Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko tämän päivän punkkulasillinen on kumottu?

26.01.2006 |

[color=violet]Ihme kyllä tänään meni huomattavasti helpommin alas! Maanantaina alotin putelin, joten kai sitä (ikävä kyllä) tuohonki tottuu. .

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tulinpa juoneeksi lasillisen :-) Toivottavasti siitä jotain apua olis.

T:Hyrre

Vierailija
2/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Alotikko putelin tänään vai? Juu saa nähdä onko punkusta " hyötyä" . .tosin on meillä ehkä muhinoitu nyt useammin, joten eiköhän sillä oo enempi vaikutusta, jos jotain positiivista tapahtuu ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei punkkupulloa vielä ole avattu,kun menkkoja odotellaan alkavaksi tässä loppuviikosta. Greippimehua olen hampaat irvessä lipitellyt huh huh ei mun mieleen, joten punkkukin maistuu parinviikon päästä varmaan aika hyvälle.

mimi

Vierailija
4/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Mie en oo etes katellu löytyskö näistä pienistä kaupoista greippimehua. Eli koskaan en oo sitä maistanu. Ei varmaan ois sama asia ottaa lonkeroa ;)

Vierailija
5/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa vois ehkä olla sama ottaa lonkeroa, se vois muuten ollaa ehkä parempaakin, tai sitten ei, oon enemmän makean ystävä, kaikki makeat siiderit menee.

Teilläkö sairastetaan vesirokkoa? Luin tuolta jostain. Meilläkin ois ehkä aika sairastaa, kun vanhin menee eskariin syksyllä ja mitä pienempänä sen sairastaa niin sitä helpompi se varmaan on.

Vierailija
6/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Kuumetta ei oikeestaan oo ollu, mutta rakot pikku hiljalleen lisääntyy. Silti touhuaa ja leikkii niinku ei mitään. Ihmeesti on ollu raapimatta. Toista yötä nyt on sukat käsissä ;) ja ihme kyllä mukisematta suostu tuohon.

Osasin kai hyvin selittää miksi ne pitää laittaa.

Vierailija
7/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmät lapsethan ovat ihan virkkuja vaikka on kuumetta 39 astetta, niinkuin meidän kaksivuotias mutta viisivuotiaalla ottaa jo sellainen kuume voimille.

Toivotaan, että selviätte näpyistä kunnialla.

Isäntä lähti yövuoroon, joten saa rauhassa kirjotella tänne... Se pitää mua ehkä vähän...kun kirjoittelen tänne tai sitten ei. Mulla on ollut tässä väliä,kun on käynyt näillä sivuilla. Viimeksi kävin aktiivisesti, kun odotin nuorempaa ja kun se oli vauva.

Vierailija
8/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin pakkasesta ihanaa suklaa jäätelöä... eikai vain niitä oireita? Ei sentään, menkkojen aikaankin tekee monesti makeaa mieli.

Vierailija
9/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Aluksi taisi pitää mua jotenki " höyrähtäneenä" . Nyt taitaa naureskella tälle punkku villitykselle ;)

Mun masu kurnii siihen malliin, että taidan mennä jääkaapille. .