua jänskättääää..
Kommentit (98)
täällä. En tunne itseäni torjutuksi. Koen, että mies kunnioittaa minua ja se saa minut entistä innokkaammaksi. Mutta tämä on niin vierasta. Voih, ehkä hän on elämäni rakkaus- toivon:)
meni 3 viikkoa ennen ekaa seksikertaa, ekaan pusuunkin taisi mennä viikon verran. Yhdessä on oltu nyt 23v, eikä tuo ettei miestä kiinnostaisi seksuaalisesti jos ei heti pyri sänkyyn päde ainakaan meillä, tuo on kyllä aina hanurissa kiinni kun vaan vähänkin mahdollisuus on.
ole kiire.. mutta mietin, että onko mies tosissaan, haluaako jatkaa ym, kun ei etene mitenkään fyysisesti. ap
Jos mies on ekoilla tai tokilla treffeillä menossa sänkyyn, koskettelee, vihjailee, niin sitten saa kuulla sitä "kaikki miehet on samanlaisia, säkin oot siis vaan pillun perässä etkä välitä musta yhtään, tapa ittes"-valitusta.
Jos taas oikeasti välittää naisesta eikä halua kusta koko juttua sillä, että "etenee fyysisesti" vaikka nainen ei tätä tahdo (mistä helvetistä mies voi tietää, mitä naisen päässä liikkuu jos tämä odottaa aloitetta eikä tuo mitään merkkejä ulospäin?), niin epäillään että mies ei tahdo mitään, ei välitä, on homo, pedofiili, rasisti ja tuleva murhamies.
Siis mitäh?
Ottakaa aloite omiin käsiin, tai edes vihjatkaa jotain älkääkä olko tuppisuuna odottaen, että mies onkin yhtäkkiä joku meedio joka näkee kristallipallostaan että "aha, tämä nainen ei hakkaa minua käsilaukulla jos yritän viedä juttua seksiin jo tokilla treffeillä".
Teitä naisia kun on niin monenlaisia. Jos mies oikeasti haluaa jotain isompaa suhdetta, tämä useimmiten jää vähän takavasemmalle näissä aloitteen tekemisissä, koska ei halua pilata lupaavaa juttua saamalla naisen vihoja ja haukkuja niskaansa.
tuon tulkita niin, että mies haluaa jotain isompaa suhdetta, kun ei ole heti ehdottelemassa tai pussailemassa?
likemmäs puoli vuotta kaksikymppisinä ennen kuin mitään kummenpaa tapahtui.
Yhden naisen kanssa olemme pitäneet nyt jo jonkin aikaa yhteyttä, yksillä treffeillä käyty ja kahviteltu. Jonkin aikaa olimme tunteneet entuudestaan, ennenkuin kipinä syttyi. Heti ensimmäisillä treffeillä tuli sellainen olo, että nyt osui. Söimme, keskustelimme ja kävelimme käsi kädessä kaupungilla.
Suutelimme ja läheisyys oli käsikosketeltavissa ja kaikki tuntui täydelliseltä...Kyllä minä sen miehenä kestän huomattavasti paremmin, kuin epätietoisuuden.
Nyt asia vain pysyy paikallaan, kun muuten voisi vain jatkaa eteenpäin...Enemmän asia voi olla omassa päässäni kuviteltua, mutta tunne voittaa järjen ajatuksissa. Siitä ei ole ollut kiinni, ettenkö minä haluaisi ja olisi yrittänyt nähdä ja järjestää kahdenkeskistä aikaa tämän ihmisen kanssa...
-mieti kuinka kauan haluat tuhlata aikaa ihmiseen jolla ei ole aikaa sinulle? Toki hän voi olla oikeastikin kiireinen, mutta voi olla myös ettei halua sanoa suoraan ettei halua nähdä. Itse halusin että mies tekee aloitteet ja hieman metsästää minua. Olin aiemmin aloitteita tekevä nainen, mutta petyin monta kertaa, joten päätin että nyt kyllä mies saa todella tehdä selväksi haluavansa juuri minut, etten ole liian helppo.
Olisko helpompi sanoa suoraan, jutella toisen kanssa, että olet kiinnostunut hänestä ja haluat tietää onko nainenkin oikeasti kiinnostunut? Eihän sitä voi lyhyen tapailun perusteella vielä tietää, mutta aina voi puhua sen hetkisen tuntemuksen perusteella. Onnea sinulle, kannattaa hieman nähdä vaivaa ja metsästää naista, mikäli hän on oikeasti kiinnostava!
Tämä neiti ei todellakaan ole helppo saada verkkoihin, mutta on sen verran kiinnostava tapaus, että tämän naisen todellakin haluan elämääni ja aion ottaa asiasta selvyyden, vaikka sitten joutumalla hetken odottamaan lopputulosta. Niin kiire minulla ei ole ja toisaalta muutakin elämää, ettei se yhdestä neisesta lopu. Vähän sellainen "tämä nainen tai ei mitään ;)" ja kuten totesinkin tapaamattomuus ei ole ollut minusta johtuvaa. Päinvastoin, monella eri tavalla olen ehdottanut, mutten kuitenkaan halua myöskään painostaa ja siten säikyttää toista pois. Yritä tässä sitten tasapainoilla.
AP:n tilanteesta en olisi ollenkaan huolissani. Kaveri on varmasti huomannut, että haluat ja nyt hieman kiusaa aiheella. Tahallaan, jos on yhtään kokeneempi tai vahingossa, jolloin olen suorastaan kateellinen. Jätkä on lahjakkuus. Vahingossa tapahtuessaan siinä ei ole mitään epäilyttävää tai pienintäkään riskiä jäädä "huijaamisesta" kiinni ja nainen vain alkaa käymään kuumana, kuten AP:stäkin jo paistaa läpi.
t:36
Ottakaa aloite omiin käsiin, tai edes vihjatkaa jotain älkääkä olko tuppisuuna odottaen, että mies onkin yhtäkkiä joku meedio joka näkee kristallipallostaan että "aha, tämä nainen ei hakkaa minua käsilaukulla jos yritän viedä juttua seksiin jo tokilla treffeillä".
Teitä naisia kun on niin monenlaisia. Jos mies oikeasti haluaa jotain isompaa suhdetta, tämä useimmiten jää vähän takavasemmalle näissä aloitteen tekemisissä, koska ei halua pilata lupaavaa juttua saamalla naisen vihoja ja haukkuja niskaansa.
Miehet eivät ole selvännäkijöitä eivätkä tarkoita mitään muuta kuin sanovat. Asioilla ja sanoilla ei ole piilomerkityksiä.
Mä käynkin todella kuumana. Ei kai kukaan voi tahallaan näin kiusata? Sitten kun me jonain päivänä päädytään sänkyyn, mä varmaan räjahdän:) ap
Jos nainen ei sytytä miestä seksuaalisesti 15 minuutin kuluttua ensitapaamisen alettua, ei nainen silloin sytytä häntä seksuaalisesti lainkaan.
Jos nainen sytyttää miestä seksuaalisesti (eli suomeksi "panisin"), mies tekee kyllä fyysisiä aloitteita alusta alkaen. Ensin maltillisemmin, sitten rohkeammin.
=> Mies haluaa seksiä heti, jos nainen sytyttää. Ja tämä EI tarkoita sitä, että mies haluaisi VAIN seksiä. Mutta jokaisen pitää ymmärtää, ettei mitään parisuhdetta ole tulossa ILMAN seksuaalistaKIN vetovoimaa.
=> Miehet noudattavat usein "kolmen treffin sääntöä", mikä tarkoittaa sitä, että jos nainen ei anna seksiä viimeistään kolmannella tapaamisella, hän ei tule antamaan sitä lainkaan.
Kaikki edellä oleva summaten: jos mies ei tee fyysisiä eleitä heti alusta alkaen, tarkoittaa se sitä, ettei nainen sytytä seksuaalisesti. Ja jos miestä ei kiinnosta seksi mainitun naisen kanssa, ei hän myöskään halua parisuhdetta hänen kanssaan.
Miehet eivät ole monimutkaisia. Yksi amerikkalainen radiotoimittaja karrikoi asian sanomalla "we are horny, hungry and thirsty".
Ihan täyttä paskaa. Ei ole olemassa mitään sääntöjä. Kauheaa ylianalysointia myös aloittajalta. Jos en haluaisi olla tekemisissä jonkun kanssa niin se olisi aika helppoa osoittaa ja nimenomaan niin, että myös toinen osapuoli ymmärtää.
Jos nainen ei sytytä miestä seksuaalisesti 15 minuutin kuluttua ensitapaamisen alettua, ei nainen silloin sytytä häntä seksuaalisesti lainkaan.
Jos nainen sytyttää miestä seksuaalisesti (eli suomeksi "panisin"), mies tekee kyllä fyysisiä aloitteita alusta alkaen. Ensin maltillisemmin, sitten rohkeammin.
=> Mies haluaa seksiä heti, jos nainen sytyttää. Ja tämä EI tarkoita sitä, että mies haluaisi VAIN seksiä. Mutta jokaisen pitää ymmärtää, ettei mitään parisuhdetta ole tulossa ILMAN seksuaalistaKIN vetovoimaa.
=> Miehet noudattavat usein "kolmen treffin sääntöä", mikä tarkoittaa sitä, että jos nainen ei anna seksiä viimeistään kolmannella tapaamisella, hän ei tule antamaan sitä lainkaan.
Kaikki edellä oleva summaten: jos mies ei tee fyysisiä eleitä heti alusta alkaen, tarkoittaa se sitä, ettei nainen sytytä seksuaalisesti. Ja jos miestä ei kiinnosta seksi mainitun naisen kanssa, ei hän myöskään halua parisuhdetta hänen kanssaan.
Miehet eivät ole monimutkaisia. Yksi amerikkalainen radiotoimittaja karrikoi asian sanomalla "we are horny, hungry and thirsty".
Ehkä muut miehet ei ole halunneet sulta muuta kuin seksiä? Tämä mies on kiinnostunut susta oikeasti! Mä en kyllä IKINÄ antais seksiä tuntemattomalle ihmiselle....
Toivottavasti joskus vielä feminismissä päästään niin pitkälle että tällaisilta tilanteilta enimmäkseen vältyttäisiin. Elämä olisi paljon helpompaa jos voisi luottaa siihen, että jokainen ajattelee seurustelun aloittamisvaiheessa kumppania ihmisenä, eikä sukupuolen edustajana.
mies, se haluaa sut ihan oikeesti. Ota rauhassa ja nauti:)
ok että esim. treffien päätteeksi, samalla kun sanotte hyvästit, sanot jotain positiivista ja söpöä, ei seksiin viittaavaa, ja annat halauksen. Kokeileppa tehdä noin niin näkee, saako mies hepulin vai osaako olla luontevasti. Halaaminen on nimittäin luonnollista ilman että tarvitsee pelätä vaikuttavansa tyrkyltä. Mielestäni hyvään suhteeseen kuuluu läheisyyttä ilman seksiäkin niin että jostainhan teidänkin täytyy aloittaa se suhteen rakentaminen.
vastauksista. Ei vieläkään mitään.. Tosin miellä on ollut sellaisia tapaamisia, ettei ole ollut oikein mahdollistakaan mihinkään kosketteluun tai pusuihin. Halata olisi varmaankin voinut, mutta mies on lähtiessään jotenkin niin kaukana, ettei ole tuntunut luontevalta hyökätä halaamaan. Minä olen hivuttautunut muutaman kerran lähelle ja sillain koskenut häntä. Istuin myös niin viereen, että reiteni oli hänen reitensä päällä. Ei hän reagoinut mitenkään:( Hän kyllä katsoo paljon silmiin ja pitkään, tuntuu, että hänen katseensä polttaisi. Viikonloppu on ratkaiseva. Ollaan ihan kahdestaan. Jos hän ei edelleenkään tee yhtään mitään, alan varmaan itkemään.. ap
Ei tuo minusta nyt huolestuttavalta kuullosta. Kun aloimme seurustella nykyisen mieheni kanssa, kesti yli pari kuukautta ennenkuin pääsimme edes suutelutasolle. Täytyy myöntää, että jossain vaiheessa ihmettelin, mitä hän oikein ajattelee ja aikoo, kun ei ota edes vähäisintä kontaktia. Myöhemmin paljasti, ettei uskaltanut "hätäillä", koska halusi jutun oikeasti onnistuvat. Eli oli niin ihastunut, ettei oikein tiennyt, miten toimia, ettei karkota meikäläistä. Silloin olimme melkein 25 vuotiaita molemmat, ettei kyse ollut mistään ihan teinirakkaudesta. Nyt ollaan oltu kohta 20 vuotta naimisissa, joten alun hitaus ei haitanne enää ollenkaan :D
20v ollaan oltu yhdessä