Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykääpä lukemassa Lapsettomuus-palstalla tämä!

Vierailija
24.06.2008 |

Eli club30-ketjua siinä heti etusivulla, tällä hetkellä on ko. ketju ensimmäisenä. Eikö vaan ole karmiva tyyppi tuo "kissanainen", w-alkuisella nikillä siis...

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ketjussa, yök!

Vierailija
2/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että kukaan ei-lapsettomuudesta kärsivä jaksaisi tuota palstaa seurata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he****tiä? Ihan outo koko stoori, kuten se ap:kin...

Vierailija
4/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli ihana plussa uutinen, koska aika useat tuolla lapsettomuuspalstalla ovat pitkään odottaneet sitä plussaa! Minä ainakin koin viestin vain itselleni kannustimeksi, että jos toikin niin kyllä minäkin!

Vierailija
5/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan entinen aktiivi tuolta lapsettomuuspalstalta. Nykyään tulee siellä harvemmin käytyä (minulla siis on jo lapsi), mutta silloin tällöin tulee kuitenkin sinnekin kurkattua, josko löytyisi vanhojen kamujen plussauutisia (ja nimenomaan tuolta club30-ketjusta). Mutta raskaus ei tosiaankaan ole elämässäni nyt ajankohtainen asia eikä edes toivottu sellainen.

Vierailija
6/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli siis on totta, että noin on jotakuta hyvätahtoista naista vedättäny. Niin se vauvan kaipuu saa toiset naiset sekoamaan. Onneks ei sentäs käyny kenenkään vauvaa vaunuista viemässä.

Vierailija
7/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käyn välillä lukemassa lapsettomien palstaa vaikka en lapsettomuudesta kärsikkään. Tuttavissani on niin paljon lapsettomia tai pitkien hoitojen jälkeen onnistuneita, että minusta on mukava lukea vastaavassa tilanteessa olevien juttuna. Näin ehkä jotkut asiat joita en uskalla ystäviltäni kysyä aukeavat ja voin ehkä ymmärtää heitä paremmin.

Kun oikeasti en aina halua ystäviltäni kysyä pelkään kovasti pahoittavani heidän mielen tahattomasti.

Vierailija
8/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aluksi ihmettelin, mitä ap vouhkaa, mutta harvinaisen törkeää käytöstä. Toivottavasti menee kesken.

Vierailija
9/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas tyyppi se on?

Vierailija
10/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin ketjun lukemassa. Käsittämättömän häikäilemätön tyyppi. Ihme, jos kehtaa vielä kirjoittaa...

Vierailija
11/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä "w" luvannut maksaa tälle "h:lle", että tämä alkaa ristiinluovuttajaksi, eikä ole sitten maksanutkaan mitään? Vai mistä tässä on kyse? Tosi törkeä juttu jos näin on!

Vierailija
12/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...että jos toikin niin kyllä minäkin!"

Eli sinäkin olisit valmis varastamaan toiselta naiselta munasoluja?? Tässä nyt ei kuule tosiaankaan ollut kyse vain ihanasta plussausuutisesta... Siis kyllä on yksinkertaisia naisia maailma täynnä.

Vierailija
13/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö, että munasolujen tarvitsija hommaa itse jonkun luovuttajan klinikalle jonka munasoluja käytetään jollekin toiselle ja saa sitten itse jonkun tuntemattoman luovuttajan munasoluja?

Ilmeisesti tässä tapauksessa w:lle on käytetty hänen itse hankkimansa (eli h:n) munasoluja.

Todella brutaali ryöstö!

Vierailija
14/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ymmärsin ap:n viestistä että eka viesti olis kamala! Mutta pitääpä käydä lukeen loppuketju! T:9

Vierailija
15/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua eivät toisten munasolut kiinnosta. Niiden geenithän eivät ole minun!

Kysyin kerran ystävältäni, että voisiko hän kuvitella luovuttavansa munasolujaan ja hän sanoi voivansa. Samalla minulle tuli kyllä selväksi, että hän ei edes ymmärtänyt, että samalla luovuttaa mahdollisuuden juuri sen solun geenit omaavaan omaan lapseensa. Ikäänkuin munasolu olisi solu muiden joukossa, mutta eihän se ole!

Vierailija
16/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa Odotus-puolella, onkohan vielä tukevasti raskaana?

Vierailija
17/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voihan olla, että tuo raskaus meneekin kesken. Silloin w ei saisikaan käyttää enää niitä loppuja alkioita, joita siis ilmeisesti jäi vielä jäljelle.

Ja poliisille kannattaa ilman muuta vielä tuo juttu, vaikka se vaikealta tuntuisikin (herkkä aihe, ymmärrän). H:llahan on vissiin w:n henkilöllisyys tiedossa.

Vierailija
18/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella, että tulevan lapsen geneettinen äiti on "ryöstetty" raskauden aikaansaamiseksi.

Millainen hirviö tekee tällaista?

Ikäväähän on se, että tuollaisella teolla on aina pahat seuraukset ja viaton lapsi joutuu kärsimään.

Vierailija
19/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla yhteydessä klinikkaan, joka hedelmöityksen teki. Vaikka luovuttajalla ei olekaan enää oikeuksia munasoluihinsa luovutuksen jälkeen, luulisi, että tällainen jupakka vaikuttaisi siihen, miten varastettuja munasoluja jatkossa käytetään.

Minä olisin myös yhteydessä lakimieheen, ehkä Väestöliiton lapsettomuusklinikalta osattaisiin vinkata joku edes vähän tähän asiaan perehtynyt? Veikkaan, että luovuttajalla ja tuolla w:llä ei ollut kirjallista sopimusta korvauksen maksamisesta, mutta suullinenkin sopimus on yhtä pätevä, vaikka tietty vaikeampi näyttää toteen. Mutta ehkä on tallella jotain aiheeseen liittyviä meilejä?

Ja tietty sitten, jos lapsi syntyy, hänestä voidaan helposti testata, kenen luovuttajan lapsi on kyseessä.

Vierailija
20/78 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä tuon h:n nähdä nuo neuvot. Eli että poliisiin, lakimieheen ja siihen klinikkaan ottaisi yhteyttä. Ihan tosissaan pitäisi niin tehdä, en ole ikinä kuullut mistään noin törkeästä in real life ainakaan täällä Suomessa.

Voitaisiinkohan se syntyvä lapsi tosiaan ottaa pakolla pois w:lta sillä perusteella, että on ikään kuin varastettu?

Ketju on lukittu.