Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei oo pienten paikka päiväkoti:(

Vierailija
25.01.2006 |

Kävin kattomassa uutta päiväkotia ja kyllä siellä pienimmäiset jotka ei kävele jää huomiotta. Ja hoitajia liian vähän. Voi, voi ootteko pienten vanhemmat koskaan nähneet ite millasta siellä on?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pienilläkin yuloilla pärjää....Itse 10 vuotta pkssa olleena tiedän ettei se ole pienien paikka..

Vierailija
2/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sama tilannehan oisi pph:ll, eikö vain? Ja hän vielä tekee ruuat ym.

Mutta uskon että ihan niin paljon pitävät sylissa kuin mahdollista, välillä kerran olen hakenut lapseni niin että hän itki yksinään, aina muulloin jonkun sylissä jossei leiki (ja lähes aina oon hakenut liian aikaisin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on monta sylin tarvitsijaa ja niitä sylejä liian vähän niin pakosta kaikille ei riitä huomiota yhtä paljon.Olen nähnyt työssäni monenlaista paikkaa ja täytyy sanoa että myös niitä oikeasti lapsista välittäviä ja parhaana yrittäviä hoitajia on.Pihalla ei jouda taaperoiden kanssa seisomaan ja juoruamaan, aina joku lapsi tarvitsee jotakin.

Pienet tarvitsevat niin paljon enemmän hoitajaa kun isommat jotka osaavat jo itsekin tehdä monta asiaa.

Vierailija
4/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä e. coli. Ei tule pelkästä kylmässä istumisesta.

Tämä ihan kuriositeettina vaan...

T: medisiinari

Vierailija
5/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mää lapseni laitan? Vai pitäiskö jäädä hoitovapaalle koska mene töihin heti kun äitiysloma loppuu?

Sama tilanne se on pph.lla, muksuja joka sormelle..

7

Vierailija
6/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsatietulehdus ei tule kylmällä lattialla tai maassa istumisesta....

Vierailija
7/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerro minulle missä on päiväkoti jossa on tarpeeksi henkilökuntaa? (eikä pahalla kysytty, ettei tarvitse vetästä hernettä....)

Ja molemmat on Koillis-Helsingissä... :)

Kaverien kertoman perusteella niitä on vielä muutama lisää.Ollaan kaikki tosi tyytyväisiä lastemme päiväkoteihin.

Vierailija
8/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta 70-luvun lapsena menin itse hoitoon 3kk:n iässä, eikä siitä ole mitään traumaa. Sen, mitä muistan, hoidossa(kin) oli mukavaa.

Vierailija
9/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tulee sillä mekanismilla, että on sitä bakteeria hollilla (ja sitähän siellä pepun lähellä riittää). Sitten kun istuu kylmässä, niin luontaiset suojamekanismit vähän häiriintyvät ja bakteerilla on otollisemmat olosuhteet iskeä. Kauhulla katselen kylmässä istuvia lapsia.

Vierailija
10/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarhamuksut ovat ne taudit jo sairastaneet ja vastustuskyky on parempi kuin näillä Herran kukkarossa kasvaneilla

Vierailija
11/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisesti haluan kysyä!

Miksi on pakko viedä lapsi hoitoon heti ä-loman loputtua? Miksei voi olla kotona edes niin kauan, että lapsi osaa sanoa mikä hätänä ja liikkua sekä leikkiä muiden mukana?

Vierailija
12/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun istuu kylmässä liian kauan. Tädit puhuu keskenään juoruja ja muuta aikuisten asiaa. Korkeintaan yksi täti jaksaa kerrallaan vetää pulkkaa tms. Laiskoja koko sakki.

Vierailija
13/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä kun kerroit: jätän lapseni yksin kotiin kun palaan äitiysloman jälkeen töihin!

Vierailija
14/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta hyvä kun kerroit: jätän lapseni yksin kotiin kun palaan äitiysloman jälkeen töihin!

Vierailija
15/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kävin kattomassa uutta päiväkotia ja kyllä siellä pienimmäiset jotka ei kävele jää huomiotta. Ja hoitajia liian vähän. Voi, voi ootteko pienten vanhemmat koskaan nähneet ite millasta siellä on?

Vierailija
16/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika pietään vaikka väkisin sylissä, kun itkee mun perään ja ulkona kärrätään kärryillä (itse johtakin, kun yksi päivä hain:). Muutenkin hoitajat ovat oikeasti kiinnostuneita lapsista, tosi aika väsyneitä ovat työhönsä.

Vierailija
17/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle missä on päiväkoti jossa on tarpeeksi henkilökuntaa? (eikä pahalla kysytty, ettei tarvitse vetästä hernettä....)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi