Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****SYYSKEIJUT KESKIVIIKKONA*****

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä siis satelee lunta taivaan täydeltä.

Taas kerran olis voinu nukkua vaikka kuinka kauan, mutta pakotin äsken itseni ylös, kun pitäisi tänään mennä illaksi töihinkin eikä ihan silmät ristissä voi lähteä.

Muuten tavanomainen vointi jatkuu, nippailuja alavatsalla toisinaan, hieman eilen ja tänään alaselkä kipujakin, runsasta valkovuotoa, hieman äklötystä ja rintojen arkuutta, sekä melkein koko ajan nälän tunne.

vauva06 rv6+2

Vierailija
2/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paha olo yllätti täysin aamulla. Sängystä noustessa ei mitään tietoakaan pahasta olosta. Söin hyvällä ruokahalulla aamiaisen ja hetken päästä tuli kaikki ulos. Nyt tuntuu koko ajan siltä, että vielä jotain olisi tulossa... Yritän pitää ajatukset muualla kuin pahassa olossa ja kestää tämän päivän töissä!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

=) Sippu ja pikkutikru 5+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin me ollaan oltu hereillä jo seitsemästä asti, mutta...

Täällä pieni pahoinvoinnin poikanen aamusta, mutta meni taas samantien ohi! Voi kun jatkuis näin koko loppuraskaudenkin ajan =)

Tosin nyt alkoi jo selkä reistailemaan. Se aloittaa joka raskauden myötä aikasemmin =( Äsken läikkyi kahvit lattialle, kun meinas mennä jalat alta, tuli niin kova kipupiikki alaselkään! Täytyy varmaan pikkuhiljaa totutella tukivyöhön =(

Minkä väristä teidän valkovuoto on? Itse olen ollut ihmeissäni tänään, valkovuotoni on ihan oranssia??

Vierailija
4/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby & Keiju 5+6

Vierailija
5/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yleensä (siis ei raskaana olessakin) eli onkohan tuo sävy luonnonvalkosen ja kermansävyn vivahde, mutta minusta se näyttää aivan normaalilta.

Vierailija
6/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt sitten lensi yrjö ihan ekaa kertaa. Ällötystä ja ellotustahan on ollut jo pari viikkoa, mutta nyt tuli aamiainen ylös, vasta sitten kun olin päässyt töihin. Työmatka huojuvassa metrossa ei oo mun juttu. Siinä Kulosaaren sillan kohdalla se aina alkaa. Mikähän olisi hyvä suolainen pikkupurtava aamiaisella? Nyt mä syön aamiaiseksi riisimuroja, banaania, jogurttia ja appelsiinimehua. Kaikki aika makeita. Jokin suolainen voisi tehdä hyvää.

Mulla olis kova hinku kertoa tästä asiasta töissä. Yksi tietää, se näki kuulemma heti mun nenästä, että tulin oksennusreissulta. Kai mä aika väsyny ja valkoinen olenkin!

Tänään saadaan koko illaksi koeajoon Toyota Avensis. Olisikohan siitä meille hyvä perheauto?

Vierailija
7/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rv oli tänään 7+4.

Vierailija
8/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu mitään sen ihmeempää, olo aikas lailla samanlainen kuin muinakin päivinä. Eli erittäin lievää pahaaoloa (jee ei taida enää kunnon pahoinvointi alkaa!) ja valtavaa väsymystä. Kaikki läheiset taitavat jo raskaudesta tietääkin, saas nähdä koska esikoinen möläyttää asiasta päiväkodissa...;)

Sitten tuohon valkovuotoon: ainakin mulla se on nimensä mukaisesti aika valkoista, ehkä hieman kellertävää.

Rv 8+1 (7+5)

Vierailija
9/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ihan kamalasti! Olivia nukku viime yön tosi levottomasti, joten itselläkään ei kovin hyvin tullu nukuttua... Onkohan sille tulossa lisää hampaita... ?! Söin aamupuuron ja join kupin kahvia, niin eiköhän tullut sen jälkeen hetkellinen kuvotus, mutta meni pian ohikin. Toisaalta tuntuu et onkohan kaikki kunnossa kun viime alkuraskaus meni oksennellessa ja nyt ei vielä mitään. Nimittäin niillä kerroilla kun mulla on tullu keskenmeno, ei oo ollu pahoinvointia. Saapas nyt nähdä...

Joku kyseli valkovuodosta, ihan normaalia mullakin on. Se oranssin värinen kuulostaa kyllä aika omituiselta, eihän ois jotain tulehdusta päällä? Jos jatkuu pitkään niin kannattaa varmaan soittaa neuvolaan. Niin ja sitten aamupalavinkkejä... Makeaa ei tosiaan varmaan kannata kovin syödä ekaksi, ruisleipä ja hapankorppu on hyviä vaihtoehtoja. Mielellään jotain hapanta. Jos jogurttia haluaa syödä, niin puolukkajogurtti oli mulle hyvä vaihtoehto pahoinvointiin.

Hyvää oloa kaikille! =)

Mutsi-82, neitonen 8kk ja masuasukki 5+2

Vierailija
10/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kömmin juuri sängystä... Nukkuminen maistui! Täällä kello tosin tuntia vähemmän kuin suomessa.

Eilen sain hiukan maistaa pahaa oloa, kun oli iltaruuan aika. Toissapäivänä sain päähän, että haluan ehdottomasti hotdoggeja. Ja niitä sitten eilen tein. Olen ollut yli viisi vuotta kasvissyöjä ja nyt sitten loppusyksystä asti olen syönyt lihaa, joten on ihan hauska syödä ruokia, joita ei ole moneen vuoteen syönyt.

Hotdog sämpylöitä en löytänyt meidän kaupasta, joten ostin tavallisia hiukan pitkukkaita sämpylöitä ja tein sitten iltaruuaksi hotdoggeja ja sitten kun alettiin syömään niin iski kunnon etotus! En saanut alas kuin puolikkaan hotdogin vaikka oli tosi nälkä ja nyt ei kyllä hotdoggeja meillä syödä ainakaan vuoteen!

Tänään haen äitipassin lääkäriltä! :)

Seirana rv7 +0

Vierailija
11/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt pidemmän aikaa ollut niin huono olo ja väsymys todella syvää, etten ole paljoa jaksanut kirjoitella. Nyt olo pikkasen parempi.

Eka neuvola oli tänään ja la sen mukaan olis 30.8. Pysyn kuitenkin keijuissa mukana, koska la varmaan ultrassa tulee syyskuun alkuun. Neuvolalääkärille olis aika kahden viikon päästä ja sitten kuunnellaan, josko sydänäänetkin kuuluisivat. Sieltä laitetaan samalla lähete OYS:iin tarkempaan seurantaan. Eli käyntejä siellä tulee sitten olemaan useampiakin tihentyen loppuraskautta kohti. Minullahan on sellainen tausta, että 2004 tyttö syntyi hätäsektiolla istukan irtoamisesta johtuen.

Eli nyt mä vaan odottelen, että kaksi viikkoa kuluis ja sais kuulla ne ihanat sydänäänet.

Meillä muuten on Toyota Avensis ja ainakin mä tykkään siitä kovasti. On mukava ajettava ja mahtuu tavaraakin mukaan.

T. Költtänä 9+0

Vierailija
12/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olo on ollut hieman huono,mutta jäätelö on auttanut asiaan,etenkin minttu jäätelöstä tulee hyvä olo ;)Minulla oli aivan sama juttu myös viime raskaudessa!

Päätimme lähteä aamulla pojan kanssa pulkkailemaan ja viihdyimmekin sitten ulkona sen verran kauan että kun tulimme kotiin niin poika meni samantien päiväunille, joten olipas aika raikas ja helppo aamu :)

Pitäisi lähtä tänään syntymäpäivälahja ostoksille kun viikonloppuna tiedossa on lastenkutsut,enkä millään jaksaisi lähteä mihinkään kauppakeskuksiin kiertelemään mutta mentävä se vain on!

Nyt kyllä menen ottamaan pienet tirsat kun poika vielä nukkuu:)

Nirpukka 8+5

Vierailija
13/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on ihan kamala, oksennan kaiken. Nälkä olis ja jano, mutta mitän ei te mieli. Jouduin viikon saikulle, koska olin alkanu kuivumaan. Yrittivät sairaalaan minut laitaa, mutta sain olla kotona, jos joka päivä käyn pissanäytteen jättämässä.

Tää on ihan kamalaa... ainut millä oon itseeni nestettä saanu on imeskellä jääpaloja :D

Vierailija
14/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aihetta juhlaan, mulla ei oo pahaa oloa. Eilen taas oli niin niin paha olo ja oksentelin koko ajan. Tänään ei mitään. Pystyin jopa juomaan kupin kahvii jota en oo juonu pariin viikkoon.

Jännään huomista neuvolaa! Onko kellään kuulunut sydän äänet rv 8-9?

Toivon niin että ne kuuluuisi.

Joku tuossa sanoi että jätskii tekee mieli tai se auttaa. Se on totta ja tein yksi päivä mansikka rahkaa voi, että se oli hyvää ja helpotti pahaa oloa.

Mä oon huomannu, että ainakin itselläni piimä on helpottanut oloa ja sitä tekee mieli kokoajan.

Nyt tartteekin mennä laittaa tytölle teletapit pyörimään.

Hyvää keskiviikon jatkoo!

Mami ja masuasukki 8+4

Vierailija
15/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää... Yritin nukkuu päikkäreitä, mut heräsin, eikä uni enää tullut silmään. Se on nyt ollu sama juttu kaikki nää viikot. Jo ennen ku plussasin, ni ei päikkäreillä tullu nukuttuu ku 10-20 min.

Eilen tuli vanha koulukaveri yllätysvisiitille ja jäi sitte yöksikin. Ja pikkusiskokin tuli avuksi kun ukko on siellä työreissulla. Ni eihän sitä illallakaan tullut aikaisin mentyä petiin ja aamulla herätys 6.30 ku pikkusiskolle piti puurot keittää ennen koulua.

Vaikkei sisko oo ku 12v ni on siitä paljon apua kun se jaksaa ton tytön kanssa leikkiä. Saa ite rauhassa vietyä koiria ja tehtyä muita kodinhuoltohommia. Vaikka en mä kyllä niin kauheen innokas ole tätä kotia kunnossa pitämään, mut täytyy se aina välillä yrittää. Ja itseasiassa nyt tämän raskauden alettua se on ollut yllättävästi helpompaa. Johtuuko sitten siitä " pesänrakennus" vietistä.

Juu, pitipä mies mua vähän pöljänäkin, ku sinä iltana ku tyttö lähti sinne mummulaa yökylään, ni minäpä tokaisin ukolle seitsemän aikaan illalla että nyt siivotaan keittiön kaapit!! :) No, en sitte yksin ruvennu sitä urakkaa hoitaan kun ei ajatuksella ollut kovin innostunut vastaanotto.

Mutta eiköhän senkin tässä syksyyn mennessä vielä kerkiä.

Saman tein viime raskauden aikana, reilu vuosi sitten. Pysyypähän kaapit järjestyksessä :)

Rocka01: Hyvinkin voitais jokukerta lähtä koiria ulkoiluttaa! :)

Pistäppä vaikka mailia tanjanousiainen@suomi24.fi

Saa sitä muutkin halukkaat kirjotella.

Vierailija
16/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just taas...

Kävin sitten siellä saikulla katsomassa onko siellä yksi vai kaksi ja todettiin että koko kaksoisepäily oli aivan turha, se toinen on verenpurkauma eli hematoosi. Siitä varmaan johtu ne miun oudot vuotelemiset. ja se nostaa keskenmenoriskiä. Ja nyt mie oon ihan maani myyny kun olen huolissani.P*ska.

Onko muita saman kokeneita?

Mites SyksyäOdotellen? oletko vielä mukana vai kävikö miten?

Eka-vekaralle ja SyksyäOdottelevalle myötätuntotsunami...

MInjuska 8+1 (vaikkei sikiö sitä vastannu niin sano että siirtävät sitten 12+ultrassa, jos tilanne edelleen sama)

Vierailija
17/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Koska otitte/aiotte ottaa yhteyttä äitiysneuvolaan? 5. viikko vasta menossa tässä ja mietiskelen soittelisko ensi viikolla aikaa...

Vierailija
18/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut niin kiirettä etten ole ehtinyt tännekään kertomaan kuulumisia. Ne oudot kivut vasemmalla puolella vatsaa ovat loppuneet, ja muutoinkin vointi ollut hyvä. Pahoinvointia olen odotellut, mutta sitä ei vaan ole kuulunut, ja hyvä niin mikäli kaikki on kuitenkin kunnossa. Rinnat edelleen ajoittain aristavat. Huomenna mennään 1. neuvolakäynnille, ja täytyy myöntää että hieman jo jänskättää huominen.

-F- rv. 7+3

Vierailija
19/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä soitin heti plussan saatuani.

Eihän ne sitä aikaa anna vasta ku n. 8 viikolle jos ei mitään vuotoja tai kipujaoo. Mutta ainahan sitä soittaa voi. Samallahan sitä voi kysellä jos jokin mietityttää.

rv6+?

Vierailija
20/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana keli täälläkin. Tosi mukava olla ulkona. Öklötys jatkuu edelleen, mehujäät on in. Ja pakkasesta teen mansikat murskaksi ja tuoremehulla blandaan sitä, tulee aivan mahtavaa " pirtelöä" . Tuo mansikka, appelsiiniyhdistelmä kuulostaa varmaan ihmeelliseltä, mutta on tosi hyvää. Pitäisi vain muistaa jaksaa syödä säännöllisesti aina jotakin pientä. Ja nyt himotta hirveenä suklaata, mutta ei kehtaisi kun menee heti iho huonoksi. Mutta tällaisia täällä.

Heikkopeikkonenrv 7+6 ja neiti 1v 9 kk (tänään!)