Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivostuttava 1-vuotias!

Vierailija
24.01.2006 |

Mulla meinaa ihan täysin pinna mennä reilun vuosikkaan kanssa... Tutti otettu viikko sitten pois ja siitä asti jatkuvaa kitinää ja tyytymättömyyttä, aamusta iltaan. Syöminen takkuaa, vaikka aiemmin oli erittäin takuuvarma syöjä. Mikään ei tunnu olevan hyvin, kaikkea sellaista pitäisi saada mitä ei voi saada, itsekseen ei juuri halua leikkiä...

Mies tehnyt pitkää päivää ja olen paljon ollut yksin lapsen kanssa, ehkä siksikin pinna ihan katkeamispisteessä. Ja laskettuun aikaan enää pari viikkoa, joten senkin takia huumorin taju koetuksella... Tsempatkaa hyvät ihmiset jaksamaan!!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa pinna kireellä 1-vuotiaan kanssa, koska on koko ajan pahalla tuulella, on alkanut heräillä taas öisin (mitä ei ole tehnyt kuukausiin), vastustaa nukkumaan menoa, ei nuku päiväunia ja roikkuu lahkeessa joka sekuntti, komentaa ja kitisee. Tätä ei ole kestänyt vielä kauaa, mutta innolla odotan koska se menee ohi...luulen että on ikään liittyvä kausi ja samalla eroahdistus, joka kuulemma tulee vuoden paikkeilla. Meillä lapsi ei tee hampaita ja kaiken muunkin pitäisi olla hyvin, mutta kun ei vaan ole. Pitää vaan olla kärsivällinen, ja muistaa että lapsi ei tee sitä tahallaan. Vaikka olenkin menettänyt hermoni vuosikkaaseen, koitan pysyä järjissäni toivomalla että kausi menee ohi ja takomalla päähäni että lapsi ei tosiaan ole tahallaan pahantuulinen. Ei muuta kun voimia ja onnea loppuraskauteen!

Vierailija
22/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sävyyn vastata. Täytyypä heti huomenna kurkata suuhun, josko siellä on hampaita tulossa lisää ja se aiheuttaa kipua. Ja kiitos siitä että löytyy ihmisiä jotka ymmärtävät että lapsi voi äidin mielestä olla rasittava (kenenkään lapsi ei aina pelkästään ihana tai muuta sellaista) ja että sen saa sanoa ääneen. Mieluummin sanoo sen ääneen kuin purkaa lapseen.

Nyt en tähän ketjuun enää koske, tuli kieltämättä paha mieli näistä erittäin asiattomista kommenteista joita oli niin paljon. En voi ymmärtää sitä että muut (ilmeisesti vielä äidit) tahallaan ovat noin ilkeitä kuin tässä monet ovat olleet. Jos minulla on kasvamista äitinä niin näillä on kasvamista ihmisinä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ssairrrrrrrrrrrrraaaaaaaannnn ärrrrrrrrrrrrrrrsyttävä sana.

Anna tutti takaisin lapsellesi. Turhan aikaista vieroittaa.

Vierailija
24/24 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun 1v lapses on kohta kateellinen ja mustasukkainen uudelle vauvalle, kun se saa syöpä tuttia niin paljon kun tykkää.

Kannattas vähän miettiä etukäteen mitä tekee. Saattaa olla että uusi vauvasi syö peukaloa ja syö sitä kouluun asti, milläs sen imemisen tarpeen estät.