Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö siivoojan palkkaaminen kotiin olen jotenkin uusavutonta? Siis kenellä on niin kiire,

Vierailija
29.03.2009 |

Mutta mitä jos inhoo siivoamista yli kaiken? Kuten minä...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja lasten kanssa järejstämme tavarat ennen siivoojan tuloa. En usko, että kukaan sanoo lapsilleen ettei meidän tarvitse siivota, kun sitä varten on siivoojat. Minä käsitän siivoamiseksi myös tuon järejstelemisen yms.

Minä en halua viettää lauantaipäiviä imurin ja luutun varressa, jos samalla voin vielä työllistääkin jonkun. Joten siivooja käy viikolla ja koti on aina paitsi järjestyksessä myös oikesti puhdas.

Vierailija
2/49 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin aika menee kotitöihin, ruuanlaittoon ja siivoukseen. Jos nyt joku tekee elämästään vähän laadukkaampaa ja palkkaa toisen ihmisen töihin, niin sekään ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siivotaan, viedään matot ulos, pyyhitään pölyt, pestään lattiat, tuuletetaan vuodevaatteet ja sohvatyynyt.. Tähän kykenen tällä hetkellä ehkä kerran kuussa, jos silloinkaan. Käytännössä siivouksemme on ylläpitosiivousta eli imurointia, pölyjen pyyhkimistä, vessan pesua ja lattian pesemistä mattojen ympäriltä. Olisin ikionnellinen jos meillä kävisi siivooja, joka tekisi kaiken tuon!

Vierailija
4/49 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 150 neliötä ja korkeintaan saan kulumaan puoli tuntia, yleensä selviän vartissa!

Meillä ei ole kuin reilu 80 m2 ja pelkästään imuroimiseen kuluu aikaa 1,5 tuntia. Miltei toinen samanlainen kuluu lattioiden pesemiseen.

Aika hutiloiden taidat sen imuroimisen vartissa tehdä...

Vierailija
5/49 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 150 neliötä ja korkeintaan saan kulumaan puoli tuntia, yleensä selviän vartissa!

että edes joskus tulee siivottua kunnolla koko asunto!

Vierailija
6/49 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotona kahden lapsen kanssa ja silti meillä käy siivooja 2krt/kk :)

Vierailija
7/49 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kayn toissa nelja pva viikossa . Meilla kay siivooja- voisin varmaankin vapaavaivan eli perjantait kuluttaa viikkosiivousta tekemalla, mutta mielummin leikin lasten kanssa, luen kirjoja ja lepailen ja kayn kaupassa ... niin ja siivooja onneksi myos silittaa pyykit, joten siitakaan ei tarvitse itse huolehtia.

Olen erittain tyytyvainen uusavuton :)

Vierailija
8/49 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä syy palkata siivoaja.

Nyt kun rahasta tiukkaa, niin harmittaa kun

ei ole varaa niin tiuhaan siivoojaa pyytää, joten pitää

katsoa läpi sormien sotkua.

Vierailija
9/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa imuria heilumaan kerran viikossa tai edes kahdessa?

Puhumattakaan siitä vastuunkannon mallista, jonka ulkopuolisen siivoojan käyttö lapsille antaa. "Ei mun tarvi koskaan siivota, kun meillä käy siivooja", oli lapsen kaveri sanonut. Hmm...

Vierailija
10/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työllistää yhden henkilön.

Kaikkien työt eivät ole perusduunia kahdeksan tuntia päivässä. Palkkakin on tietysti parempi ja siten varaa asua paremmin, ostaa perheelle palveluja ja elää ylellisemmin.

Eipä se ole sinulta pois.

Vierailija
11/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmea yritystä pyöritetään ja siihen vielä harrastukset päälle. Niin, että kyllä se voi olla joskus ajan puutteestakin kiinni. Sitä paitsi työllistän mielelläni.

Vierailija
12/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meillä kävisi siivooja, joutuisimme siltikin siivoamaan lähes joka päivä. Kysy on prioirisoinnista ja siitä mihin haluaa aikansa (ja rahansa) käyttää.

Vierailija
13/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti pitää itsekin siivota, koska lapsiperheessä harvoin pääsee yhdellä imuroinnilla/vko... Ja on sitä muuta puuhaa ihan riittämiin.

Suosittelen siivouspalevelua kaikille!

Vierailija
15/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tukiverkkoa ympärillä. On edes vähän apua arkeen

Vierailija
16/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä molemmat vanhemmat vaativissa matkatöissä enkä todella viitsi vapaa-aikaa käyttää johonkin imurointiin vaan lapsen kanssa olemiseen. Ja toki sitä siistitään paikkoja lähes päivittäin (lelut takaisin laatikkoon, pyykkien laittamista jne jne.).

Mä taas en ymmärrä naisia jotka pakottavat koko perheen ihme pölytalkoisiin huudon siivittämänä joka lauantai j ovat siitä vielä ylpeitä.

Vierailija
18/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että paikat ovat aina kunnossa. VIelä siivoojaa ei ole, mutta todellakin saisi olla! On muutakin tekemistä kuin paikkojen puunaus, ja sitäpaitsi INHOAN siivoamista.

Uusavuton on se, joka siivoaa itse vaikka inhoaa sitä ja olisi tarpeeksi rahaa siivoojaan.

Vierailija
19/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä siinä itsekin saa imuroida ja pöytiä pyyhkiä. Lattiat meillä pestäisiin varmaan pari kertaa vuodessa jos joku muu ei niitä pesisi. Ikkunoita on niin hirveästi että niiden pesusta maksan mielelläni enkä käytä koko viikonloppua tuohon rumbaan.

Mies erityisesti kannattaa siivouksen ostamista koska hän ei pitkien työpäiviensä vuoksi juurikaan pysty osallistumaan kodin hoitoon.

Vierailija
20/49 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpiköiden läpi ehkä 5 h. Joten kiitos siivoojalle. t: 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän