Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miksi aina Kanarialla käyvät ovat juntteja mutta aina Thaimaassa käyvät eivät ole?

Vierailija
24.01.2006 |

Mikä siinä Thaimaassa on niin hienoa? Kanariansaaret kyllä aina yleistetään turistirysiksi mutta eipä ne Thaimaankaan lomakohteet mitään aitoja ole. Phuketin rannat Patong, Kata, Karon, Kamala, Bangtao jne. täysin turisteille rakennettuja, Krabin Ao Nang, Rayong, Cha-am jne. nämä mihin suomalaiset matkustavat.

Kovasti nämä Thaimaan-matkailijat ovat Kanarianmatkaajia haukkumassa junteiksi mutta eipä se Thaimaakaan (turistipaikat) mikään ihmeellinen ole.

En tässä nyt väitä ettei Thaimaasta löydy ihania paikkoja (mielestäni varsinkin koillisesta ja pohjoisesta) mutta turha yleistää Kanariankävijää juntiksi kun itse matkailee myös samanlaisessa junttipaikassa!

Kanariallakin on muutakin kuin ne turistipaikat!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen käynyt pääsaarilla ja nähnyt ne nähtävyydet mitä siellä on eli ei juurikaan mitään. Justiinsa tuo Teide ja muistaakseni jotain tippukiviluolia oli mitä nyt löytyy sieltä täältä. Puhuin NÄHTÄVYYKSISTÄ jolla tarkoitin lähinnä luonnon ihmeitä, luonnon kauneutta jne. Ihmisistä ja heidän tekemisistään en juurikaan välitä.

Tässä en kuitenkaan tarkoita sitä että Thaimaa olisi joku nähtävyyskohde!!! Itse en valinnut noita verrattavia, yritin osaltani vaan esittää väitteen ratkaisua. Jos itse olisin lähdössä nyt johonkin niin en välttämättä valitsisi kumpaakaan noista kohteista.

Vierailija
62/64 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esim. Kreikassa Kreetalla on paljon enemmän nähtävyyksiä ja kulttuuria esillä kuin esim. Kanarialla.

Tästä voidaan jauhaa ja jauhaa. Joku on käynyt toisaalla ja toinen toisaalla. Joten jos on käynyt vain toisessa paikassa niin lienee päivänselvää ettei pysty minkäänlaista arviota paikoista tekemään!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhodokselle! Siellä sitten menee suomalaisiin tansseihin ja syö lihapullia :))))

Vierailija
64/64 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rhodokselle! Siellä sitten menee suomalaisiin tansseihin ja syö lihapullia :))))

Miksi muuten vain suomalaisia pidetään juntteina kun haluavat ulkomailla syödä oman maansa ruokaa?

Miksei italialaisia ja ranskalaisia? Työn puolesta kun olen vastaanottanut muutamiakin heikäläisiä niin ei kelpaa mikä tahansa. Italialaiset haluaa italialaiseen raflaan ja ranskalaisille nyt ei mikään kelpaa, mutta olen vienyt heitä La Petite Maisoniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme