Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ryijyntekijöitä? Onko kukaan kutonut tai teettänyt ryijyä?
26.01.2006 |
Haaveilen sellaisesta, mutta valmiiden ryijyjen hinnat ovat 3000 euron kahden puolen. Tarvikepaketit taas sopivimmissa hinnoissa. En rohkene itse alkaa kokemattomana tekemään, mutta tutulla teettämällä saisi varmaan valmishintaa halvemmalla. Kokemuksia asiasta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että ennemmin se jää tekemättä työläyden kun vaikeuden takia. Ehkä vois itsekin jollain pienellä työllä harjoitella tekniikkaa...
ap