Huomaatteko nyt, kyllä 160kiloinenkin liikkuu ja ihan hyvin vielä!
Katsokaa siis nelosta nyt!
Terveisin: 160kiloinen joka lenkkeilee päivittäin! Ja jopa hölkkää pieniä matkoja!
Kommentit (44)
ja siihen on lääkitys, joka sinullakin sitten lienee.
Ei minun tuntemat kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavat ihmiset ole lihavia....
Yleensähän ne laihduttaa vaan! Ummetuskaan ei lihota
Itse 20 kiloa laihduttaneena olen täysin samaa mieltä.
Kaikki viheliäiset mahaongelmat katosivat(närästys, ripuli, ilmavaivat....ja kaikki mahdollinen)
kun sulla noin " hyvät" perusteet..puolusta itseäsi?
Ehkä alottaja tarkoittaa, että hänen on kohtuuttoman vaikeaa laihduttaa tai pysyä normaalipainossa, kun on vikaa näissä säätelyjärjestelmissä. Siis , jos esimerkiksi kylläisyydentunnemekanismi on vinksallaan, niin kellä vaan olisi ongelmia. Helppo on terveiden puhua.
ja valehtelematta ja kaunistelematta kiitos?
Viime vuodet olen ollut tutkimuksissa niin kuopiossa kuin helsingissäkin. Nuorempana kaikki laitettiin kilpirauhasen syyksi ja perinnöllisyyden.
ei imeydy ollenkaan niin sunhan pitää korvata ne jollain muulla joten laihduttamaan vaan. Sun pitää tehdä oikea ruokaremontti. Jokaine pystyy laihduttamaan. Olkoon mikä sairaus tahansa.
Sipsit, munkit, limsat, viinerit?????
Poista ne ruokavaliosta.
kun on syönyt itsensä tuohon pisteeseen...
no sinun vanhemmathan sinut syöttivät lihavaksi. Venyttivät mahalaukkuasi ja opettivat syömään hullun lailla.
Ei vanhemmat tunnusta sitä, eikä lääkärit sano potilaalle päin naamaa, että syö läskimälli vähän vähempi.
Ei sanonut minullekkaan kukaan, vaikka painoin 124kg, verensokeri, verenpaine ja kolesteroli nousi....
Nyt painan siis 102kg...ja alas päin mennään koko ajan.
Tsemppiä sinulle ap.
Ruispala leipänä ja sitä menee n. 0-2palaa päivässä, päällä sipaisu margariinia ja kasviksia tai joskus maksamakkaraa. Ruoka kasvispainotteista, paljon keittoja. 2lämmintä ateriaa päivässä. Santsaan hyvin harvoin. Kaloreita n. 1300-1800päivässä! Herkkuja syön kerran viikossa(palan pizza, salmiakki askin tai suklaata 50g) ja intohimona on salmiakki ja makaronisalaatti. En välitä makeasta. Pullaa yms. en syö. Sipseistä yms. en ole koskaan välittänyt. Roskaruokaan ei ole rahaa meidän perheessä. Kaikki ruoat tehdään alusta asti.
Liittyykö lapsen nopea kasvu samaan asiaan? siis lapsi ei ole lihava, mutta ikäisekseen huomattavan isokokoinen. Onko odotettavissa lihava aikuinen? Toinen vanhemmista laiheliini, toinen tosi lihava.
jos tuo todella pitää paikkaansa niin pyydän anteeksi.
Yksi joka epäillyt monen viestin verran...
sen kanssa.. Joten vanhempiani on turha vetäää tähän mukaan. Miten te voitte olle tuollaisia? Ehkä ihminen tosiaan ymmärtää vasta kun se kolahtaa omaan nilkkaan. :(
Haukkukaa nyt sielunne kyllyydestä sitten, miksi odotinkaan muuta!?
Enka millaan osaa laihduttaa, joka manatai alkaa laihdutuskuuri ja tyrehtyy jo puolilta paivin....
Nilkat turvoksissa ja varmaan kohta kaikki mahdolliset taudit paalla...
Miten te laihduttamaan onnistuneet onnistuitte siina???
Kummilapsen puolesta huolehdin... Lihavana saa kaikkien vaivojen lisäksi sosiaaliset paineet niskaansa, kuten jo tästäkin ketjusta huomaa.
60
Tietysti PALJON liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota, koskaan ei saa luovuttaa!!! Minulle lääkäri on sanonut että pelkän salaatin puputtaminen olisi voinut pitää painoni kurissa, mutta ei nuori lapsi voi syödä vain salaattia noin karkeasti sanottuna. Itse harrastin paljon nuorena luistelua, hiihtoa, lenkkeilyä, jalkapalloa jne. kaikkea halpaa/ilmaista liikuntaa(ei ollut rahaa " kunnon" liikuntaharrastuksiin).. Meillä kotona syötiin perusruokaa, santsata ei koskaan saanut kun oli iso perhe ja vähän rahaa. Silti vaan paino nousi ja nuosi vuosi vuodelta. :/
Buahhahhaaaa! :D