Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v putosi sohvalta ja verta tulee hiukan suusta ja nenästä!

Vierailija
24.01.2006 |

Onkohan vaarallista? En pääse päivystykseen, mies töissä ja kulkee kimpassa. Auto on 10km päässä jossa turvaistuin etten voi ketään pyytääkään. Apua, mitä teen?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minäkin ymmärrän miksi julkiseen sairaanhoitoon on niin vaikea päästä lääkärille! Hysteerikot siellä tukkii kaikki ajat terveiden 1-vuotiaiden kanssa! Dingding!

Tää on kyllä aika huono provo!

Vierailija
42/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapsi edelleen päivystyksessä, sain juuri 5v nukkumaan. Raskasta tässä on se että itse olen vielä raskaana rv 38+3. Supistelee välillä ihan kipeästikin ja pitäisi koittaa huilata muttam huoli vaan pyörii mielessä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi enää pelätä että lapsi putoaa siltä. Nuo vanhanaikaiset puusohvat kun ovat melko vaarallisia. harmittaa vaan että tämä on ihana, sivusta vedettävää mallia ja perinnöksi saatu. Mutta parempi myyty sohva kun päähalki oleva lapsi!

ap

Vierailija
44/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehdit sitten palstalla notkua...

Vierailija
45/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym. ovat niin joustavia. Herättele yöllä muutama kerta varmuuden vuoksi, jos haluat tajunnan tasoa seurata.

Vierailija
46/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä kyselet täällä tuollaisia vedonlyöntityyliin, niin sä olet kyllä tosi sekaisin tai provo. Luepa tää viestiketju uudelleen, niin varmaankin tajuat, että tässä ei nyt ole mitään suhteellisuuden tajun hiventäkään jäljellä.

Tuo vedonlyönti tyyli sai mut lopullisesti vakuuttuneeksi, että tulossa on vielä jotain todella dramaattista. Veikkaan, että synnytys käynnistyy ja pian koko perhe on siellä sairaalassa.

Sorry nyt vaan, mutta tähän aikaan ei enää jaksa tällaista.

t. se hermovammanen

Vierailija
47/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on hieman kiusausta epäillä provoksi, jos nyt sitten vielä kaiken lisäksi rupeat synnyttämään :).

Vierailija
48/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt syntymään vielä alkaa :) En tajua miksi provoatte mua koko ajan. ja mitä ihmeellistä siinä että olen viimeisilläni? halusimme toisen heti perään. Te AV:laiset vasta outoa sakkia olette ja ystäväni kun kertoi että täältä kannattaa apua kysellä!

ap

Vierailija
49/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Jossain viestissä oli jo, että lapsi nyt ihan ok.

2.Parissa tunnissa löytyi jo sohvan ostaja???!!!

3.Silti on viemässä päivystykseen, vaikka verentulo loppui ja muksu ok

Vierailija
50/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vain että veikkaatteko kaiken olevan ok! Kun olen huolesta hulluna ja toivon että kaikki olisi hyvin. En todellakaan tarkoittanut mitään vedonlyönti tms juttuja että lopettakaa tuo kiusaaminen.

ap

Vierailija
51/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuista, selkä murtui, tajuton 20min,nyt koomassa, ei toiveita normaaliin elämään :( Se siitä metrin pudotuksesta...

Vierailija
52/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti äsken ja ovat jo tulossa kotiin :) Lääkäri oli tutkinut tytön ja kaikki hyvin. Saatiin vielä varmuuden vuoksi lähete röntgeniin jos jotain ilmenee!

ap

Vierailija
53/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö enää ole tajuton, vaikka on koomassa?

Vierailija:

vaunuista, selkä murtui, tajuton 20min,nyt koomassa, ei toiveita normaaliin elämään :( Se siitä metrin pudotuksesta...

Vierailija
54/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että tollaiset vedättäjät saavat joskus kyllä pahasti nenilleen, kun käyttävät hyväkseen toisten hyväntahtoisuutta ja empaattisuutta. Niin kuin vanha sanonta sanoo: " Paha saa palkkansa" .

Jollain tavalla tuli myös mieleen Pekka ja susi, vaikka ei nyt ihan samasta asiasta ole kyse, mutta pahasti on ap kyllä kieroutunut.

Vierailija
55/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ap on hullu.

Vierailija
56/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin sanoa, että elvytettiin 20min, kunnes mediheli tuli .Nyt koomassa.Ehkä jo hengitytsletkut irroitettu...

Vierailija
57/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aapee nauraa paskaset naurut kun on saanut näin paljon vihaisia kommentteja...

Vierailija
58/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitää suhtautua asiallisesti kaikkiin. Se on paras ase provoilijoita kohtaan, ainakin radio suomen luontoillan asiantuntijoiden mielestä. Voihan tämä olla asiallinen kysymyskin. Meidänkin lapsi putosi sohvalta ja olin huolissani. Minulle sanottiin sen olevan lievä aivotärähdys, kun nukahti melko pian. Ei jäänyt mitään hankalaa. Toivotan myös ap:n lapselle toipumisia.

Vierailija
59/61 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärrän täysin että saattaa pelästyä tollasessa tilanteessa. mutta jos lapsi normaali, ei hätää.

Vierailija
60/61 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun ton viesti ketjun lukee, niin aika pian tajuaa, ettei ap ole ottanu aamulla lääkkeitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän