Toiset treffit, eikä mitään pussailia tai kädestä pitämistä...
Olen tavannut ihanan miehen nyt kaksi kertaa. Molemmat treffit on olleet yli 3 tunnin ja mun mielestä meillä on ollut ihanaa. Katsotaan silmiin ja mun puolelta on ainakin perhosia vatsassa. Mies sanoi, että hyvät fiilikset myös. Mä haluan vanhanaikaisena odottaa mieheltä aloitetta pussailuun tai koskettamiseen. Olen tottunut, että toisilla treffeillä mennään jo ainakin melkein sänkyyn. Kertokaa kokemuksia. Onko toivoa, että tästä tulisi jotain.. Puhelimessa ollaan puhuttu treffejen välissä joka päivä ja mies on antanut ymmärtää, että haluaa tutustua muhun. Kiitos kaikista kommenteista. Mua jänskättääää..
Kommentit (98)
Taidat ap olla sangen nuori?
Miksi pitäisi heti päästä sänkyyn? En ymmärrä. Se on sen verran iso juttu, että sietääkin odotella. Sulla on siis tapana mennä heti sänkyyn ja kutsua miehiä "kahville", vaikka kahvinjuonti olis viimeisenä mielessä?
Oot helppo, halpa ja säälittävä. Tutustu ensin ja sitten, jos siltä tuntuu, vie se äijä sänkyyn.
Sulla on nyt vaan aivot ja alapää vaihtanut paikkaa. Tai sitten olet huonolla itsetunnolla varustettu ja koet, että seksillä voi ostaa hyväksyntää. Oi aikoja....
"Olen tottunut, että toisilla treffeillä mennään jo ainakin melkein sänkyyn."
Mikset voi tehdä aloitetta? Ota miestä kädestä tai jos vaikka istutte pöydäb ääressä, voithan hyväillä hänen kättään... Hiljaa hyvä tulee.
Mitäs jos teet kokeilevan vihjailevan aloitteen? Hipaiset, tökkäiset kiusoitellen tms?
Tsemppiä terffailuun!
Mutta "kunnollisen" oloinen kyllä. Onko tämä tavallista?? ap
Anna asioiden tapahtua omalla painollaan.
Mutta "kunnollisen" oloinen kyllä. Onko tämä tavallista?? ap
Siis oletko treffannut tähän asti vain jotain amistyyppejä, jotka haluaa heti sänkyyn? Ja nyt kun mies haluaisi TUTUSTUA ensin, niin olet ihan ihmeissäsi?
ole kiire.. mutta mietin, että onko mies tosissaan, haluaako jatkaa ym, kun ei etene mitenkään fyysisesti. ap
ts onko ollut mahdollisuutta fyysiseen kosketukseen?
seuraavat treffit sun sohvalla, leffaa katsoen, niin eiköhän vipinää ala syntyä. :)
jos puhutte puhelimessakin päivittäin, hyvältähän se vaikuttaa.
Kumpi teistä soittaa toiselle, vai onko soittelu suunnilleen tasapuolista? Kannattaa ehkä katsoa, ettet sinä ole se, joka aina tekee aloitteen puheluissa.
treffannut amistyyppejä. Viimeisimmät ovat olleet ihan korkeasti koulutettuja; lääkäri, dipl. insinööri ja tohtoriksi väitettyt ja heti ovat pyrkineen sänkyyn ja/tai koskettamaan.. Haluaisin kuulla kokemuksia teidän onnistuneista parisuhteista, kuinka olette edenneet? ap
viimeisillä treffeillä mahdollisuus fyysiseen kosketteluun. ap
Ap on esittänyt ihan asiallisen kysymyksen, miksi saa v**tuilua osakseen.
Ýmmärrän ihan hyvin tuon pointin. Ei tokilla treffeillä tarvi sänkyyn asti mennä, mutta kyllä siinä jo vaistoaa, onko kemiaa, kutkutusta ja vipinää, ja kyllä se ainakin minulle tulee paitsi katseista, myös kosketuksesta, ihan viattomastakin, mutta sellaisesta "erityisestä", joka viittaa kuitenkin miehen ja naisen väliseen juttuu, ei kaverillisuuteen.
Tuo soittelun aloitteellisuus on hyvä pointti. Jos toinen on enemmän innoissaan kuin toinen, voi tulla vääräkin kuva, että hyvältä tuntuu, jo se toinen ei vaikka saakaan sanottua, että ei ihan hirveästi sytytä. Mulla on kokemusta siitäkin - on vaikeaa olla suora, jos toinen on ihan liekeissä...
muuten on pelko että jää vain kaveriksi.
Tämä mies on kiinnostunut susta oikeasti! Mä en kyllä IKINÄ antais seksiä tuntemattomalle ihmiselle....
Täällä ollaan ihmeissään siitä, jos mies ei olekaan tunkemassa vehjettään hameen alle toisilla treffeille vaan haluaakin tutustua ihmiseen!
sänkyyn meno, ettei se ala aiheuttaa paineita ja haitata hyvin alkanutta seurustelua.
Se saattaa alkaa muuttua liian isoksi asiaksi päänupissa muuten.
Tero
sinua ap ihan vaikka heti. Tavataanko?
m37