Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anuksen nuoleminen

Vierailija
08.08.2009 |

Kiihottaisi lipoa vaimon peräaukkoa, mutta jännittää miten hän siihen suhtautuu. Onko tytöt kokemuksia tai mielipiteitä?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ihmeessä kyselet täältä?

Kun nuolet pillua niin ei siitä nyt pitkämatka ole anukselle. Lipaiset aina välillä ja katot mitä mamma tykkää...

...eli kokeilemaan vaan...nuole naistasi joskus vaikka siten, että nuolet pimpsaa takaapäin kun hän on nelinkontin...ja sitten varovasti lipaiset pari kertaa anuksen puolelta ja seuraat reaktioita. Oma avikseni innostui tuosta kyllä aivan mahdottomasti. Peppuseksiin ei olla menty (ainakaan vielä), mutta yhdynnässä tai nuolemisessa hän kiihottuu todella paljon, kun myös sormeilen peppureikää ja liikuttelen siellä sormea...

Vierailija
22/75 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina himoinnut pakaroita. Ja sitäkin enemmän esileikin aikana peppua. Meni kuitenkin useita kuukausia ennenkuin asialle uskolsin tehdä mitään ja sitäkin kauemmin ennenkuin uskalsin keskustella kumppanini kanssa asiasta. Nykyään (4v. naimisissa) vaimoni tietää että pidän peräaukon hyväilystä tavalla jos toisella ja itse olen varma siitä, että kun esileikin aikana kosken häntä, hän pitää siitä. Nuolen, sormetan ja hieron vaimoni peräaukkoa aina kun siltä tuntuu - ja siltä tuntuu varsinkin silloin kun tiedän hänen olevan suihkunraikas ja kiimainen.

Kokeilu, kokemus ja kommunikointi ovat nyt sinun valttisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oolen nuolu mun poikaystävän, peräaukon samalla kun hän koskee mun palleja. Oli tosi ihana!!!

Vierailija
24/75 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

velor85 kirjoitti:

Mä oolen nuolu mun poikaystävän, peräaukon samalla kun hän koskee mun palleja. Oli tosi ihana!!!

Ihanaa. Pääsiskö mukaan niin voitais antaa vuorotellen suuhun ja pyllyyn yhtäaikaa?

Vierailija
25/75 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly on niin ihanaa. Tykkään nuolla ja kiihottaa itseänikin hirveesti, kun saan nuolla. Kiva levittää pakaroia ja työntää kieltä peppuun.

Vierailija
26/75 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M58v kirjoitti:

Pylly on niin ihanaa. Tykkään nuolla ja kiihottaa itseänikin hirveesti, kun saan nuolla. Kiva levittää pakaroia ja työntää kieltä peppuun.

komppaan. On todella kiihottavaa nuolla vaimon pakaroidenväli, kun se oikein työntää itseään mua vasten. Ihanaa  !!. Kyllä tämä kuuluu, jos ei nyt ihan perusseksiin, niin usein harrastetaan suuseksiä puolin jos toisinkin. Olen siinä onnellisessa asemassa että vaimo tykkää saada suuseksiä =)

Vierailija
27/75 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun naiseni on käynyt vieraissa luvan kanssa ja pääsen nuolemaan käytetyn anuksen puhtaaksi.

Vierailija
28/75 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissa. täällä olisi homomies mietteitään jakamassa. anaalin nuolenta on parasta mitä tietän.

Vierailija
29/75 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo pieree usein ja pahalle haisevia päästöjä, ettei peräaukon nuoleminen kauheasti kiinnosta. Myös vaimon peräpukamat estää nuolemisen. Muuten kyllä.

Vierailija
30/75 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä paskassa niin viehättää että sitä pitää oikein nuolla?

Vierailija
31/75 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se peppu haise kamalalle? Miten pystytte siihen? Mun miehen peppu haisee pahalle vielö suihkunkin jälkeen etten pysty nuolemaan sitä vaikka haluaisin..

Vierailija
32/75 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka kielen päällä on ihanaa samoin vieno paskan ja sillin haju karvaisessa pimpissä.

Vierailija
33/75 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se peppu haise kamalalle? Miten pystytte siihen? Mun miehen peppu haisee pahalle vielö suihkunkin jälkeen etten pysty nuolemaan sitä vaikka haluaisin..

Ei. Sille en voi mitään, jos miehelläsi on hajuongelmia.

Vierailija
34/75 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nuole vaimosi pyllyreikää, niin joku toinen tekee sen. Kylmä fakta.

Vierailija
35/75 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna32 kirjoitti:

Eiku se paska pitää poistaa pesulla ensin, siis aina, mutta erityisen huolellisesti ennen intiimihetkiä. Ja tietenkin pylly sekä jalkojenväli pitää olla karvattomia.

Se on yksi mikä siinä viehättää, että sitä paskaa ei ole, eikä se siltä tuoksu tai maistu. 

Vierailija
36/75 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna32 kirjoitti:

Amatööri...

Vierailija
37/75 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nuolee kyllä, on ihan hulluna siihen. Sen fantasia on nuolla pakaroiden välistä toisen miehen spermat =)

Vierailija
38/75 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuu hyvälle ku akka nuolee anusta ja sormella vähä hieroo samalla. Akka innostunu sitä tekemään ja itsekin kyllä tykkään anusta nuolla jos sille päälle sattuu

Vierailija
39/75 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma yrjötauti kun peräsuolen bakteerit suuhunsa saa. Kyllä ihmiset on pimeitä,kas kun ei syö ulostetta.

Vierailija
40/75 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös loistartunnan riski on läsnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi