Anuksen nuoleminen
Kiihottaisi lipoa vaimon peräaukkoa, mutta jännittää miten hän siihen suhtautuu. Onko tytöt kokemuksia tai mielipiteitä?
Kommentit (75)
olen aina himoinnut pakaroita. Ja sitäkin enemmän esileikin aikana peppua. Meni kuitenkin useita kuukausia ennenkuin asialle uskolsin tehdä mitään ja sitäkin kauemmin ennenkuin uskalsin keskustella kumppanini kanssa asiasta. Nykyään (4v. naimisissa) vaimoni tietää että pidän peräaukon hyväilystä tavalla jos toisella ja itse olen varma siitä, että kun esileikin aikana kosken häntä, hän pitää siitä. Nuolen, sormetan ja hieron vaimoni peräaukkoa aina kun siltä tuntuu - ja siltä tuntuu varsinkin silloin kun tiedän hänen olevan suihkunraikas ja kiimainen.
Kokeilu, kokemus ja kommunikointi ovat nyt sinun valttisi.
Mä oolen nuolu mun poikaystävän, peräaukon samalla kun hän koskee mun palleja. Oli tosi ihana!!!
velor85 kirjoitti:
Mä oolen nuolu mun poikaystävän, peräaukon samalla kun hän koskee mun palleja. Oli tosi ihana!!!
Ihanaa. Pääsiskö mukaan niin voitais antaa vuorotellen suuhun ja pyllyyn yhtäaikaa?
Pylly on niin ihanaa. Tykkään nuolla ja kiihottaa itseänikin hirveesti, kun saan nuolla. Kiva levittää pakaroia ja työntää kieltä peppuun.
M58v kirjoitti:
Pylly on niin ihanaa. Tykkään nuolla ja kiihottaa itseänikin hirveesti, kun saan nuolla. Kiva levittää pakaroia ja työntää kieltä peppuun.
komppaan. On todella kiihottavaa nuolla vaimon pakaroidenväli, kun se oikein työntää itseään mua vasten. Ihanaa !!. Kyllä tämä kuuluu, jos ei nyt ihan perusseksiin, niin usein harrastetaan suuseksiä puolin jos toisinkin. Olen siinä onnellisessa asemassa että vaimo tykkää saada suuseksiä =)
Parasta on kun naiseni on käynyt vieraissa luvan kanssa ja pääsen nuolemaan käytetyn anuksen puhtaaksi.
heissa. täällä olisi homomies mietteitään jakamassa. anaalin nuolenta on parasta mitä tietän.
Meillä vaimo pieree usein ja pahalle haisevia päästöjä, ettei peräaukon nuoleminen kauheasti kiinnosta. Myös vaimon peräpukamat estää nuolemisen. Muuten kyllä.
mikä siinä paskassa niin viehättää että sitä pitää oikein nuolla?
Eikö se peppu haise kamalalle? Miten pystytte siihen? Mun miehen peppu haisee pahalle vielö suihkunkin jälkeen etten pysty nuolemaan sitä vaikka haluaisin..
Kakka kielen päällä on ihanaa samoin vieno paskan ja sillin haju karvaisessa pimpissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se peppu haise kamalalle? Miten pystytte siihen? Mun miehen peppu haisee pahalle vielö suihkunkin jälkeen etten pysty nuolemaan sitä vaikka haluaisin..
Ei. Sille en voi mitään, jos miehelläsi on hajuongelmia.
Jos et nuole vaimosi pyllyreikää, niin joku toinen tekee sen. Kylmä fakta.
Hanna32 kirjoitti:
Eiku se paska pitää poistaa pesulla ensin, siis aina, mutta erityisen huolellisesti ennen intiimihetkiä. Ja tietenkin pylly sekä jalkojenväli pitää olla karvattomia.
Se on yksi mikä siinä viehättää, että sitä paskaa ei ole, eikä se siltä tuoksu tai maistu.
Hanna32 kirjoitti:
Amatööri...
Mun mies nuolee kyllä, on ihan hulluna siihen. Sen fantasia on nuolla pakaroiden välistä toisen miehen spermat =)
Kyllä se tuntuu hyvälle ku akka nuolee anusta ja sormella vähä hieroo samalla. Akka innostunu sitä tekemään ja itsekin kyllä tykkään anusta nuolla jos sille päälle sattuu
Varma yrjötauti kun peräsuolen bakteerit suuhunsa saa. Kyllä ihmiset on pimeitä,kas kun ei syö ulostetta.
Myös loistartunnan riski on läsnä.
...eli kokeilemaan vaan...nuole naistasi joskus vaikka siten, että nuolet pimpsaa takaapäin kun hän on nelinkontin...ja sitten varovasti lipaiset pari kertaa anuksen puolelta ja seuraat reaktioita. Oma avikseni innostui tuosta kyllä aivan mahdottomasti. Peppuseksiin ei olla menty (ainakaan vielä), mutta yhdynnässä tai nuolemisessa hän kiihottuu todella paljon, kun myös sormeilen peppureikää ja liikuttelen siellä sormea...