Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mielestänne reilu 1-vuotiaan jättää yksin autoon...

Vierailija
06.02.2006 |

jos käy jossain asioilla muutaman minuutin? Mä en ymmärrä, kun noin tunnutaan ihan yleisesti toimivan, mutta itse en voi tehdä niin. En ole edes miettinyt syitä kauheasti, tuntuu vaan niin luonnonvastaiselta että en pysty.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen myös tehnyt.

Vierailija
2/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolapsykologin sanoma asia. Lasta ei saa jättää autoon yksin edes nukkuvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai, tankkaan autoni, tai pesen auton lasit huoltamolla ymv. Ihan voi itse ajatella omalla järjellään taas asioita.

Vierailija
4/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi ei ainakaan pelästy herätessään yksin autossa.

Pitemmäksikin aikaa voi jättää, jos käyttää itkuhälyttimiä (mutta ei minusta siltikään yli vartiksi, ellei käy välillä katsomassa).

Vierailija
5/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten ihan ymmärrä miten tämä eroaa siitä kun herää omassa sängyssä tai rattaissa parvekkeella.

Vierailija
6/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auto ole sen vaarallisempi paikka kuin vaunut, jos muutaman minuutin siellä on yksin. Samalla tavalla voi pelästyä vaunuissakin ja hui kauheeta, jos vaikka muutaman sekuntin itkee. Meidän lapset eivät sitäpaitsi pelästyneet autossa, koska olivat tottuneet siellä olemaan.

Itse myös yleensä tiedän, jos lapseni on juuri nukahtanut, että hän ei herää ainakaan puoleen tuntiin.

Siis kyllä voi jättää!!!

Vierailija
7/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksena tietysti tilanteet missä näen autoon koko ajan, kuten tankkaus tms. mutta tuskin tässä nyt sellaisia tarkoitettiin.

Vierailija
8/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan olen ottanut mukaan, vaikka olisi vain hetken käynti. Meillä ei kyllä poitsu pelästy yksin herätessään ja usein autossa mukana myös 4v isosisko.

Vierailija
9/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani onkin viedä lapset ensin autoon ja sitten vasta puen itseni. Hyvin viihtyvät kun siihe tottuneet.

Vierailija
10/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätä häntä vaan annamme nukkua.. ei tietenkään kovilla pakkasilla tai kuumilla helteillä.. suvat molemmat isovanhemmat omakotitalossa joten joku aina kipaisee 10minuutin välein katsomaan onko poika herännyt.

Mutta en kyllä jättäisi nukkuvaa poikaa yleiselle parkkipaikalle autoon jos pitäisi käydä kaupassa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän