Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tulokas....

23.01.2006 |

Moi kaikki!!

Koin taas maailman ihanimman hetken vessassa r-testin kanssa 16.1, testi näytti heti kahta vahvaa punaista viivaa.. Oireitakin oli, menkkamaista jomotusta alavattassa ja armottoman kipeät nännit sekä suurentuneet rinnat...kärsin myös lievästä pahoinvoinnista joka meni ohi jos söi jotain...En ole oikein uskaltanut kirjoitella tänne puolelle koska ensimmäisestä kierrosta sain varhaisen keskenmenon ja pelkään että saan nyt uudelleen...meillä tärppäsi uudemman kerran 3. kierrosta ja toivoisin että meille syntyisi 19.9 terve lapsi...se olisi avomieheni ja minun esikoinen...

Nyt on kumminkin pieni ongelma, en oikein tiedä mihin pinoon minun pitäisi kirjoitella kun en oikein ehtinyt pinoilemaan (kunnolla) vauvakuumepuolella, mutta sillä ollessani pinouduin syyssäteisiin...

Eli mihin pinoon???

~Pirpana~, rv 5+6

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran mitä mä olen pinoja selaillut,, niin kuuluisit syyskeijuihin. joskin syyssäteet ja syyskeijut ovat jollain lailla toisiinsa sekoittuneet, kun osa on aloittanut jo syksyllä ja osa vasta nyt vuoden vaihteen tienoilla.mutta vilkaisehan keijujen pinoa.

itse kuulun elohiirien " lohkoon," rv noin 11 jA LA 13.8.06.ONNEA ODOTUKSEEN !!!!!

Vierailija
2/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ieppa

Täytyy käydä vikaisemassa minkälainen pino syyskeijut on ja kiitoksia onnentoivotuksista ja onnea sulle kanssa odotukseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattui viestin kirjoittajan nikki silmiini niin piti tulla vilkaisemaan.. .:)

Tosiaan, Syyssäteiden plussanneisiin sinut juuri tuolla kuumeilupuolella lisäsin ,ja Säteet löytyvät myös täältä odotus-puolelta! Eli viime syksynä(talvena) aloittaneet. Syyskeijut on sitten se toinen vaihtoehtosi, eli ne joiden lasketut ajat sattuvat syyskuulle o6. :)

Onnea odotukseesi! :)

terveisin säteiden listaemo Jedelede, *taas vakoilemassa tällä puolella* ;)

Vierailija
4/4 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se syyssäteiden pino on oma pino kun ensimmäisen kerran sinne kirjoitelin ku pino pistettiin pystyyn...en ole ollut kamalan aktiivinen kirjoittelia kun ei ole oikein ollut mitään mistä kirjoittaisi...mutta lukenut muiden juttua sitäkin ahkerammin...Kiitoksia sinulle Jedelede että olet jaksanut päivitellä listaa ahkerasti.. :o)

Toivottavasti pääset pian tänne odotuspuolelle itsekin...

Aurinkoista kevään odotusta... :o)

~Pirpana~ rv 6+0