Toiset treffit, eikä mitään pussailia tai kädestä pitämistä...
Olen tavannut ihanan miehen nyt kaksi kertaa. Molemmat treffit on olleet yli 3 tunnin ja mun mielestä meillä on ollut ihanaa. Katsotaan silmiin ja mun puolelta on ainakin perhosia vatsassa. Mies sanoi, että hyvät fiilikset myös. Mä haluan vanhanaikaisena odottaa mieheltä aloitetta pussailuun tai koskettamiseen. Olen tottunut, että toisilla treffeillä mennään jo ainakin melkein sänkyyn. Kertokaa kokemuksia. Onko toivoa, että tästä tulisi jotain.. Puhelimessa ollaan puhuttu treffejen välissä joka päivä ja mies on antanut ymmärtää, että haluaa tutustua muhun. Kiitos kaikista kommenteista. Mua jänskättääää..
Kommentit (98)
Kuulostaa tosi hyvältä tyypiltä :) Ehkäpä hän todella arvostaa ja kunnioittaa sinua ja sen vuoksi haluaa itsekin odottaa ja tutustua ensin. Voithan toki itsekin vähän tehdä aloitetta jollakin tavalla, että mies sitten vastaa siihen? Itsekin olen vähän vanhanaikainen noissa asioissa. Ehkä mies odottaa jotain oikeaa hetkeä ensisuudelmalle tms? Tsemppiä! Jos kestää mielestäsi liian kauan, niin suosittelen tekemään sitten itse aloitteen tai juttelemaan aiheesta :)
lisääkin saa kommentoida. Mies on soittanut minulle joka päivä, tekstattu on puolin ja toisin aika tasaisesti. Minä jaksan ja haluan odottaa(vaikken meinaa pysyä nahoissani) mutta mulla on tosiaan ihan erilaisia kokemuksia miehistä ja tutustumisesta. ap
Olin itsekin hämmentynyt, kun ihastus tuli kahville - ja oikeesti halusikin vain kahvia! ;-)
No siitä se sitten tutustumisen kautta eteni ja nyt on koskettelua ja seksiä ja ihana parisuhde. Tosiaan, älä hätäile. Anna jännitteen nousta, odotuksen jatkua, pitkiä katseita, lupaavia hymyjä... Jos siitä jotain on tullakseen, niin onpahan ainakin kauniimpi tarina suhteen alusta kerrottavana kuin että 'hypättiin muuten ekana iltana kännissä sänkyyn'...
Nauti tästä tutustumisajasta, mun mielestä tuo kuulostaa oikeinkin hyvältä. Ja seuraavilla treffeillä voithan aina halata hyvästiksi, niin on yksi askel otettu ja vähän jäätä rikottu :-)
Jos nainen ei sytytä miestä seksuaalisesti 15 minuutin kuluttua ensitapaamisen alettua, ei nainen silloin sytytä häntä seksuaalisesti lainkaan.
Jos nainen sytyttää miestä seksuaalisesti (eli suomeksi "panisin"), mies tekee kyllä fyysisiä aloitteita alusta alkaen. Ensin maltillisemmin, sitten rohkeammin.
=> Mies haluaa seksiä heti, jos nainen sytyttää. Ja tämä EI tarkoita sitä, että mies haluaisi VAIN seksiä. Mutta jokaisen pitää ymmärtää, ettei mitään parisuhdetta ole tulossa ILMAN seksuaalistaKIN vetovoimaa.
=> Miehet noudattavat usein "kolmen treffin sääntöä", mikä tarkoittaa sitä, että jos nainen ei anna seksiä viimeistään kolmannella tapaamisella, hän ei tule antamaan sitä lainkaan.
Kaikki edellä oleva summaten: jos mies ei tee fyysisiä eleitä heti alusta alkaen, tarkoittaa se sitä, ettei nainen sytytä seksuaalisesti. Ja jos miestä ei kiinnosta seksi mainitun naisen kanssa, ei hän myöskään halua parisuhdetta hänen kanssaan.
Miehet eivät ole monimutkaisia. Yksi amerikkalainen radiotoimittaja karrikoi asian sanomalla "we are horny, hungry and thirsty".
on ollut niitä miehiä, jotka tulevat "kahville" ja kahvit jää juomatta. Sen takia tämä varmaan tuntuu ihmeelliseltä. Lisää kokemuksia?? ap
Niissä on saatettu pitkäänkin tutustua kirjeitse ja puhelimitse ennen kuin on tavattu livenä. Jos ei tokilla treffeilläkään sitten ole minkäänlaista kosketusta tullut (en tarkoita sänkyynmenoa, vaan hipaisua, haleja, käden laittamista olkapäälle/reidelle ym), ei niistä kyllä ole sitten mitään sen lämpimämpää kehkeytynyt.
Yhden ihmisen kanssa menin sänkyyn ensi treffeillä (sitä ennen oli oltu TIIVIISSÄ yhteydessä s-postitse ja puhuttu puhelimessa). Siitä poiki kolmen vuoden parisuhde josta synyti myös lapsi. Valitettavasti meidän tiet erosi sittemmin kuitenkin, mutta mitään en kadu.
Minun nykyinen aviomieheni oli päättänyt treffeille mun kanssa lähtiessään (kertoi myöhemmin), ettei suutele ensimmäisillä treffeillä KOSKA ei halua kiireellä pilata tätä juttua. Olin siinä vähän ihmeissäni, kun yritin muiskauttaa ja jätkä väisteli XD (tollo). Mutta siis, tuo voi oikeasti merkitä sitä, että mies tykkää susta niin paljon ettei halua hätäillä. Kokeiles tuota halaamista vaikka ens kerralla. Mies voi myös olla ujo. Jos soittelette yms niin enpä olisi huolissani :). Omassa suhtessa taidettiin mennä sänkyyn vasta aika monien treffien jälkeen, en edes muista, olisko pari viikkoa tiivistä tapailua ollut.
Mies kävi mun luona kahvilla varmaan pari kuukautta, ennenkuin mitään tapahtui. Kävi muuten saunassakin mun luona, eikä siloinkaan vielä tapahtunut mitään. EI koskettelua, ei suukottelua, ei yhtään mitään. Tätä siis jatkui pari kuukautta ja vähintään kerran viikossa oli mun luona.
... Sitten, kun kosketti, todellakin kosketti! Ja mua vietiin kuin litran mittaa :)
Tosin, tuosta saunaepisodista juteltiin myöhemmin ja kävi ilmi, että mies oli vähän niinkuin odottanut mun ilmestyvän sinne lauteille kanssa. Ei vaan sanonut sitä suoraan ja mä tollo en tajunnut... Eli kyllä miehetkin voi vaan vihjailla ja naiset voi olla niin tolloja, ettei tajua :D
huonolta näyttää vai? Kyllä me sen verran ollaan koskettu, että istuttiin ihan vierekkäin, jalat osuivat toisen jalkoihin, kädet hipasivat välillä.. Mutta ei varsinaista kädestä pitämistä tai halaamista tai muuta. Pitkiä katseita kyllä ja kiva fiilis. ap
kutsu mies kylään kotiin kahville tai menkää matkalle tms.
Kyllä minä olen aina eka treffeillä saanut seksiä ja muutamilla jopa naisen aloitteesta peppupanot.
T: mies36
peppupanot:) Sitä mä en kyllä osannut edes odottaa. Mutta seuraavat treffit on nyt kuitenkin sovittu ja minä otan kädestä kiinni, jos mies ei:) ap
kommentoikaa vielä kokemuksista. ap
Mies voi tosiaan olla ujo tai kokenut viestintäsi niin ettei ole rohjennut mennä pitemmälle.
Kerro ap sitten miten sujui!
tuntemattoman ihmisen kanssa. Kyllä sellaisen perusluottamuksen täytyy syntyä ensin. Se usko siihen, että tuo ihminen ei halua mulle mitään pahaa. Se, että etenen hitaasti makuuhuoneeseen ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö ihan oikeasti olisi mahdollisesti hyvinkin himoissani.
Nyt olen ollut avioliitossa jo kymmenen vuotta mutta muistan yhä silloin tapaamisvaiheessa, kun en ollut pysyä housuissani kun mieheni kanssa treffailtiin. Mies taisi tajuta ja kiusallaankin pitkitti tilannetta entisestään.
Toivoa on, jotkut miehet etenevät hitaasti ja kiirehtivä nainen voi silloin pilata kaiken. Nauti tästä hetkestä ja perhosista vatsassasi, hän saattaa arvostaa sitä, ettet ole liian tyrkky vaan nautit yhdessäolosta muuten.
Hyvää jatkoa teille!
t. kokemusta on (meillä meni just noin ja naimisissa oltu toistakymmentä vuotta ja lapsetkin saatiin : )
Kaikki irti tuosta tilanteesta, kysele ja tutustu mieheen sanallisesti!
Itsellä oli vähän samantyylinen tilanne kun tapasin mieheni, aiemmin olin hyvpäänyt sänkyyn liian nopeasti, olin jopa ekojen treffien jälkeen hypännyt sänkyyn ja siitähän seurasi useimmiten sydänsuruja...Huomasin että kiinnyin mieheen enemmän jos harrastin hänen kanssaan seksiä, vaikka hän ei edes tuntunut ihan oikealta minulle.
Sitten päätin alkaa deittailemaan miehiä ihan ilman seksiä, ilman paineita onnistumisesta. Minulla oli päämääränä tutustua miehiin kunnolla, katsoa kosko sieltä löytyisi joku joka oikeasti tuntuisi oikealta minulle. Tapailin kolmeakin samaan aikaan, kunnes tapasin mieheni. Netistä deittisivuilta heidät bobgasin ja karsin rankasti pois kaikki jotka vaikuttivat vääriltä tai pelimiehiltä. Herra oikean kanssa tavattiin kaksi kertaa, ennenkuin vähän pussattiin, ja neljänsillä treffeillä hän tuli mun luo, jolloin jo hypättiin sänkyyn...!
Tosiaan, ollaan molemmat melko extroverttejä ja ihan ulkoisestikin kivannäköisiä, ja mies oli alusta alkaen juuri sellainen jota voisin kuvitella miehekseni ja lasteni isäksi, sellainen kunnonmies, joka puhuu sekä pussaa! Kyllä meillä oli kemiaa alusta asti, muttemme silti heti hyökänneet toistemme kimppuun. En oiken tajua miten hän oli vapaalla jalalla, ehkä satuimme vaan oikeaan aikaan oikeille sivuille!
Mutta joo, minä nautin paljon siitä alkuajasta, kun mies halusi selvästi tehdä vaikutusta ja niin varmaan minäkin... Hän vei minua syömään ja tutustuttiin ja juteltiin. Mnusta oli ihanaa ettei ihan heti hypätty sänkyyn, vaan sain rauhassa miettiä, onko tuo mies sopiva minulle.
Suosittelen sinuakin nauttimaan tilanteesta. Kyllä seksi sitten yleensä toimii myös jos kaksi ihmistä toistaan rakastaa ja kemiat on kohdallaan. Meillä seksielämä on koko ajan 6v aikana parantunut, lasten synnyttyä vähentynyt, mutta itse ainakin nautin nyt enemmän kuin koskaan, turvallisesta ja ihanasta ukostani!
Minä miehenä myös pidän hieman rauhallisemmasta etenemisestä, että saa itsekin enemmän varmuutta asiasta ja sitä myöden myös luottamusta molemmin puolin.
Yhden naisen kanssa olemme pitäneet nyt jo jonkin aikaa yhteyttä, yksillä treffeillä käyty ja kahviteltu. Jonkin aikaa olimme tunteneet entuudestaan, ennenkuin kipinä syttyi. Heti ensimmäisillä treffeillä tuli sellainen olo, että nyt osui. Söimme, keskustelimme ja kävelimme käsi kädessä kaupungilla.
Suutelimme ja läheisyys oli käsikosketeltavissa ja kaikki tuntui täydelliseltä. Kotiovelle saatin, enkä edes odottanut pääseväni sisälle. Suudeltiin ja halattiin pitkään hyvästiksi. Alkuun oli enemmän yhteydenpitoa, mutta nyt on mennyt pidemmän aikaa, niin että emme noiden treffien jälkeen ole naisen työ-/opiskelukiireiden vuoksi ehtineet nähdä.
Hieman alkaa itseä huolestuttamaan, että haluaako nainen edes mitään kanssani, onko kiireet vain keksittyä ettei tarvitse nähdä, yms. Vai olenko itse sössinyt alussa hidastelemalla. Jos näin olisi, odottaisin naisen minulle suoraan sanovan, ettei halua tai ole valmis enempään. Kyllä minä sen miehenä kestän huomattavasti paremmin, kuin epätietoisuuden.
Nyt asia vain pysyy paikallaan, kun muuten voisi vain jatkaa eteenpäin.
Toisaalta, neiti itse on sanonut olevansa varovainen, eikä halua kiirehtiä ja minulla ei toisaalta ole mitään perusteltua syytä edes epäillä hänen valehtelevan, vaan ei oikeasti ehdi nähdä.
Enemmän asia voi olla omassa päässäni kuviteltua, mutta tunne voittaa järjen ajatuksissa. Siitä ei ole ollut kiinni, ettenkö minä haluaisi ja olisi yrittänyt nähdä ja järjestää kahdenkeskistä aikaa tämän ihmisen kanssa.
Oho, tulipas toisen ketjuun purkauduttua omia ajatuksia.
Minustakin tuntuu täysin oikealta ja ihanalta edetä hitaasti. Silti tulee väistämättä tunne, että toinen ei halua mua tms. Mutta olemme nyt sopineet uudet treffit ja puhuneet puhelimessa. Mies sanoi, että haluaa nähdä ja tunnetta on. Ihanaa ja jännää. Lisää vielä haluaisin kuulla teidän kokemuksia. ap
täällä. Mun elämäni on ollut vähän kun Levottomat elokuvasta viime aikoina. Seksi on ollut isossa roolissa. Onhan se aika surullista. En voi uskoa, että toisenlaisiakin miehiä on olemassa.
Älä tee ylitulkintoja siitä, mitä mies tekee tai hänen olisi pitänyt tehdä. Usko hänen sanaansa. Kaikki miehet eivät ole kovin kokeneita ja varovaisuus iskee juuri silloin, kun löytää naisen, josta oikein kovasti pitää. Ei ole kiellettyä kutsua miestä omaan kotiin ja mainita, että sängyssä on tilaa. Jos haluat pitää miehen, on oikeastaan parempi, ettei hän osaa tehdä aloitetta seksistä uudelle naiselle.