Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30+ naiset! Minkälaista teidän seksielämä on?

Vierailija
24.01.2006 |

Vieläkö riittää intoa harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tosin vähän lasten syntymän jälkeen. Nytkin on edelliskerrasta jo 4 kuukautta.

Vierailija
2/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin seksielämä on vaan parantunut vuosien myötä. Tosin välillä on väsymyksestä johtuvia taukoja seksissä mutta keskimäärin 2-3 krt/viikko sitä harrastamme. Yhdessä ollaan oltu reilut 15 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä on viisi lasta. Kyllä intoa on aina riittänyt, noin joka toinen päivä harrastetaan, mutta välillä on vaikea keksiä tilaisuuksia, kun ei koskaan olla kuitenkaan missään kahdestaan.

Eli meilläkin on neljä lasta ja ikää 35 v. Seksielämä on parantunut iän myötä ja eikös naisilla se innokkuus olekin tuossa 40+ tietämillä korkeimmillaan. ;-) Eli vieläkin parempaa olisi siis odotettavissa...

Vierailija
4/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 31 vuotta olen ja kolme lasta.

Vierailija
5/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa säännöllisesti. Näin on ollut aina lukuun ottamatta synnytyksen jälkeen aina pari-kolme viikkoa ilman. Seksi on tuttua ja turvallista, ei mitään temppuja, koska en niihin jaksa innostua. Suuseksiä silloin tällöin, käsiseksiä samoten ja naintia asentoja vaihdellen. Yhdessä 12 v

Vierailija
6/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 11v., seksi aivan mahtavaa nykyisin!

Lasten syntymien jälkeen parantunut potenssiin 100! Nykyisin saan ihan joka kerta orkun, usein useitakin.

Määrällisesti emme ole niin usein kuin silloin nuorena, koska on tosiaan ne lapsetkin siinä pyörimässä ja ei vain ole aina aikaa ja paikkaa, ja sitten kun olis niin jompi kumpi on jo väsähtänyt...

Erityisesti olemme kunnostautuneet suuseksissä, josta kumpiki nautimme aivan älyttömästi!

Vierailija
7/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskon että palailee normaaliksi tai paremmaksikin. Nyt mennään 1kerta viikossa,miehen mieliksi. Meillä 2 lasta. Minä 31v. ja 13 vuotta yhdessä.

Vierailija
8/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pidän suhdettani onnellisena ja hyvänä mutta viime vuosina seksielämä on ollut laimeaa, jotain 1-2 kertaa kuukaudessa.

Välillä jompi kumpi alkaa laskea viimeisintä kertaa ja se yleensä aktivoi hommiin, kun ollaan niin laiskoja yleensä tekemään alotteita ja sitten on vähän aikaa aktiivisempaa, kun tajuamme että kivaahan sitä on olla yhdessä.

Valitettavasti elämäntilanna on rankka, töitä on liikaa ja lapsia neljä, joten puhti on vähän pois seksielämästä.

(...ei oikeastaan edes vähän :( )

Vierailija
9/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kahden lapsen äiti (alle kouluikäisiä molemmat) ja meillä on seksielämä nykyisin parempaa kuin koskaan. Ollaan menty miehen kanssa yhteen suht nuorina (n.20v) ja silloin oltiin tietysti ihan pupuja, mutta nyt seksi on intensiivisempää, tunteikkaampaakin, ja myös nautonnollisempaa.

Tahti vaihtelee 1x/vko - 4x/vko mutta säännöllistä on.

Vierailija
10/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on viisi lasta. Kyllä intoa on aina riittänyt, noin joka toinen päivä harrastetaan, mutta välillä on vaikea keksiä tilaisuuksia, kun ei koskaan olla kuitenkaan missään kahdestaan.

Vierailija
11/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa tietää :)

t. ap (25v)

Vierailija
12/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
13/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
14/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nyt. Nykyään vaihtelee paljonkin. Saattaa olla että, 2 viikkoa menee vain toistemme vieressä nukkuessa, mutta seuraava 2 viikkonen sitten ollaan toistemme kimpussa koko ajan.

Pidempiä taukoja nykyään enemmän.

Seksistä osaa nauttia kylläkin enemmän ja uskaltaa jo sanoa mitä haluaa ja mitä ei.

Vierailija
15/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei remontti päivinä, muuten kyllä lähes päivittäin, tuttua ja turvallista. Ollaan sellasia kun ollaan, ei hirveesti jakseta temppuilla, mutta tulen paremmin kun nuorempana, eli nykyään saan aina, ennen missasin lähes puolet kerroista. Olen hyvin onnellinen siitä mitä minulla on.

Vierailija
16/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähinnä siksi että tuntui että niin kuului olla. Voisin ja olisin aina voinut elää vaikka kokonaan ilman seksiä.

Vierailija
17/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana harrastin seksiä jopa monta kertaa päivässä (seurustelujen alku kiihkossa), näin oli myös aviomieheni kanssa.

Lapsen syntymän jälkeen seksiä on ollut vaihtelevasti, välillä noin 2 kertaa viikossa ja välillä kerran 2kk.

Lapsi jo 5v.

Minä haluaisin enemmän kuin mieheni....

Vierailija
18/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista lastamme. Musta on niin ihanaa,kun nyt mäkin saan " naidessa" . Nyt olen 33v. ja meil seksiä yleensä 1-2kert. vkossa. Turha edes siis sanoa,et nautin nyt enempi,kun nuorempana.

Vierailija
19/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran-pari viikossa. kaksi lasta ja ollaan molemmat 35 kieppeillä. yhdessä oltu 6 vuotta. seksielämä ollut tiivistä koko ajan.

Vierailija
20/22 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on 3 ja onneksi jo kaikki nukkuvat omissa huoneissaan. Rakastellaan yleensä 2-3 kertaa viikossa, mutta joskus useamminkin, toisaalta joskus saattaa eri syistä jäädä viiikko kokonaan väliin. Mies on paljon kestävämpi ja osaavampi kuin nuorena ja itse olen paljon estottomampi ja osaan nauttia enemmän. Orgasmin saan aina, oikeastaan useita joka kerta ja ne ovat paljon voimakkaampia kuin ennen. Ainoa mitä kaipaan seksielämään on spontaanius, mutta eipä se onnistu, kun on noita lapsia. Kaikenkaikkiaan olen valtavan tyytyväinen. Seksi nuorena, ennen lapsia, oli pelkkää harjoittelua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan