Rahkamo sanoi Miia Nuutilalle, että tällä on pömppömaha! Käsittämätöntä!
Kommentit (125)
Enkä kyllä huomannut mahan pömpöttävän. Jos pömpötti, niin so what. Typerä kommentti todellakin.
toivottavasti susanna saa tästä sanktiota, taitaa itse olla syömishäiriöinen kuikka. eihän kukaan "normaali" tollasta heitä!Mia on upea nainen, ja vaikka olis millanen pömppö tahansa nii osoittaa huonoa ja sivistymätöntä käytöstä sanoa se ääneen koko perheen viihdeohjelmassa. mulla kyllä kiehahti ja lujaa!
Niin kuvitelkaa mitä on ajatellut susu markkasesta tai ei noista kaikki muutkaan mitään langanlaihoja ole.
Nuutila näyttää upealta tänään. En huomannut minkäänlaista pömpötystä.
katsotaan kehtaako kommentoida???
Todellakin käyn kesken ohjelman antamassa palautetta, jos on aihetta. Näkevätpähän että on tärkeä asia.
Satuin olemaan koneella ja telkku auki. Itseasiassa en edes seuraa koko ohjelmaa mutta Rahkamon kommentti kyllä sai höristään korvia.... :-O
"Ei jumal..
Ryntäätekö te tänne kesken jonkun ohjelman kommentoimaan?"
joka itse todellakin näyttää sairaan laihalta.
On varmaan jotain ongelmaa oman itsensä kanssa, kun tuollaisen asiaankuulumattoman lausunnon päästi suustaan.
Ryntäätekö te tänne kesken jonkun ohjelman kommentoimaan?
En tiedä muista, mutta mä en ainakaan mihinkään "ryntää". Enkä mä koskaan katso telkkaria niin, siis varsinkaan tanssii tähtien kanssa, että istahdan sohvalle kirjaimellisesti katsomaan ohjelmaa ja vain ja ainoastaan sitä ohjelmaa. :-D
Kommetti oli todella törkeä!
kun katsoo Susannaa ja Miaa puhtaasti arvostellen, niin juu Susanna on timmi ja hänellä on hauskat hiukset, mutta Mia on kaunis, runsas, hauska, iloinen ja sensuelli sekä seksikäs: kaikkea mitä jokainen nainen haluaa olla.... Olin juuri ajatellut, että Susanna on muuttunut ulkonäöllisesti positiiviseen suuntaan, sillä pidän hänen hiuksistaan, nyt on minusta ruma nainen kommenttinsa takia....
kiitti linkistä!
t. anorektikkojen kanssa työskentelevä mamma
varmaan tarkoitti jotain lihasjuttuja, siis ettei oo lihakset ihan kunnossa
.. mutta olisikohan R tarkoittanut kommentillaan sitä, että Miia ei pitänyt keskivartaloaan "tiukkana", kuten tanssiessa pitää?
Ettei siis olisi viitannut Miian kroppaan, vaan siihen miten tanssiessa kroppansa kantoi?
..
Ettei siis olisi viitannut Miian kroppaan, vaan siihen miten tanssiessa kroppansa kantoi?
Pöyristyttävä kommentti hoikalle ihmiselle ja vaikka oliskin pömppö, niin mitä vittua (anteeksi) se kenellekään kuuluu.. Ei ole malliohjelma vaan koko perheen tanssiskaba.. Ilmeisesti munkaan ei kannata aloittaa tanssiharrastusta, kun on vähän tuota vatsaa kertynyt!
Tai toisaalta, onko Nuutila Rahkamon suosikki ja näin yrittää kerätä hänelle "säälipisteitä"..
tai empatiapisteitä.. miten sen nyt haluaa sanoa.
Törkeetä todellakin. Saas nähdä miten vaikuttaa ensi viikon asuvalintaan ja itsetuntoon :(
epäkohtelias ja ajattelematon sammakko!!
Jos pitää valita kumpi on kauniimpi, niin ei tarvitse kahta kertaa miettiä.
Nainen on itse melkoinen luukuikka. Tosi asiatonta kommentoida tuolla tavalla. Kukaan tuomareista ei tainnut puuttua Sutu Markkasen olemukseen. Hänellä se vasta pömppö maha onkin... ja hän on sentään tässä kisassa ollut se ammattilainen eikä "tavallinen julkkis" kuten esim. Miia on.
.
ei ole kohteliasta sanoa missään tapauksessa
Ryntäätekö te tänne kesken jonkun ohjelman kommentoimaan?