Huomaatteko nyt, kyllä 160kiloinenkin liikkuu ja ihan hyvin vielä!
Katsokaa siis nelosta nyt!
Terveisin: 160kiloinen joka lenkkeilee päivittäin! Ja jopa hölkkää pieniä matkoja!
Kommentit (44)
Onko koskaan sellanen olo, et tarttis tehrä jotain? Muutakin kuin hölkätä...
niin naposteletko siinäkin samalla?
Ihanan tuomitsevia olette. Asiat ei ole aina niinkun te kuvittelette..
Teinä hieman ottaisin asioista selvää ennekun tuomitsette kaikki lihavat yhteen kastiin!
Kiitos ja näkemiin! :)
terveisin 102-kiloinen(entinen 120-kiloinen), joka on syönyt liikaa ja siksi lihava
Aineenvaihduntavika yhdistettynä ruoansulatus ongelmiin lihottaa ajan kanssa... Että näin!
Olen kuullut, että nuo aineenvaihduntaviat on tekosyitä....Ainakin painonvartijoiden ryhmäohjaaja kertoi, että ne on sellaisia AINA.
Luuletko, että kovavatsaisena osa ruuasta menee läskiksi????
Jos syöt vähemmän kuin kulutat, laihdut varmasti.
Hih hih...Mistä teitä selittäjiä oikein sikiää.
Ei varmaan kuitenkaan kovin moni kaltaisesi kirmaile?
-6-
...maa tärisee, ei edes tupakkaa mieleni tee....;-)
Ei kai aineenvaihduntavika parane vatsalaukun ohituksella????
Tuskin ne suomen parhaimmat lihavuuden tutkijat ihan puuta heinää minulle syöttää.. Olen ollut 2vuotiaasta asti lihava, joten syynä ei ole ruokavalio eikä liikunnan puute.
Onhan sillä hyvät syyt olla lihava..
Nimittäin en usko vielä sinun juttuusi.
Toisekseen, minulla on tuttu, jolle tehtiin vatsalaukun pienennys sen takia, kun tämä lihava ihminen ei muuten osannut hillitä syömistään. Sillä saatiin tämä nainen laihtumaan jonkin verran.
Mua huvittaa nää ihmiset jotka täällä nauraa ja hoh hoijattelee... Ottakaa asioista selvää. Mitä te tiedätte tosiaan lihavuudesta, muutakun teidän luulot siitä että lihava on vaan laiska ja saamaton!? Aina asiat ei ole niin musta valkoisia!
Ehkä ymmärrätte enemmän jos te joskus lihotte tai lapsistanne tulee lihavia. Teillä on asenne ongelma, ymmärtäkää se.
vaan ei sairaaloisen lihava..Ja väitän että sellaiseksi ei tule KUKAAN jos ei syömisessä ole jotain vikaa..
Yritin sillä perustella lihavuuttani, että olen olevinaan sairas.Tein omia diagnoosejani.
Nyt olen laihduttanut syömällä vähempi kuin kulutan, ja olen terve...
Ja uskallan myöntää, että olen syönyt itseni lihavaksi.
Voihan se olla, että lääkärillä ei ole pokkaa sanoa sinulle suoraan asiaa, vaan mumisee vaan sun omien diagnoosien takia....
Et näköjään pysty kertomaan kunnolla taudistasi(onko sitä edes?)
Minä olen minä ja minulla on sairaus. Ei tekosyitä. No uskokaa mitä uskotte. Periaattessa ihan sama minulle. Halusin vaan valoittaa ettei aina kaikki ole lihava itsensä syytä.
Nyt 4d dokumentissä on erimerkki siitä miten lihoaa syömällä väärin, minä en lihonut kyseisistä syistä.
Yritän googlettaa sitten. Ehkä oppisin ymmärtämään sinunlaisiakin ihmisiä
Tähän asti kuitenkin jalat ja polvet kestäneet hyvinkin. ;)