Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannelmäen koulut

Vierailija
31.01.2012 |

minkälaiset koulut alueella on? Mihin kouluun lapsi kannattaa laittaa vanhan Kannelmäen puolelta, läheltä Hämeenlinnantietä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimannin ala-astetta ei enää ole. Se yhdistettiin Kannelmäen peruskouluun 1.8. 2016. Ihan hyvä koulu.

Vierailija
22/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla kokemuksia. Itse pohdimme muuttoa Maununevalle. Lähikoulu olisi tällöin Kannelmäen peruskoulu. Haluan itse kasvattaa lapsistani suvaisevia ja toisia ihmisiä kunnioittavia nuoria, joten alueen maahanmuuttajat tai vuokrataloissa asuvat ihmiset eivät meitä häiritse. Ainoa huoli on, jos koulussa on paljon levottomuutta ja häiriökäyttäytymistä, jota ei opettajien toimesta saada kuriin. Tällä hetkellä lapseni on Helsingin uudessa yhteiskoulussa, ja siellä on todella rauhallista ja hyvä järjestys, vaikka sijaitsee alueella, jossa on hyvin värikästä porukkaa monessa mielessä. Toivon, että kantsussa sama meininki jatkuisi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiva kuulla kokemuksia. Itse pohdimme muuttoa Maununevalle. Lähikoulu olisi tällöin Kannelmäen peruskoulu. Haluan itse kasvattaa lapsistani suvaisevia ja toisia ihmisiä kunnioittavia nuoria, joten alueen maahanmuuttajat tai vuokrataloissa asuvat ihmiset eivät meitä häiritse. Ainoa huoli on, jos koulussa on paljon levottomuutta ja häiriökäyttäytymistä, jota ei opettajien toimesta saada kuriin. Tällä hetkellä lapseni on Helsingin uudessa yhteiskoulussa, ja siellä on todella rauhallista ja hyvä järjestys, vaikka sijaitsee alueella, jossa on hyvin värikästä porukkaa monessa mielessä. Toivon, että kantsussa sama meininki jatkuisi....

Miksei se lapsi voi jatkaa siellä vanhassa koulussa, vaikka muuttaisitte Maununnevalle?

Kaikki minun tuntemani maununnevalaiset on visusti laittaneet lapsensa muualle kouluun. Sieltähän on helppo kulkea esim Haagaan, Meilahteen tai Töölöön.

Vierailija
24/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannelmäen kouluissa on se huono puoli, että niissä on kannelmäkiläisten lapsia. Tosin siltä seudulta pääsee kätevästi sykkiin, jos lapsen on sinne onnistunut saamaan

Vierailija
25/30 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä milloin pelimannin ala-aste puretaan.

Vierailija
26/30 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se Pelimanni on purettu ja sulautettu Kannelmäen peruskouluun. Olen ollut vuosia opettajana Kantsussa ja sitä ennen monessa muussa koulussa, joten haluan sanoa tässä sanasen. Kantsussa on opettajien kesken erinomainen yhteishenki, eli jo se vaikuttaa koulun ilmapiiriin positiivisesti. Oppilasainesta on laidasta laitaan, ei-kantasuomalaisia noin neljäsosa ja ihan normimeininki noin muutenkin. Oppimistuloksetkaan eivät häpeä vertailussa muihin kouluihin, ainakaan kun katsoo paljonko meiltä menee oppilaita lukioihin. Minä viihdyn siellä, ja oppilaatkin viihtyvät ihan silminnähden. Se on turvallinen koulu olla. Suosittelen.

Vierailija
27/30 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta kommentoidaan silti, jos samaiset asiat vielä mietityttää. Ite olin lukioon asti koko kouluaikani Kannelmäessä. Meno samanlaista, ku kaikissa kouluissa. Itellä ei oo oikeastaan mitään huonoa sanottavaa, mutta kiusaamista toki jonkin verran esintyy, kuten valitettavasti kaikkialla muuallakin. Opettajat olivat mukavia ja osaavia, eikä meininki ollut mitenkään erityisen rauhatonta. Iso plussa oli myös yläasteen superschools kilpailut ja musiikkiteatterit. Muutenkin koulun juhliin ja musiikkiesityksiin aina panostettiin. Hyväksi koettu tavallinen koulu sii.

Vierailija
28/30 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme suomenkielinen perhe, voiko myös suomenkielinen lapsi käydä ko. koulua? Sehän ei kai ole kielikylpykoulu?

Siellä oli ainakin aikaisemmin ideologiakylpy, vaikka virallisesti muuta vakuutettiin.

Vierailija
29/30 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme suomenkielinen perhe, voiko myös suomenkielinen lapsi käydä ko. koulua? Sehän ei kai ole kielikylpykoulu?

Siellä oli ainakin aikaisemmin ideologiakylpy, vaikka virallisesti muuta vakuutettiin.

Mikähän ideologia? Ryöstökapitalismi a'la Putin ja oligarkit vai?

Vierailija
30/30 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit paikalla tänäänkin, niinkuin nykyään joka viikko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän