Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian vastaat TEKSTIVIESTIIN?

Vierailija
26.01.2006 |

Yksi kaverini, huomautti minulle, että voisin vastata vähän nopeammin viestiin. Vastasin hänelle 8h viestin saapumisen jälkeen.

Viestissä ei ollut edes mitään sellaista mihin olisi tarvinnut nopean vastauksen.

Mä nyt vaan oon niitä jotka ei ole naimisissä kännykän kanssa. Saatan lähteä lapseni kanssa ulos, kauppaan, kyläilemään tms. ilman kännykkää. Kaverini kulkee kotonakin kännykkä taskussa eikä voi käsittää että en aina vastaa 10min. sisällä niin kuin hän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vastaan niin pian kuin mahdollista, eli puolesta minuutista jopa tunteihin, ei ole mulla kännykkä aina mukana tai ei ole heti sopivaa tilaisuutta vastata viestiin.

Vierailija
2/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväpiirissäni hoidetaan tekstarilla kiireettömät asiat, joihin jokainen voi vastata kun ehtii. Jos on joku tärkeä juttu, soitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kun on sopiva tilaisuus ja aikaa. Ei ihmisen tarvitse aina olla tavoitettavaissa.

Mua vähän välillä ärsyttää ihmisten kännykkäkäyttäytyminen. Puhelimia naputellaan koko ajan ja niihin puhutaan ja vastataan ihan missä vaan.

Oli kiva lukea kun joku tuossa kirjoitti ettei vieraiden aikana ala naputtelemaan tekstareita. Ihanaa kun vielä on ihmisiä jotka osaavat käyttäytyä.

Vierailija
4/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi ei mielestäni ole asiallinen ojentaessaan vastauksen viipymisestä. Monet vastaavat saman tien, kaikki eivät. Kyllähän kukin saa ihan itse määrittää kännykkätapansa. Jos asia on kiireellinen, on syytä soittaa eikä luottaa tekstiviestikommunikointiin. Voihan olla, ettei vastaanottaja edes huomaa saamaansa viestiä.

Vierailija
5/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elee viestejä ihan hirveästi päivittäin (tekstarilititymällä) ja loukkaantuu, jos hälle ei vastaa heti :-/

Vierailija
6/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinkö mä kirjoitan? Mähän kuulostan ihan poliitikolta... Pitäisi kai tajuta, etten ole täällä töissä eikä tarttisi olla niin kovin eksakti ja ilmaisuissaan täsmällinen. Huhhuh!

No mutta, mä itse vastaan viesteihin yleensä heti, kun ne huomaan, jos vain pystyn, ihan senkin takia, että muuten se helposti unohtuu. En kuitenkaan ota siitä stressiä, kyllä musta tärkeet asiat, joihin halutaan heti vastaus, hoidetaan soittamalla. Ja silloinkin voi varautua siihen, että kännykkä on kiinni. Niin kuin joku sanoi, ei tavoitettavissa olemiseen mitään velvollisuutta ole.

-7-, joka yrittää petrata kirjoitustensa tyylin kanssa :)

Vierailija:

Ystäväsi ei mielestäni ole asiallinen ojentaessaan vastauksen viipymisestä. Monet vastaavat saman tien, kaikki eivät. Kyllähän kukin saa ihan itse määrittää kännykkätapansa. Jos asia on kiireellinen, on syytä soittaa eikä luottaa tekstiviestikommunikointiin. Voihan olla, ettei vastaanottaja edes huomaa saamaansa viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä