Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset treffit, eikä mitään pussailia tai kädestä pitämistä...

Vierailija
09.06.2012 |

Olen tavannut ihanan miehen nyt kaksi kertaa. Molemmat treffit on olleet yli 3 tunnin ja mun mielestä meillä on ollut ihanaa. Katsotaan silmiin ja mun puolelta on ainakin perhosia vatsassa. Mies sanoi, että hyvät fiilikset myös. Mä haluan vanhanaikaisena odottaa mieheltä aloitetta pussailuun tai koskettamiseen. Olen tottunut, että toisilla treffeillä mennään jo ainakin melkein sänkyyn. Kertokaa kokemuksia. Onko toivoa, että tästä tulisi jotain.. Puhelimessa ollaan puhuttu treffejen välissä joka päivä ja mies on antanut ymmärtää, että haluaa tutustua muhun. Kiitos kaikista kommenteista. Mua jänskättääää..

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että ujolta miehellä ei aina seksi onnistu eikä ainakaan loistavasti ensimmäisellä kerralla, vaan pitää yrittää pari kertaa. Sitten siitä ei loppua tulekaan. Muistutan tästä, kun sulla on ilmeisesti ollut enempi kokeneita panomiehiä viime aikoina.

Vierailija
42/98 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että ujolta miehellä ei aina seksi onnistu eikä ainakaan loistavasti ensimmäisellä kerralla, vaan pitää yrittää pari kertaa. Sitten siitä ei loppua tulekaan.

Olen mies enkä muista vielä yli 30-vuotiaanakaan olleeni ensimmäisellä kerralla "hyvä". Maaliin pääsen kyllä jo (nuorempana en välttämättä sinnekään), mutta normaali itseni olen vasta toisella tai kolmannella kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se tuntee syyllisyyttä jostain? Jos miehellä on huonoja kokemuksia seksistä? tai jos sillä on tosi huono miehinen itsetunto/huonot taidot?

Vierailija
44/98 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. Ihanaa:) Oli ihana ilta ja yö. Pussattiin, halattiin, koskettiin ja tuijoteltiin toisiamme silmiin. Lähtiessään mies halasi pitkään ja pussasi. Turhaa huolehtin ja kiirehdin, tuntuu niin kivalta.

Vierailija
45/98 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin iloinen puolestasi - tuohan vaikuttaa toodella lupaavalta!

Nauti alkuhuumasta!

Vierailija
46/98 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi lopulta teki aloitteen? toivottavasti jatkuu yhtä hyvin :)

(suosittelen muille vastaaviin tilanteisiin, että joko tekee itse jotain tai sitten ainakin kertoo miehelle aikovansa olla vanhanaikainen. ei ne miehet sitä muuten tiedä.)

Vierailija
47/98 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki aloitteen. Oikeastaan hyvä asia, että oltiin ehditty tapaamaan jo usean kerran.. Molemmat olivat odottaneet tätä ja sen huomasi. En ole koskaan ennen tuntenut noin voimakkaasti, kun toinen koskettaa. ap

Vierailija
48/98 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostellaan ja katsellaan ja etenkin tutusutaan toiseen keskustelun ja yläpään kautta. Kaikkihan osaavat seksiä harrastaa, mutta keskustelu vaatii enemmän. Oletpa löytänyt hyvän miehen ap.

Vierailija
49/98 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla treffeillä pitäisi kuvioihin kuulua jo persepanot!

Vierailija
50/98 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuttu mies ei ole juuri seurustellut, vaikka on kaikin puolin kelpo mies: koulutettu, hyvä työ, tavallisen komeakin, urheilullinen, kunnollinen. Ollaan ihmetelty, kun ei ole löytänyt sopivaa naista. Voisin hyvin kuvitella, että hän haluaisi edetä juuri tuolla tavalla hittasti, kun löytäisi jonkun kiinnostavan :)

Kerrotko ap edes jotain tuntomerkkejä? Paikkakunta, ikä, nimikirjaimet??? Olisi kiva tietää, jos vaikka olisi tärpännyt tällä tutulla!

Vierailija
51/98 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, toivon teille kaikkea hyvää!

Vierailija
52/98 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki tällä miehellä? Sanon jos täsmää sekin:) ap

Vierailija
53/98 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ongelma on että ihmisillä on niin eri odotuksia treffailusta. Jotkut ihmiset myös lämpenee hitaasti. Jotkut ällöää ekatreffeillä pusuttelua, jotkut odottaa...

Itse olen mies ja työn tuskan takana tehdä aloitteita, koska pelkään että nainen pitää ahdistelijana, lääppijänä ym.

Vierailija
54/98 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki tällä miehellä? Sanon jos täsmää sekin:) ap

Täsmäsikö?

Vierailija
55/98 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. uskovainen

2. ei ole vapaa

3. tapailee useampia naisia ja jutut vähän eri vaiheissa eri naisten kanssa. Sinä olet vielä tuolla tapailuasteella. On juuri ollut sängyssä jonkun toisen kanssa.

4.on ongelmia (esim. masennuslääkkeet aiheuttavat erektiovaikeuksia/ ei ole kovin seksuaalinen ylipäätään.

5. on vanhanaikainen (koskee sitten kaikkea muutakin)

Yhteenvetona sanoisin, että terve, naisista ja sinusta innostunut touhukas mies olisi jo jotain "yrittänyt". Ehdottomasti. Eikä se tarkoita sänkyyn vonkaamista.

Vierailija
56/98 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on kammottava. Ja ajattelen miestä nimenomaan sukupuolensa edustajana, en ymmärrä, miten muuten voisi ajatella.

Vierailija
57/98 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole Espoo. Mutta toivottavasti sunkin tuttu löytää jonkun ihqun naisen:) ap

Vierailija
58/98 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
59/98 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä myös pidän hieman rauhallisemmasta etenemisestä, että saa itsekin enemmän varmuutta asiasta ja sitä myöden myös luottamusta molemmin puolin.

Yhden naisen kanssa olemme pitäneet nyt jo jonkin aikaa yhteyttä, yksillä treffeillä käyty ja kahviteltu. Jonkin aikaa olimme tunteneet entuudestaan, ennenkuin kipinä syttyi. Heti ensimmäisillä treffeillä tuli sellainen olo, että nyt osui. Söimme, keskustelimme ja kävelimme käsi kädessä kaupungilla.

Suutelimme ja läheisyys oli käsikosketeltavissa ja kaikki tuntui täydelliseltä. Kotiovelle saatin, enkä edes odottanut pääseväni sisälle. Suudeltiin ja halattiin pitkään hyvästiksi. Alkuun oli enemmän yhteydenpitoa, mutta nyt on mennyt pidemmän aikaa, niin että emme noiden treffien jälkeen ole naisen työ-/opiskelukiireiden vuoksi ehtineet nähdä.

Hieman alkaa itseä huolestuttamaan, että haluaako nainen edes mitään kanssani, onko kiireet vain keksittyä ettei tarvitse nähdä, yms. Vai olenko itse sössinyt alussa hidastelemalla. Jos näin olisi, odottaisin naisen minulle suoraan sanovan, ettei halua tai ole valmis enempään. Kyllä minä sen miehenä kestän huomattavasti paremmin, kuin epätietoisuuden.

Nyt asia vain pysyy paikallaan, kun muuten voisi vain jatkaa eteenpäin.

Toisaalta, neiti itse on sanonut olevansa varovainen, eikä halua kiirehtiä ja minulla ei toisaalta ole mitään perusteltua syytä edes epäillä hänen valehtelevan, vaan ei oikeasti ehdi nähdä.

Enemmän asia voi olla omassa päässäni kuviteltua, mutta tunne voittaa järjen ajatuksissa. Siitä ei ole ollut kiinni, ettenkö minä haluaisi ja olisi yrittänyt nähdä ja järjestää kahdenkeskistä aikaa tämän ihmisen kanssa.

Oho, tulipas toisen ketjuun purkauduttua omia ajatuksia.

-mieti kuinka kauan haluat tuhlata aikaa ihmiseen jolla ei ole aikaa sinulle? Toki hän voi olla oikeastikin kiireinen, mutta voi olla myös ettei halua sanoa suoraan ettei halua nähdä. Itse halusin että mies tekee aloitteet ja hieman metsästää minua. Olin aiemmin aloitteita tekevä nainen, mutta petyin monta kertaa, joten päätin että nyt kyllä mies saa todella tehdä selväksi haluavansa juuri minut, etten ole liian helppo.

Olisko helpompi sanoa suoraan, jutella toisen kanssa, että olet kiinnostunut hänestä ja haluat tietää onko nainenkin oikeasti kiinnostunut? Eihän sitä voi lyhyen tapailun perusteella vielä tietää, mutta aina voi puhua sen hetkisen tuntemuksen perusteella. Onnea sinulle, kannattaa hieman nähdä vaivaa ja metsästää naista, mikäli hän on oikeasti kiinnostava!

Vierailija
60/98 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin mieheeni kun minulla oli menossa jonkinlainen siveyden sipuli -vaihe. Olin nuorena ihan lumppu ja lutka, löyhämoraalinen horo ja sitten aikuisena minulle tuli vaihe että halusin tehdä tuohon pesäeroa ja olin selibaatissakin 3,5 vuotta. Tuo aika tietyllä tavalla puhdisti minut ja minulle tuli vähän sellainen kainous mikä nuorella, kokemattomalla tytöllä voi olla. Tein miehelle selväksi, etten halua mitään suutelua saati muuta ja mies kunnioitti tätä.

Parin kuukauden tapailun jälkeen hän kuitenkin antoi minulle ihan vahingossa hyvänyön suukon ja tajuttuaan virheensä pyysi minulta anteeksi. Kuitenkin se oli päässyt tapahtumaan ja lipesimme siitä sitten jatkuvaan pussailuun. Sitä ennen oltiin kyllä jo pidetty kädestä kiinni.

Puolen vuoden seurustelun jälkeen lipsui jo sen verran, että rakastelimme, ja 8kk jälkeen menimme naimisiin. Nyt ollaan oltu naimisissa jo 12 vuotta.

Meillä tämä pidättyväisyys ei siis ollut miehestä lähtöisin vaan minun toive, jota mies kyllä kunnioitti. Jos sinun tapaamasi mies haluaa tutustua sinuun, niin kunnioita sitä! Hänkin saattaa itse ajatella asian niin päin, että kunnioituksesta sinua kohtaan hän ei halua heti ryhtyä käpälöimään. Tai että kunnioituksesta tulevaa puolisoaan kohtaan hän ei halua nussia kaikkea mikä liikkuu.

Tuntuu jotenkin surulliselta, että nainen kokee itsensä torjutuksi jos mies kohtelee häntä kunnioittavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi