1v putosi sohvalta ja verta tulee hiukan suusta ja nenästä!
Onkohan vaarallista? En pääse päivystykseen, mies töissä ja kulkee kimpassa. Auto on 10km päässä jossa turvaistuin etten voi ketään pyytääkään. Apua, mitä teen?
Kommentit (61)
Mies ja lapsi edelleen päivystyksessä, sain juuri 5v nukkumaan. Raskasta tässä on se että itse olen vielä raskaana rv 38+3. Supistelee välillä ihan kipeästikin ja pitäisi koittaa huilata muttam huoli vaan pyörii mielessä.
ap
Ei tarvi enää pelätä että lapsi putoaa siltä. Nuo vanhanaikaiset puusohvat kun ovat melko vaarallisia. harmittaa vaan että tämä on ihana, sivusta vedettävää mallia ja perinnöksi saatu. Mutta parempi myyty sohva kun päähalki oleva lapsi!
ap
että ehdit sitten palstalla notkua...
ym. ovat niin joustavia. Herättele yöllä muutama kerta varmuuden vuoksi, jos haluat tajunnan tasoa seurata.
Jos sä kyselet täällä tuollaisia vedonlyöntityyliin, niin sä olet kyllä tosi sekaisin tai provo. Luepa tää viestiketju uudelleen, niin varmaankin tajuat, että tässä ei nyt ole mitään suhteellisuuden tajun hiventäkään jäljellä.
Tuo vedonlyönti tyyli sai mut lopullisesti vakuuttuneeksi, että tulossa on vielä jotain todella dramaattista. Veikkaan, että synnytys käynnistyy ja pian koko perhe on siellä sairaalassa.
Sorry nyt vaan, mutta tähän aikaan ei enää jaksa tällaista.
t. se hermovammanen
että on hieman kiusausta epäillä provoksi, jos nyt sitten vielä kaiken lisäksi rupeat synnyttämään :).
se nyt syntymään vielä alkaa :) En tajua miksi provoatte mua koko ajan. ja mitä ihmeellistä siinä että olen viimeisilläni? halusimme toisen heti perään. Te AV:laiset vasta outoa sakkia olette ja ystäväni kun kertoi että täältä kannattaa apua kysellä!
ap
1.Jossain viestissä oli jo, että lapsi nyt ihan ok.
2.Parissa tunnissa löytyi jo sohvan ostaja???!!!
3.Silti on viemässä päivystykseen, vaikka verentulo loppui ja muksu ok
Kysyin vain että veikkaatteko kaiken olevan ok! Kun olen huolesta hulluna ja toivon että kaikki olisi hyvin. En todellakaan tarkoittanut mitään vedonlyönti tms juttuja että lopettakaa tuo kiusaaminen.
ap
vaunuista, selkä murtui, tajuton 20min,nyt koomassa, ei toiveita normaaliin elämään :( Se siitä metrin pudotuksesta...
Mies soitti äsken ja ovat jo tulossa kotiin :) Lääkäri oli tutkinut tytön ja kaikki hyvin. Saatiin vielä varmuuden vuoksi lähete röntgeniin jos jotain ilmenee!
ap
eikö enää ole tajuton, vaikka on koomassa?
Vierailija:
vaunuista, selkä murtui, tajuton 20min,nyt koomassa, ei toiveita normaaliin elämään :( Se siitä metrin pudotuksesta...
Mä uskon, että tollaiset vedättäjät saavat joskus kyllä pahasti nenilleen, kun käyttävät hyväkseen toisten hyväntahtoisuutta ja empaattisuutta. Niin kuin vanha sanonta sanoo: " Paha saa palkkansa" .
Jollain tavalla tuli myös mieleen Pekka ja susi, vaikka ei nyt ihan samasta asiasta ole kyse, mutta pahasti on ap kyllä kieroutunut.
tarkoitin sanoa, että elvytettiin 20min, kunnes mediheli tuli .Nyt koomassa.Ehkä jo hengitytsletkut irroitettu...
ja aapee nauraa paskaset naurut kun on saanut näin paljon vihaisia kommentteja...
Täällä pitää suhtautua asiallisesti kaikkiin. Se on paras ase provoilijoita kohtaan, ainakin radio suomen luontoillan asiantuntijoiden mielestä. Voihan tämä olla asiallinen kysymyskin. Meidänkin lapsi putosi sohvalta ja olin huolissani. Minulle sanottiin sen olevan lievä aivotärähdys, kun nukahti melko pian. Ei jäänyt mitään hankalaa. Toivotan myös ap:n lapselle toipumisia.
mä ymmärrän täysin että saattaa pelästyä tollasessa tilanteessa. mutta jos lapsi normaali, ei hätää.
Kyllä kun ton viesti ketjun lukee, niin aika pian tajuaa, ettei ap ole ottanu aamulla lääkkeitään.
Nyt minäkin ymmärrän miksi julkiseen sairaanhoitoon on niin vaikea päästä lääkärille! Hysteerikot siellä tukkii kaikki ajat terveiden 1-vuotiaiden kanssa! Dingding!
Tää on kyllä aika huono provo!