Rahkamo sanoi Miia Nuutilalle, että tällä on pömppömaha! Käsittämätöntä!
Kommentit (125)
"yritä ens viikoks vähän hioa tota sun ulosantias, kun tuntuu menevän vähän sönköttämiseksi sun tuomarointis ! Kokeiles, jos ens viikolla saisit edes yhden lauseen ulos ilman yhtäkään sönkköä väliin, kiitos."
kaupunginteatterissa ja on todella säteilevä ja karismaattinen eikä tippakaan pömppömahainen.
mikä putosi.Rahkamo vaan ajatteli mielessään että ompa .........mutta ei voinut arvostella.Susanna on aina ollut ylpeä joten ihan väärä ihminen tuomaristooon.
Kun joku kirjoitti,että läskit av-mammat taas suivaantuivat turhasta... Jos jollain tanssisaleilla on tuollainen kieli normaalia, niin se ei tarkoita, että jossain tavisten leikki-mielisessä tanssikisassa se on sopivaa.
Ja takuulla tottunut kovaan kritiikkiin.
ja ne on juuri tuollaisia! Sivulauseessa tulee ilmi, että kommentoivat / tarkkailevat toisten pömppövatsoja, ryhtiä jne. Siis ihan tavisten, kadullakulkijoiden! Olen jopa kuullut heidän kommentoivan omien lastensa painoa ja ryhtiä (ei lasten kuullen sentään). Jumpan jälkeen olen kuullut kommenttia toisten jumppataidoista...
Olen tullut siihen tulokseen, että taitoluistelijat ovat pahimman luokan suorittajia itse ja muiden arvostelijoita! Itselleni ei tulisi mieleenkään arvioida kenenkään vatsaa tai vatsalihasliikkeiden oikeaoppista taivutusta.
Eikös meistä jokainen kommentoi muissa niitä asioita, joita tekee työkseen? Keittäjät/kokit kyyläävät kokkaamisia, kääntäjät/tulkit kielivirheitä ja ääntämistä, ammattikasvattajat pällistelevät lasten käytöstä jne.
Eritysen kaunis Suomalainen nainen ,joka naisesta tanssista ymmärtää hieno tanssija nainen loistava, luunaama Susanna pois raatista tahkosi itse ikänsä jäitä todella surean näköisenä ja todella pöyristyttävän parin kanssa Hyi Helvetti mikä luuska ja viellä tuolla aukoo tuota luukkkuaan paska mikä paska.
Tyhmyys loistaa Rahkamon luunaamasta ULOS JA HETI Miia Nuutila upea nainen kaunis tanssi tuollaisenko sais,, kaunista ,kaunista
voi miten se tosiaan on haukkunut tuota sutua!!Miten niin pömppömaha voi olla tanssinopettaja!!rahkamo pois sieltä
Mielestäni tarpeeton kommentti ja hävytönkin.
Mun mielestä Nuutilalla ei ole pömppömahaa, ja vaikka olisikin, niin tuontyylinen kommentointi ei ole kauhean korrektia mielestäni.
Kyllä nyt nainen (eli tässä tapauksessa Miia) kroppansa faktat tietää. Mutta miten ihmeessä se (anteeksi sanamuoto) luuranko kehtaa sanoa noin???? Tätä ohjelmaa katsoo lapset ja nuoret tytöt!!
Hyvä Vappu kun kommentoit pömppömahaa läppää!!
Tämä Rahkamon läppä on niiin satavarmaa lööppikamaa huomenna....
set ja B tuollainen kommentointi ei liity tanssiin ja C Loukkaavaa kommentin vastaanottajaa kohtaan laukoa tuollaista televisiossa D kommentin vastaanottaja on aikuinen nainen, jolla on lapsia ja näyttää todella hyvältä.
Rahkamo on itse langanlaiha ja anorektisen näköinen. Nuutila on sentään terveennäköinen nainen. Näytti kaiken lisäksi tosi seksikkäältä. Rahkamo on kateellinen, uskokaa pois.
Ajattlin vain niitä pikkutyttöjä jotka katsovat ohjelmaa ja menevät peilin eteen katsomaan "onko minullakin pömppömaha" -> Todella törkeä kommentti aikuiselta naiselta.
Antakaa palautetta!
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2009/palaute.shtml
Ja muistakaa osoittaa palaute rahkamolle!
Toisin kuin viime viikolla pudonneessa opettajassa, meniköhän kommentit nyt ihan oikeaan osoitteeseen?
ei yhtään ylimääräistä, vaan kerrassaan UPEA ja kaunis oli
kellä pömppö niin ei siitä tarvitsis mainita, koska eivät ammattitanssijoita, vaan omana itsenään mukana, kaikkine kauniine ja mahdollisesti huonoine puolineen
eli arvostelu tulee keskittää vain tansiimiseen, ei ulkonäköön, ainakaan negatiivisessa mielessä. kehuthan aina tuntuu ihanalta ja varmasti kannustaa