Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset treffit, eikä mitään pussailia tai kädestä pitämistä...

Vierailija
09.06.2012 |

Olen tavannut ihanan miehen nyt kaksi kertaa. Molemmat treffit on olleet yli 3 tunnin ja mun mielestä meillä on ollut ihanaa. Katsotaan silmiin ja mun puolelta on ainakin perhosia vatsassa. Mies sanoi, että hyvät fiilikset myös. Mä haluan vanhanaikaisena odottaa mieheltä aloitetta pussailuun tai koskettamiseen. Olen tottunut, että toisilla treffeillä mennään jo ainakin melkein sänkyyn. Kertokaa kokemuksia. Onko toivoa, että tästä tulisi jotain.. Puhelimessa ollaan puhuttu treffejen välissä joka päivä ja mies on antanut ymmärtää, että haluaa tutustua muhun. Kiitos kaikista kommenteista. Mua jänskättääää..

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kokematon, en ainakaan usko niin. ap

Vierailija
82/98 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2012 klo 12:23"]Jos nainen ei sytytä miestä seksuaalisesti 15 minuutin kuluttua ensitapaamisen alettua, ei nainen silloin sytytä häntä seksuaalisesti lainkaan.

Jos nainen sytyttää miestä seksuaalisesti (eli suomeksi "panisin"), mies tekee kyllä fyysisiä aloitteita alusta alkaen. Ensin maltillisemmin, sitten rohkeammin.

=> Mies haluaa seksiä heti, jos nainen sytyttää. Ja tämä EI tarkoita sitä, että mies haluaisi VAIN seksiä. Mutta jokaisen pitää ymmärtää, ettei mitään parisuhdetta ole tulossa ILMAN seksuaalistaKIN vetovoimaa.

=> Miehet noudattavat usein "kolmen treffin sääntöä", mikä tarkoittaa sitä, että jos nainen ei anna seksiä viimeistään kolmannella tapaamisella, hän ei tule antamaan sitä lainkaan.

Kaikki edellä oleva summaten: jos mies ei tee fyysisiä eleitä heti alusta alkaen, tarkoittaa se sitä, ettei nainen sytytä seksuaalisesti. Ja jos miestä ei kiinnosta seksi mainitun naisen kanssa, ei hän myöskään halua parisuhdetta hänen kanssaan.

Miehet eivät ole monimutkaisia. Yksi amerikkalainen radiotoimittaja karrikoi asian sanomalla "we are horny, hungry and thirsty".

[/quote]

V*ttu mitä p*skaa. Mies voi olla ihan hyvin vain kokematon olipa ikää sitten minkä verran vain. On monia tilanteita miksei kenties ole ollut parisuhteessa nuoruusvuosinaan. Koulukiusaamiset, lihavuus, introverttiys yms. Ensinäkin tiedän yhden parin jossa mies oli 31v ja ensimmäisen kerran parisuhteessa. Siis suoraan sanottuna en voinut silloin ymmärtää miksei koska miehellä oli ulkoiset ja sosiaalisetkin puitteet ihan kunnossa. Myöhemmin sitten saanut tietää että ollut kiusaamista lihavuudesta ja heikko itsetunto johtuen osittain myös siitä "miksen kelpaa kenellekään" todellisuudessa mies ei ollut tehnyt aloitteita kuin kolmelle naisellw jotka kaikki olivat sanoneet ei. No tää mies ja nainen olivat tavanneet netissä ja siitä se oli lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edes joku pieni kosketus, halaus, pusu. Kun nyt tuntuu, että ollaan kavereita. Nih. ap

miestä ihan yllättäen? Vaikka, kun tapaatte tai sitten lähtiessä. Katso miten mies reagoi. Nih :).

Vierailija
84/98 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kipinää ei ole, ei sitä mistään tule. 10v odottelin, ei näkynyt, kummallakaan. Kaikilla ei vaan kipinöi. Tietysti ystävyyspohjaltakin voi seurustella, tällä elämänkokemuksella juoksen pakoon hiljaahyväätulee-ihmisiä. Asiat on tai sitten ne ei ole.

Vierailija
85/98 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna?

Vierailija
86/98 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa H:lla:)

Kyllä kannatti odottaa. Nyt mies ei voi enää pitää näppejään erossa minusta, koskettelee ja silittelee kokoajan, ihanaa. Seksi on ihanaa hänen kanssaan. Ja kaikki muukin täydellistä:) Olen niin onnellinen. Ihanin mies koskaan. ap

Vierailija
87/98 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että kävin noin =) Nauti nyt kesästä ja miehestä!

Vierailija
88/98 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voi nyt olla useampiakin syitä. Voihan olla että mies pitää sinua niin pirun kauniina ja seksikkäänä ettei luota että voisi saada sinut ja sen takia on hieman takajaloillaan. Toinen juttu voi olla että mies on todella kokematon ja ei oikein tiedä miten tulisi toimia. Kolmantena tämä typerä feminismivouhotus, eli mies on ihan pihalla miten naisten kanssa uskaltaa käyttäytyä ettei vaikuta sialta heti alkuun, eli kaipaa aikaa. Voit tosin itsekin nappaa sitä miestä kädestä kiinni jne.

Vierailija
89/98 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas.. Jos ei tänään tapahdu yhtään mitään niin annan koko miehen olla.. Jos ei siis edes kosketa minuun. Vai mitä mieltä olette?

Vierailija
90/98 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä sänkyyn heti ekalla tapaamisella tai parin viikon tapaamisen jälkeen. Mulle tunnepuoli sekä luottamus suhteesa merkitsevät tosi paljon. Ja jos mies ehdottelis heti ekalla tai tokalla tapaamisella - se juttu olis sitten siinä. En todellakaan haluaisi miestä, joka haluaa vain seksiä eikä suhdetta + seksiä.

Vierailija
91/98 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas.. Jos ei tänään tapahdu yhtään mitään niin annan koko miehen olla.. Jos ei siis edes kosketa minuun. Vai mitä mieltä olette?

Vai miksi olet niin hätäinen?

Vierailija
92/98 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edes joku pieni kosketus, halaus, pusu. Kun nyt tuntuu, että ollaan kavereita. Nih. ap

Vierailija
93/98 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin koska siitä vain sit vahvistuikin kaverifiilis. Kyllä miehen pitää näyttää että pitää naista haluttavana. Sellainen sit kyllä löytyikin. Eli päätös oli varmasti oikea :)

Vierailija
94/98 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. 

Ota rennosti. Jos haluat pussata anna mennä. Ja jos seksi kiinnostaa pydä yöksi tai kylään.. Jätä pikkarit pois... Helpottaa antamista ja ottamista.. 

Vierailija
95/98 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hommat hoituu.. Mutta anna miehen vähän ymmärtää saavansa jos haluaa vaan.. Se ensimmäinen suudelma, reiden kosketus ja pimpin kosketus on ainutlaatuista aina. ITSE olen yli 80 pillu... Testannut. Aina se on jännää ja hienoa.. 

Vierailija
96/98 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitti leijuu.. Kaikki muuttuu joskus.  Anna miehen nuolla ja sormettaa joka paikkaa. Nauti. Anna ja Ota

Vierailija
97/98 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN. jätä se runkk***, anna niille jotka osaa homman ja ottaa pikkuhousut pois... T. Yks just sellanen 

Vierailija
98/98 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIKEIN. jätä se runkk***, anna niille jotka osaa homman ja ottaa pikkuhousut pois... T. Yks just sellanen 

Ketju on aloitettu 12 vuotta sitten. Pikkarit on varmaan riisuttu jo useaan kertaan ihan ilman sinun apuasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä