Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummastuttaa...

Vierailija
26.01.2006 |

...nimittäin ihmisten käytös.

Kaverini pyysi minua ostamaan vauvalleen yhden jutun kaupasta puolestaan ja minä ostin.Nyt hän oli luonani käymässä ja hänelle ei se kelvannutkaan.Kiva, kiva, nyt minulle jäi se itselle käteen ja minä siitä jouduin maksamaankin.Ei se ole kuin 6 eurosta kyse, mutta periaate.Mulle tuli takkiin se 6¿!!!

Toinen kaverini oli kylässä meillä ja näytin uuden tulevan keittiömme piirustuksia, samalla hän näki, millaisen ruokailuryhmän haluan uuteen keittiöön.Olen itse haaveilut siitä ryhmästä jo monta vuotta, mutta olen säästänyt siihen kituuttaen rahaa.Ja haluan, että keittiö on ensin muutenkin laitettu.Nyt tämä kaveri meni sitten ostamaan juuri sellaisen ryhmän, hänen miehellään ei ole rahasta pulaa...V***taa tosi paljon!

En minä menisi sellaista asiaa ostamaan, jos tietäisin, että kaverini on sellaisesta haaveillut jo pitkään ja haluaisi ostaa sellaisen.En ainakaan ostaisi ihan samanlaista...

Mitä mieltä te olette näistä ns kavereistani???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäinen esimerkki oli kyllä aika kökkö tapaus, jos nimenomaan sellaisen tavaran pyysi ostamaan.

Mutta sitä en ymmärrä, miksei teillä voisi olla samanlaisia pöytiä?

Vierailija
2/5 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä käytöstä. Eika toisten unelmia tarttis kopioida, ellei asiasta yhdessä sovita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on massatuotannossa ja aika usein ihmisillä on samanlainen maku

Vierailija
4/5 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toka ei. En ymmärrä miksi joku omistaisi osto-oikeuden tiettyyn tuotteeseen (tai esim oikeuden johonkin nimeen jne.) vain sen takia että löysi sen /ehti ensin. Maailma on pullollaan kauniita asioita, annetaan muidenkin nauttia niistä!

Vierailija
5/5 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuota ruokailuryhmäjuttua en ymmärrä. Mitä väliä sillä on, vaikka jollain kaverilla samanlaiset kalusteet olisikin? Kyllä minä ostan sellaiset kalusteet mistä itse tykkään, en ajattele ostopäätöstä tehdessäni, että miltä kaverista mahtaa tuntua.