Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa olen ollut polttamatta yli kuukauden ja nyt on vaikeeta.

Vierailija
23.01.2006 |

On ollut suht helppoa eli en ole juurikaan joutunut taistelemaan, mutta nyt on heikkohetki ja sortuminen on tosi lähellä.

Eli en juuri tällä hetkellä keksi mitään hyvää syytä olla sortumatta. Ne jotka on polttanut joskus niin tietää sen pikku minän joka huutelee tuolta takaraivosta hyviä elämän ohjeita. Eli järki syyt ei auta esim vaikka jaksan nyt juosta paljon paremmin kun aikaisemmin niin mitäs sitten kyllä minä sitten taas myöhemmin jaksan uudestaan. Tämä on tätä jatkuvaa omantunnon ja kaksoisminän välistä neuvottelua.

Arg tulen hulluksi itseni kanssa motivaatio tarttis nyt löytää ja nopeasti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua harmittaa myöhemmin se, että olet kärvistellyt kuukauden turhaan! Hyi, yöks, miltä haiset sen jälkeen! Oot jo voiton puolella!Seuraava kerta lopettaa on vaikeampi taas!

Vierailija
2/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli tupakkaa, selaile matkaopasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta lopettelemassa röökin polttoa,toinen päivä menossa..

Vaikeeta on!

Vierailija
4/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä nettiin kattelemaan kuvia niistä pilaantuneista kauhkoista, tai lasket kuinka paljon olet jo kk:ssa säästänyt tai haistelet jotain polttelevaa, tupakoitsijathan haisevat ihan järkyttäviltä!!!!

Revi se motivaatio ihan mistä vaan, mutta älä luovuta!!!

Terv: toinen lakkolainen, jolla ei´len oli sortuminen lähellä ja vasta 1,5vko takana!

Vierailija
5/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyt kovana ja mietit motiivejasi, syitä, miksi haluaisit ja lopetit tupakoinnin.

Mieli tulee aina tekemään jos on joskus oikein koukussa ollut!

Terveisin, 11 vuotta ennen lopettamista tupakoinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi