Onko aika säälittävää?
Juon punaviiniä ja silloin iskee aina suklaahimo. Kaivoin siis FazerBlock-_leivontasuklaata_ esiin ja järsin sitä...
Kommentit (8)
säälittävänä... Ai niin en muuten enää harrasta samanlaista herkuttelua kuin lapsuudessani. Ai niin, lunta kun söi siirapin kanssa niin oli melkein kuin jätskiä..
Jos ihminen siis nauttii hyvästä viinistä kotona suklaan kera, niin hän on juoppo?Voi hemmetin pahvit!Itse juon nyt olutta, jonka nautin joka keskiviikko saunan jälkeen, ja voi olla, että otan toisenkin!
Onko tämä suklaa sitä, mitä voi mikrossa sulattaa? Itse myönnän kaivaneeni jääkaapista jo kertaalleen sulatetun ja uudestaan jähmettyneen suklaan...
voi voi, sääliksi käy lapsiasi! Et pysty hallitsemaan alkoholin käyttöäsi kun yrität sen avulla rentoutua/ palkita itseäsi/ piristää masennustasi ym. ym. Aina löytyy joku tekosyy! JUOPPO!
Ap saapu takaisin palstalle juotuaan kokonaiset 3 lasillista punaviiniä, siis yli puoli pulloa! Juoppo kuin juoppo!
Sitä vaan ihmettelen että missä menee juoppouden raja, jos joisin saman satsin perjantaina tai lauantaina, se olisi varmaan rentoutumista työviikon jälkeen?
Ai niin, nythän on MUN viikonloppu. Eilen lopetin työt ja lauantaina meen taas ;)
Nauti vaan herkuistasi! Kyllä minäkin nyt mielellään lasin tai pari;) suklaan kera nauttisin jos olis mistä ottaa. Näähän on tätä omaa laatuaikaa. Jos ei nyt ni millon sitte?
melkeen yhtä sääli kun minun pähkinärouhe-kaakao-sokeriviritelmä.