^^^syysSÄTEET 05 kohti viikonloppua^^^
Kommentit (48)
Onnea tälläkin puolella vielä Hippi-hiirelle ja Pyrylle! Kiva kun tänne tulee lisää väkeä=) Kiva tutustella teihin lisää. Pyryllä onkin jännitystä elämässä lähikuukausina, kun oot raskaana ja häitä odottelet! Onkos pukusi malli sellainen " kätkevä" ? Jokos ootte laskeutuneet maan pinnalle,vai vieläkö leijutte? Lokakuun vauva ihan mukava kun oot itse kesällä vielä voimissasi vaikka kuuma onkin, sillä maha ei kuitenkaan ihan kamalasti haittaa tahtia. Mein poitsu on syntynyt 10. lokakuuta ja itse jaksoin kesän sillon mainiosti.
Miusta tää on tosi kiva juttu, että meitä on säteissä niin eri viikoilla olevia masun kasvattajia. Itsekin aluksi ihailin muiden viikkoja, mutta nopeasti niitä tuntuu tulevan. =0)
Töissä olin aamun ja tässä kohta ollaan lähdössä käymään kaupasta jotain herkkuja.... Niin tiedän että ne olisi hyvä jättää väliin, mutta ei malta.... Selityksiähän nää on. Pitää nyt yrittää että ei viikolla söisi herkkuja, vaan jättäisi sen puuhan vaan viikonloppuun.
Jännä nähdä kumpi ehdokkaista voittaa vaalit, toivon että oma suosikkini. Aika tasoissa taitava olla ehdokkaat tällä hetkellä. Jännittävää vaali-iltaa kaikille!
Kidelma rv.16+6
Viikkoja siis 15+2 ja kun oltiin leffassa niin mielestäni tunsin jonkinlaista " uiskentelua" vastassa. Millä viikoilla muut olette tunteneet? Voikohan se olla sitä. Edellisessä raskaudessa muistan viikolta 19 tunteneeni liikkeet.
Odotan niin niitä liikkeitä niin ei tarttisi niin kovasti miettiä että onkohan siellä masussa kaikki hyvin / edelleen elämää.
m
Matleena, kyllä se varmaan vauva siellä polskii! =) Itse aloin tuntea hentoisia liikkeitä rv. 14 lähtien ja siitä lähtien voimakkaammin. Meillä vauva liikkuu enemmän illalla, kun on nukkumaan menossa. Toivottavasti ei ole tulossa mikään yökukkuja hänestä! ;0) Ehkä liikkuu vaan illalla enemmän, kun oon paikallani ja ehdin häntä enemmän kuullostellakin.
Iltapuuhiin, Kidelma
Kidelmalle piti tulla kommentoimaan, ettei me olla vielä varmaan noustu edes lentoon, joten varsinainen leijunta vasta tulossa. =) Kuitenkin ollut jo monta Sädettä, jolla on plussa sitten vaiheessa tai toisessa kääntynyt epäonneksi, niin nyt ihan coolina tässä vaan... *tunkee päätään pakastimeen*
Niin, kyllähän ne kuumimmat helteet menevät varmaan paremmin, jos ei ole ihan viimeisillään. Mutta kun esikoista odottelen, en ole sillä tavalla osannut vuodenaikoja ajatella. Lähinnä olen vain laskeskellut, että kuinka vanha olen, jos meillä ei tärppääkään pariin vuoteen, heh. Kuten jossakin pinossa jo olikin juttua, ehkä tässä esikoisvaiheessa vain hönttinä porskuttaa eteenpäin, eikä osaa niitä käytännön seikkoja samalla tavalla suunnitella. =D
Mutta se hääpuku tosiaan vaatii vähän pohtimista. Ois häiden aikaan justiinsa rv 17 alkamassa, joten minkäs verran siihen mennessä turpoaa? Ei ole puku mitään kätkevää mallia, mutta ei ole tarkoitus raskautta sitten enää salassa pitääkään. Lähinnä nuo polttarit aiheuttavat sen, että pakko kai se on ihan totuus paljastaa, muuten menee kauheaksi säätämiseksi. Meillä tosin on noin 70 hengen häät, joten ei siinä tarvitse ihan sadoille sukulaisille kertoa, heh. Täytyy nyt yrittää, ettei ennen häitä tulisi kauheasti herkuteltua ylimääräistä, koska muuten puku ei varmasti mahdu.
Mallariina: Pikkuisen repesin noille limajutuille *kikattelee*! Meillä oli tuolla kuumeilupuolella kuun alussa melkoinen Suuri Limakeskustelu meneillään, joten tuli heti kotoisat fiilikset!
Nyt iltapalaa ja viikkoon valmistautumaan!
Pyrtsi
...kuulostaa varmaan tosi vakuuttavalta, kun kaikki kaksi tämän päivän repostustani ovat päättyneet siihen, että olen lähtenyt syömään. =D
Meinaan vissiin ihan tipahtaa porukasta pois, koska työt kuormittaa nyt henkisesti ihan tosi paljon ja sit illat menee esikon kanssa niin, etten jaksa enää istahtaa koneelle ja pitää silmiä auki. Mutta mä haluan pysyä silti täällä, vaikka sitten taustalla. Jututkin on lukematta... Mutta TERVETULOA UUSILLE; IHANAA!
Ja PYRY, kun odotin esikoista, en paisunut yhtään 20 viikolle mennessä, 25 viikolla ekat kysyi, että enhän odota. Joten silloin pysyi raskaus salassa kauan. Mutta tää on niin kovin yksilöllistä! Nyt sit tokan kanssa onkin jo maha! ;o) Mutta kyllä varmaan ihan vimpalle viikolle ennen häitä kannattaa varata joku ompelija tai puvun sovitus, jos esim vuokraat puvun jostain liikkeestä. Tuo masun kasvu kun voi yllättääkin, ette ensin muka olekaan mitään ja sit viikossa se pullahtaakin!
Mä yritän päästä tänne nyt alkavalla viikolla kirjoittamaan jotain paremmin uuteen pinoon! Kalenterissakaan ei luojan kiitos lue illoiksi mitään ihmeellistä ohjelmaa ens viikolle, jos sais vähän levättyä, viikonloppukin oli matalalentoa! Hyvää yötä!
-S- rv 16 tasan!
Ensiksi tervetuloa Hippi-hiiri (vai oliko se noin?) ja Pyry! Kiva saada taas lisää plussia säteille. Pyrylle onnittelut myös tulevista häistä!
Kyllä niitä viikkoja alkaa siitä kummasti kertyä, vaikka alussa tuntuu ettei kerry viikot sitten millään. Minäkin plussasin äsken ja tänään jo kääntyi aamujuna!!! :)
Mutta käy niin tyhjää tämä pää tähän aikaan illasta, että parempi tulla ens viikolla selvemmin ajatuksin kirjoittelemaan!
mirju ja pikku-pööpöti 20+0!!!
Kotiuduin juuri ulkoilemasta koiran kanssa. Onpa ihana ilma, niin keväistä, kun linnutkin laulavat. Hienoa oli reippailla koiran kanssa. Ja mies makaa krapulassa sohvalla...
Matleena, minäkin olen huomannut, että se turvotus on hävinnyt ja maha sen mukana pienentynyt. Aamuisin saattaisi mennä ihan herkuttelun piikkiin, mutta illalla on sitten jo pieni vauvakumpu, jonka muutkin huomaavat.
Venla, lepäile vaan niin paljon kun mahdollista. Mulla se alkuväsymys oli myös aivan mahdotonta, mutta nyt on alkanut helpottamaan.
Kun noista kuumeiluaikojen limoista päästiin, niin eritekeskustelua tännekin. ;) Mulla on alusta asti lorahdellut melkoisesti valkovuotoa ja silloin alussa olinkin joka kerta varma, että verta tulee, kun olo on samanlainen kun menkkojen alkaessa. Onneksi se on vaan kirkasta ollut. Mutta nyt saa sitten välillä pelätä, että eihän se lapsivettä ole. Kaiketi ei pitäisi ola muuta kun valkovuotoa, eikä siten vahingollista, mutta vähän inhottavaa kuitenkin. Onko muilla ollut vastaavaa?
Joo, mutta eritteistä pitääkin siirtyä ruuan laittoon, kun on ruokavieraita tulossa.
Nauttikaahan auringosta säteet!
mallariina