Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua hankkimaan tukiverkko.

Vierailija
24.06.2008 |

Kun mulla ei sellaista ole ja teidän mielestä se on helppo hankkia, niin kertokaa nyt sitten oikein kädestä pitäen mitä mun pitää tehdä. Yrittänyt kyllä olen... :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäppä vaikka laittaa "etsin ystävää" palstalle ilmo, jossa etsit muita äitejä samalta seudulta ja jos/kun löydät luotettavan ihmisen, jolla samanlainen kasvatustyyli/arvot ku sulle, ni ei muuta kun lapsia hoitoon vaan:)

Vierailija
2/11 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkipaikoilla, harrastuksissa, onko koiraa? niin saa kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä aina löytyy joku jonka kanssa synkkaa enemmän kuin muiden. Sitten vaan pyydät, että joskos lähtisitte joskus kanssamme pulkkamäkeen, lintsille, lintuja ruokkimaan jne. Vaihdatte puhelinnumeroita ja pyrit syventämään ystävyyttänne.

Osa ihmisistä osoittautuu omituisiksi tai inhottaviksi. Ja eikun uutta tilalle.

Yritä vaistota onko perheessä suunnilleen sama tilanne kuin teillä. Me yh:t usein jotenkin vaan kimppaannumme helposti.

Mä laskin yksi päivä 10 ihmistä, joiden voi pyytää hakemaan lapsi tarhasta jos joku menisi pieleen. Varsinkin yh:t auttaa helposti toisiaan. Osa kymmenestä on kuitenkin ihan perusperheellisiä tai uusioperheellisiä. Suurimman osan heistä olen tavannut lasten synttäreillä tai tarhan pihalla tai käytävillä.

Vierailija
4/11 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh näyttää olevan paljon kavereita.

Vierailija
5/11 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua mennä baariin vonkaamaan miestä, voi hankkia äijänkin netistä.

Vierailija
6/11 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kaikille niin helppoa mennä juttelemaan muiden kanssa. Sitä voi olla kova jännittämään tai muuten vaan epäsosiaalinen (tahtomattaan). Oikeasti, kyllä mustakin olisi ihanaa, kun vaan voisi mennä juttelemaan muiden kanssa rennosti, mutta en mä siihen pysty. Mistä se tukiverkko sitten saadaan?

Vierailija
7/11 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tälle sivustolle.

Voithan siihen laittaa ihan suoraankin, että etsit ystävää, jonka kanssa voisitte myös silloin tällöin "vaihtaa lastenhoitovuoroja" (miten asian haluatkin esittää). Et varmaan ole ainoa, joka näitä asioita miettii. Tietysti pelkkä hyötymiseen perustuva ystävyys ei toimi/ houkuttele ketään, vaan kyllä niiden kemioidenkin pitää sopia yhteen että homma toimii.

Vierailija
8/11 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin ystävää -palstaa olen jo yrittänyt... leikkikentällä ei ikinä ketään. :( Harrastuksia ei ole, eikä olisi varaakaan. Ja toinen lapsi tulossa, joten ei tässä nyt jaksa mitään aloittaakaan (esikoinen on 2,5-vuotias).

Naapureihin voisi yrittää tutustua, mutta miten se onnistuu? Käytännössä? Kun ei niitä koskaan ulkona näy.

Muutenkin olen juuri tuollainen "epäsosiaalinen" ihminen, on ollut vaikeaa saada edes pari ystävää... Ja heistä ei nyt näytä olevan apua mihinkään. :( Yhden kanssa olen sentään saanut sovittua, että ottaa esikoisen kun menen synnyttämään, mutta ei siitäkään voi olla varma, kun hän on töissä (on kylläkin pph).

Mitä mä teen? Ei oo helppoa...

Vierailija
9/11 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet. minä olen Helsingistä. Pitäisiköhän mun perustaa joku epäsosiaalisten äitien tukiverkko...

Ap

Vierailija
10/11 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä soitin naapurin miehen ovikelloa ja kysyin voisko tulla ripustamaan pestyn maton. Ja tulihan se. Tai lainaa jotain, vaikka kananmunia. Tai mikä on sinulle luontevaa

Vierailija
11/11 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti mene tuntemattomien ovikelloa soittamaan... :( Ap

Ehkä jos olisivat pihalla lasten kanssa, niin voisi mennä juttelemaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme