Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anuksen nuoleminen

Vierailija
08.08.2009 |

Kiihottaisi lipoa vaimon peräaukkoa, mutta jännittää miten hän siihen suhtautuu. Onko tytöt kokemuksia tai mielipiteitä?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on nuolla muijan paskalla käynnin jälkeen, kun rippeet on vielä kuumana reiän ympärillä! Maiskis!

Vierailija
62/75 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän on mahatauteja kun nuolasee vaimon pyllyreikää kerran pari viikkoon.

Kestää bakteerikanta hyvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuolen miehen peppureikää ja runkkaan samalla. Toimii 110% varmasti, jos ei muuten meinaa laueta.

Vierailija
64/75 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuolen miehen peppureikää ja runkkaan samalla. Toimii 110% varmasti, jos ei muuten meinaa laueta.

Aijai, oispa ihana käsittely tämmönen! Itse kans haluisin kovasti nuolla puolison peppureikää ja nussia kielellä kuten ennen, mutta en saa. Eikä hän halua nuolla minua.

Vierailija
65/75 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai, oispa ihana käsittely tämmönen! Itse kans haluisin kovasti nuolla puolison peppureikää ja nussia kielellä kuten ennen, mutta en saa. Eikä hän halua nuolla minua.

Luulen, että meitä on paljonkin. Kukaan nainen ei vaan kehtaa myöntää nauttivansa tuhmemmista leikeistä.

Vierailija
66/75 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannaa

Vierailija
67/75 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuuhan se ihanan irstaalts. Molemmin päin.

Vierailija
68/75 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, että kun naiset käyvät suihkussa, pesevät he lähes poikkeuksetta myös pyllynsä, jos sinä et sitä tee, älä luule, että koskaan pääset kokemaan tätä mielestäni orgasmiakin parempaa kokemusta, senkin sottapylly!

Vierailija
69/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuksen kunnollinen nuoleminen, eli kielellä anukseen työntyminen ja sisällä kiemurtelu, tuntuu kiimaisen irstaan ihanalta, mutta ihan sen anusaukon nuoleminenkin tuntuu hyvältä.

Vierailija
70/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tätä nyt pari kertaa harrastettu, ja uskoisin jos muija ei tästä nauttisi niin laittaisi hommalle stopin.

toisilla on vain pahemma rajoitteet kuin toisilla, toiset nauttii asioista, toiset ei.

Vierailija
71/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo ajattelee juuri noin. Aivan sairaan turhauttavaa! Itse haluaisin puuhailla hänen kanssaan vaikka ja mitä mutta kun hän on niin estynyt. Pillua antaa 2 kertaa kuukaudessa ja se siitä. Sekin taitaa olla ahdistavaa. Löytyisikö jostain varattu nainen joka kaipaisi seikkailua/salasuhdetta?

M33

Ymmärrän, joskus oon miettinyt itsekin, että pitäs harkita salasuhdetta, kun mies ei tykkää seksistä läheskään yhtä paljon kuin minä. Silloin kun sitä on niin se on perus vaniljaa. Ei anaalia, ei nuolentaa ei sitomista. Ehkä mä pärjään kuitenkin omani kanssa, vaikka onhan tämä turhauttavaa.

Vierailija
72/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän on mahatauteja kun nuolasee vaimon pyllyreikää kerran pari viikkoon.

Kestää bakteerikanta hyvänä.

Niin, ei tule ummetusta, vaan aina on varpusparvia.

Vierailija
73/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo ajattelee juuri noin. Aivan sairaan turhauttavaa! Itse haluaisin puuhailla hänen kanssaan vaikka ja mitä mutta kun hän on niin estynyt. Pillua antaa 2 kertaa kuukaudessa ja se siitä. Sekin taitaa olla ahdistavaa. Löytyisikö jostain varattu nainen joka kaipaisi seikkailua/salasuhdetta?

M33

Ymmärrän, joskus oon miettinyt itsekin, että pitäs harkita salasuhdetta, kun mies ei tykkää seksistä läheskään yhtä paljon kuin minä. Silloin kun sitä on niin se on perus vaniljaa. Ei anaalia, ei nuolentaa ei sitomista. Ehkä mä pärjään kuitenkin omani kanssa, vaikka onhan tämä turhauttavaa.

Onko mahdollista saada salasuhdetta, jossa olisi pelkkää persnuolentaa. Ei haluttaisi pettää vaimoa nussimalla.

Vierailija
74/75 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Onko mahdollista saada salasuhdetta, jossa olisi pelkkää persnuolentaa. Ei haluttaisi pettää vaimoa nussimalla.

Pikku hiljaa... Vaimon pillua kun nuolee, niin "vahingossa" aina lipaisee joskus sieltä alempaa, kun vaimo on riittävän kiihottunut. Parempi vielä, jos pikku hiprakassa niin ei turhaan estoile ihan vähästä. Aluksi saattaa huomata säikäyksen, mutta jos on ollut tarpeeksi ovela, niin ei lipaisua tahalliseksi tulkita.

Rauhassa edeten ehkä joku päivä huomaa, että pimppa tulvahtaa, kun kieli eksyy lähemmäs myyränkoloa. Hetki on tullut. Kieli vaan hitaasti välilihan kautta leikittelemään peppureiällä, niin saattaa olla, että pääsee myös kokeilemaan vetää kielellä pitkiä vetoja vaimon vaon pohjalla, ja lopulta keskittyä kielellä sulkijalihakseen ja sen rentouttamiseen. Maku on mieleenpainuva, ja niin voi olla vaimon kielen ympärillä sykkivä peräaukkokin vaimon ollessa vaikea hillitä itseään nautinnosta. :3

Vierailija
75/75 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varsin normaalia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän