Itkettää..
Pelkään niin hirveästi lintuinfluenssaa etten pysty olemaan ajattelematta sitä. Pelottaa, että menetän meidän lapset.
Järki sanoo, että on typerää pelätä jotain, joka ei vielä ole konkreettisesti täällä, mutta pelkkä UHKA riittää.
En pystyisi enää jatkamaan elämää, jos meidän lapsille kävisi jotain. TOTTAKAI on todennäköisempää, että sattuu jotain muuta kuin LI, mutta silti mua pelottaa ihan hirveästi.
Kaikkein kamalinta on odottaminen, että koska se tulee. Jos tätä kestää kuukausikaupalla tai VUOSIkaupalla tuun varmaan hulluksi..
Kohtalotovereita? Vai olenko ainoa hysteerikko?
Kommentit (2)
Ja aikaa vietän heidän kanssaan 24/7..
Sulla on 2 ehkä sit erilainen asenne kuin mulla. Siinä vaiheessa, kun oma lapsi sairastuu, tuskin ainakaan minä pystyn ajattelemaan, että kaikkii kuolee joskus.
HALOO!!! Yhtä hyvin aun lapset voi kuolla auton alle tai kauppareissulla joku hullu ampuu tai kidnappaa ne.
Ihan turha pelätä lintuinfluenssaa kun MITÄÄN et voi tehdä estääksesi sen tulon tai tulematta jättämisen!
Kaikki kuolee jos kuolee, itkemällä ja pelkäämällä tuhlaat vaan aikaa jolloin voisit olla iloinen ja vaikka viettää aikasi niiden lasten kanssa joiden menettämistä pelkäät!!!