Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvapatti päässä!

Vierailija
24.01.2006 |

Mistä tietää rasvapatiksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalleni tuli patti päähän muutaman päivän iässä, olin tosi peloissani. Se kuitenkin katosi parissa kuukaudessa. Onko se ihan kova, vai onko siinä pehmoista? Etsi googlella, luulisi löytyvän, Ymmärrän, jos pelottaa.

Vierailija
2/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla muiden kokemuksia/tietoa asiasta. Googlesta ei saa juuri mitään irti. Ap.

Vierailija:

vauvalleni tuli patti päähän muutaman päivän iässä, olin tosi peloissani. Se kuitenkin katosi parissa kuukaudessa. Onko se ihan kova, vai onko siinä pehmoista? Etsi googlella, luulisi löytyvän, Ymmärrän, jos pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen verran kovia ovat, ettei niihin sormi uppoa. Olen käynyt näyttämässä parillekin lääkärille, ja ovat sanoneet että rasvapatteja ovat. Toinen katsoi, ettei ole tulehtuneet. Olen miettinyt, että pitäisikö leikkuuttaa pois (vrt. luomenpoisto), mutta hiukset lähtisi myös aika isolta alalta. Ja kun eivät kerran vielä ole niin isoja, että näkyisivät hiusten alta, niin en ole saanut aikaiseksi...

Mutta kerran etsin netistä aiheeseen liittyvää aineistoa ja aika laiha tulos oli, joten jos jotain löydät, niin tulisitko kertomaan tänne!

t. sukuvikainen

Vierailija
4/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...opiskeluaikanani, jossa naiselta poistettiin kananmunan kokoinen rasvapatti päästä. kyllä pisti miettimään, että pitikö odottaa että kasvaa niinkin isoksi. oli aika hurja möllykkä. toiselta potilaalta poistettiin jalasta patteja jotain 9 kappaletta, ne oli " piilossa" selluliitin seassa. näyttivät vähän kylmältä, kohmettuneelta mannapuurolta.

tämä tapahtui muualla kuin suomessa, siksi uskallan kertoa. leikkaukset oli rutiininomaisia, nopeasti ohitse kuin myös potilaiden toipuminen.

Vierailija
5/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä vähän ihmettelen, että miten se lääkäri sai sen patin heilumaan, kun mun mielestä se päänahka heiluu, ei patti... Osaisko joku sanoa siihen jotain? Ap.

Vierailija
6/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kahdesti poistettu rasvapattaja päästä. Paikallispuudutus eikä hiuksia poistettu lainkaan!! Nopea ja helppo tpimenpide.

Vierailija
7/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulta ei tarvinnut niitä hiuksia yhtään poistaa rasvapatin leikkauksen yhteydessä??? Minulle lääkäri sanoi, että joutuu halkaisijaltaan 4-5 cm alueelta poistamaan.

t. sukuvikainen, joka alkaa miettiä toimenpiteeseen menoa

Vierailija
8/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia poistettiin ehkä peukalonpään kokoiselta alueelta. Ei jäänyt kovin pahasti kaljua kohtaa näkyviin, vaikka oli ihan keskellä päätä.

Vierailija
9/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri vain käänsi hiuksia pois tieltä ja ehkä siinä joku hius jäi veitsen alle ja katkesi. Tokalla kerralla hoitaja olisi valmiiksi ajellut hiukset siltä alueelta, mutta sanoin, ettei niin tehty ekalla kerrallakaan. Kun sitten lääkäri tuli paikalle niin hoitaja itse totesi minulle, et hyvä kun tiesit ettei niitä tarvitse poistaa, sillä hän olisi niin tehnyt.

Hyvin on siis kaksi kertaa onnistunut, molemmilla kerroilla kaksi pattia eri puolilta päätä. Nopeasti ovat parantuneet.

Mutta kuten joku jo aiemmin sanoikin, mitä aiemmin menet, sen pienempiä poistettavat patit on!

Vierailija
10/11 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki on patti päässä. Laitan jotai nestettä päähän jonka pitäis auttaa

Vierailija
11/11 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viestiketju, mutta tulinpa huvikseni kommentoimaan omaa tilannettani. Mulla patteja jo useampi päässä, kaksi on poistettu ja viimeisimmästä jäi sellainen arpi, ettei hiuksia siinä tietenkään enää kasva… tästä johtuen en ole niitä enempää poistattanut ja nyt tuolla päälaella on pari sellaista viinirypäleen kokoista. Vierivieressä. Muuten ovat pienen pieniä alkuja.

Meillä tämä on sukuvikaa, alkaa jo toden teolla ottaa päästä (!!!!) tämä mun tapaus. Pinnallista tai ei, mutta kyllä mun naiseuteni kärsii, jos alkaa olla kaljuja länttejä pitkin päätä… ilmeisesti olen huonosti arpeutuvaa sorttia. Kampaajalla en ole iljennyt käydä pariin vuoteen. Tuntuu että iän myötä näitä tulee kuin sieniä sateella. Olen 47-vuotias. En ymmärrä mitä teen väärin, vai onko tämä vain huono arpaonni. Ja joo, tiedän, on vaikeampiakin juttuja elämässä, mulle tämä nyt kuitenkin on mun oma vaikea juttuni…

Että tämmöistä tänne. Ois kiva kuulla kohtalotovereista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän