Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v putosi sohvalta ja verta tulee hiukan suusta ja nenästä!

Vierailija
24.01.2006 |

Onkohan vaarallista? En pääse päivystykseen, mies töissä ja kulkee kimpassa. Auto on 10km päässä jossa turvaistuin etten voi ketään pyytääkään. Apua, mitä teen?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin kuin joku täällä jo sanoikin, niin taksilla kyllä pääsee ja päivystyksestä saa kyllä vielä matkatodistuksen kelakorvausta varten joten matkan hinnaksi ei tule kuin se 9,95¿ omavastuuosuus.

Vierailija
22/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi käyttäytynyt ihan normaalisti tämän illan?

Jos olet vielä huolissasi, herätä lapsi yöllä pari kertaa, jotta varmistut, ettei ole tajuton. Tuskin mitään hätää on, mutta oman mielenrauhasi takia.

Äläkä välitä näistä kommenteista. On ihan normaalia olla huolissaan omasta lapsestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen ja se on hermoja raastavaa.

Vierailija
24/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö käydä siellä lääkärissä varmuuden vuoksi?

Vierailija
25/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissako olit myös ottamassa sohvia pois? Musta tää vaikuttaa provolta, mutta olen valitettavasti törmännyt ihan elävässä elämässä yhtä pahoihin tapauksiin...

Vierailija
26/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihetta huoleen. Seuraa tilannetta 24 h.

Vierailija
27/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi oksentaa, on veltto tai muuta kummallista ilmenee. Nyt vaan seuraat tilannetta ja tosiaan herätät vaikka muutaman kerran yön aikana.

Kokemusta on vilkkaan tytön liikkeistä ja edellä mainitut ohjeet olen saanut lukemattomia kertoja. Ollaan käyty muutaman kerran päivystyksessäkin, mutta ne ei siellä tosiaan mitään pysty tilanteelle tekemään, jos ei ole merkkejä mistään vakavasta.

Vierailija
28/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli pudonnut 1m korkeudelta. Vauva huusi kun syötävä, huuli oli turvoksissa, mutta muuten kaikki ookoo. Eivät meinanneet millään tajuta, ettei ole mitään syytä kuvata, vasta kun sanottiin, että mietipä mikä määrä säteilyä vauva saa ja se pitäisi nukuttaa kuvaukseen että pysyy paikoillaan ja kaikki vaan sen takia, että nämä omia oikeuksiaan ajavat, kaikesta kaiken tietävät hysteerikkovanhemmat saavat selvyyden, ettei heidän lapsellaan (jolla ei ole mitään oireita) ole kallovammaa....

Vierailija
29/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että päivystykseen mutta nyt on ongelmana mihin laitan 5v poikani, siis mikäli joudumme jäämään sairaalaan? Mies menee töihin aamulla aikaisin eikä meillä ole hoitopaikkaa.

Vierailija
30/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa nyt hyvät ihmiset sinne päivystykseen, että ette aja sinne turhaan.

Jos olet tosissasi, niin toinen teistä tietenkin jää sen 5-vuotiaan kanssa kotiin, jos todella olette sinne menossa. Ei siell tarvita molempia.

Nyt mustakin alkaa tuntua, että sä ole aika avuton tapaus.

Vierailija
31/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Vierailija
32/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon oikeesti vain huolissani! Asiallisista kommenteista kiitän kovasti.

ap

Vierailija
33/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mulla on kova huoli ja teette pilkkaa. Mä luulin saavani täältä apua!

ap

Vierailija
34/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
35/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht normaali mutta hieman itkuinen. Kannattaisiko varmuuden vuoksi tarkistuttaa asia? Ettei sitten jää mietityttämään!

Vierailija
36/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä enää täältä mitään kyselet, kun tuskin tähän asiaan tulee mitään uutta näkökulmaa enää. Jos olet tosiaan noin huolissasi asiasta, niin menkää jo sinne päivystykseen.

Oletko jo soittanut sinne päivystykseen?

Vierailija
37/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaikkien hermoheikkojen mammojen ylin hermoilija ja neuroottinen pöhkö. Jos musta alkaa tuntua joku ylitsevuotavan hermoheikolta, niin silloin on jo tosi huonosti asiat.

Saatte nähdä niin tää porvoon mamma on täällä huomenna selvittämässä kuinka hänen lapsellaan oli vähintäänkin aivohalvaus. Kääk, kun mua ärsyttää, että jotkut viittii vedättää ihmisiä noin.

Vierailija
38/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaan aitoa huolta lapsesta, pienestä sellaisesta. Mies lähti nyt tytön kanssa päivystykseen ja itse jäin 5v kanssa kotiin odottelemaan. Älkää viitsikö pilkata noilla provo-jutuilla, paha mieli muutenkin kun olen niin hysteerinen :(

Vierailija
39/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on, että asia tarkistetaan, jos sinusta todella tuntuu siltä. Olet varmasti oikeassa. Olet vastuuntuntoinen äiti. Hyvää yötä!

T. se hermoilijoiden ylipapitar :)

Vierailija
40/61 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta ei tule mistään, lapsi on virkeä yms. ja onhan se kai itkuinen kun koko illan on vatkattu ja kytätty että onko aivovaurio. ei ihme, että päivystyksissä on ruuhkaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä