Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein että minä siivoan ja laitan ruoat yksin

Vierailija
26.01.2006 |

kun mies elättää koko perheen yksin?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olisivat syöneet pelkkiä muroja tai leipää seuraavana päivänä, miehellä ei niinkään valiä ollut mutta lapsen takia oli pakko...

ja ei niitä tiskejä yms kukaan muu näyttänyt tekevän vaikka kuinka asiasta yritin sanoa ja välillä jätin lapun pöydälle että vie roskapussi ja tiskaa tiskit no kun tulin kotiin mies oli " unohtanut" viedä roskat eikä ollut vielä ehtinyt tiskaamaan...

Vierailija:

Mä kyllä ymmärrän miestäsi, mitäpä syytä sillä oliskaan niitä kotitöitä ollut tehdä.

Vierailija:

Eli nyt mies käy töissä ja sen jälkeen tekee kaikki kotihommat ja mulle ja lapsille ruuan seuraavaksi päiväksi ja tiskaa mein päivän astiat ja käy kaupassa ja maksaa laskut jne...

.

Vierailija
22/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se tarkoittaa aikaa illalla, kun mies on tullut kotiin?

Toistanpas otsikkoni korostaen ensimmäistä sanaa.

Täällä

mammat selittävät oman ajan tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä

Vierailija
24/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä kotitöitä nyt oikeesti 24/7 ole, tai jos on niin relaa vähän!

Vierailija
25/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan yksi on maininnut, että ehtii kaiken tekemänsä lisäksi palstailla ja tehdä muutakin. Miten nämä viestit on tänne palstalle joutuneet, kun kaikki päivät menee kotitöihin?

Vierailija:

Ilmeisesti se tarkoittaa aikaa illalla, kun mies on tullut kotiin?

Toistanpas otsikkoni korostaen ensimmäistä sanaa.

Täällä

Vierailija
26/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hdasta kippoa?

Mä olen joskus tehnyt tuota ja kyllä se mies on lopulta tiskiharjaan tarttunut.

Vierailija:

muuten olisivat syöneet pelkkiä muroja tai leipää seuraavana päivänä, miehellä ei niinkään valiä ollut mutta lapsen takia oli pakko...

ja ei niitä tiskejä yms kukaan muu näyttänyt tekevän vaikka kuinka asiasta yritin sanoa ja välillä jätin lapun pöydälle että vie roskapussi ja tiskaa tiskit no kun tulin kotiin mies oli " unohtanut" viedä roskat eikä ollut vielä ehtinyt tiskaamaan...

Vierailija
27/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän niitä kotitöitä nyt oikeesti 24/7 ole, tai jos on niin relaa vähän!

Vierailija
28/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun meillä iskä on töissä ja minä kotona, hoidan kyllä ruoat ja sivvouksetkin. Mutta se, ettei mies laita astioitaan pois pöydästäruokailun jälkeen tai vie omia likaisia vaatteitaan likapyykkiin, on jo liikaa. Tai kun lapsi pyytää auttamaan jossain, ei tee mitään. Kysyttäessä vaan vastaa että on ollut koko päivän töissä, ettei tarvi! Ja se, että tilanne pysyy kun minun työt alkaa...ja olen sen koko päivän töissä..

en ole ap.

Vierailija
29/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainoastaan yksi on maininnut, että ehtii kaiken tekemänsä lisäksi palstailla ja tehdä muutakin. Miten nämä viestit on tänne palstalle joutuneet, kun kaikki päivät menee kotitöihin?

Vierailija
30/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että kotiäidit kokevat olevansa aina töissä, kun he laskevat nettisurffailunkin työksi! :D

Vierailija
31/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain huvittaa valitus oman ajan puutteesta. Valehteletteko myös itsellenne, että vietätte kaiket päivät kotitöiden parissa?

Minä tein kotona ollessani ' työpäivän' , eli päivällä hoidin kotia ja lapsia siten, että illalle ei tainnut juuri jäädä tehtäväksi kuin iltaan kuuluvat kotityöt, eli aterioiden jälkien korjaaminen, lasten iltahommat ja iltapalan laittaminen. Niihin osallistuivat molemmat.

Ja minäkin ehdin silloin palstailla, aivan kuten tekin nyt.

Vierailija:

Mitäs mieltä sinä olet, mikä on rei..

Vierailija
32/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ihme että kotiäidit kokevat olevansa aina töissä, kun he laskevat nettisurffailunkin työksi! :D

Vierailija
33/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Niihin osallistuivat molemmat.

Vierailija
34/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli et ole sitä mieltä että kotiäid..

Mutta voithan sinä vääntää tämän ihan millaiseksi itsestäsi tuntuu paremmalta.

Vierailija
35/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta voithan sinä vääntää tämän ihan millaiseksi itsestäsi tuntuu paremmalta.

Vierailija
36/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, iltaan kuuluvia kotihommia täytyy mielestäni tehdä molempien niin paljon, kuin niitä riittää. Kuitenkin siten, että itse on edes yrittänyt päivällä tehdä niitä alta pois, jotta illaksi ei jäisi ihan kaikkea.

Miten te perustelette itsellenne tuon oman ajan tarpeen? Yksi onkin jo vastannut, hän siis perustelee sillä, että lapsi häiritsee niin paljon nettailua, ettei sitä voi omaksi ajaksi kutsua ja siksi on saatava illallakin omaa aikaa. Miten te muut?

Vierailija:

No ei tarvi vastata, mutta kerroit ..

Vierailija
37/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täysin kaikki ja iltaan saakka. Mutta näinhän se kuulu mun kohalla. Meillä mies pyörittää vielä töiden jälkeen omaa pientä yritystä, johon menee sitten ilta. Eli hän hommaa elannon oikeastaan täysin meille, ja minä taas sitten pidän kodin ja siihen liityvät asiat kunnossa, sekä hoidan viisi lasta. Nyt on kyllä ollu vähän sukset ristissä, kun on herään kaksosten(1kk) kasnssa aika monestikkin yöllä, eikä mies siihen reagoi millään tapaa. Typeräähän se on ihmetellä, mut mä oikeasti ihmettelen miks tosi moni yhden lapsen äiti sanoo, ettei kerkiä tehdä kotona muuta kun olemaan lapsen kanssa? Näitä ainaki riittää mun kaveripiirissä.

Vierailija
38/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kerran kustantaa elämisen. Siivous ja ruuanlaitto on sinun työsi. Mutta toki sinullakin pitää olla vapaa-aikaa eli toivon mukaan mies osallistuu lastenhoitoon.

Vierailija
39/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai sitä nyt voi joku oikeasti todellakin kuvitella, että mies joutuisi vielä töistä tullessaan siivoamaan ja laittamaan ruokaa??? Mun mielestä ihan naurettavaa! Kyllä se on ihan miehen oikeus saada töiden jälkeen ruoka, eikä joutua heti mopin varteen, vai ootteko te oikeasti niin laiskoja naisia, ettei mitkään hommat kotona onnistu?

Vierailija
40/54 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei juuri koskaan oma-aloitteisesti tee mitään.olen nyt ä-lomalla ja maaliskuussa jään hoitovapaalle ja kaikki kulut on laitettu puoliksi (vuokra,ruoka yms)joten eikö miehen tässä tapauksessa kuuluis tehdä kotitöitäkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi