Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

\\\\*** EX-HAAHUT Viikko 4 ***////

23.01.2006 |

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[color=6959cd]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]

[b][color=darkviolet]Tammikuu 2006[/color][/b]

[b][color=darkviolet]Maaliskuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]

[b][color=violet]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]

[b][color=violet]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 17.3.[/color]

[b][color=violet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]

[b][color=violet].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]

[b][color=violet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]

[b][color=violet]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 29.3[/color]

[b][color=violet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=darkviolet]Huhtikuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=violet]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 21.4.[/color]

[b][color=violet]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Toukokuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Petjuska: [/b][/color] Molemmat 30+, lapsia on, 7 km:a alta vuodessa. [color=red] LA toukokuun puolella[/color]

[b][color=violet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 3.5.[/color]

[b][color=violet]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]

[b][color=violet]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=violet]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]

[b][color=violet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=violet]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]

[b][color=violet]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA 29.5.[/color]

[b][color=darkviolet]Kesäkuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA 9.6. [/color]

[b][color=violet]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=violet]Aapeli_77: [/b][/color] Minä -77, mies -66, km rv9+ 07/05. [color=red] LA 16.6. [/color]

[b][color=violet]Lytte77 [/b][/color] Minä 28v., mies 30 v., tyttö 11/02, kaksosten km 11/01 vko 14+, tuulimuna 06/01 vko 9+ sekä alkurask. km 1/03 [color=red]LA 17.6.[/color]

[b][color=violet]Kengu76: [/b][/color] minä 29, mies 29, tyttö 05/04, km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA 21.6.[/color]

[b][color=violet]kuutar-74: [/b][/color] minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5. [color=red] LA 24.6. [/color]

[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Ninni-78: [/b][/color] [color=red]LA 1.7.[/color]

[b][color=violet]Vinku75: [/b][/color] Km 08/05. [color=red] LA 2.7. [/color]

[b][color=darkviolet]Elokuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Wannabemami: [/b][/color] [color=red]LA 2.8.2006[/color]

[b][color=violet]Lauris: [/b][/color] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 rv 9+3 ja 8/05 rv 12+3.Asumme Turun seudulla. [color=red] LA 22.8.2006 [/color]

[b][color=violet]Kerttukasperi: [/b][/color] Olen vm-72, mies vm-75, ja esikoinen syntyi 11/03. Km 8/05 rv9+4.[color=red] LA 22.8 [/color]

[b][color=violet]Sartsu: [/b][/color] 30-vee viiden lapsen äiti Tampereelta.Eka km oli -98 ja nyt lokakuussa km rv 13[color=red] LA 31.8 [/color]

[b][color=darkviolet]Syyskuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Neronja: [/b][/color] Minä -69, mies -62, lapset -98, -00, -01 ja -02. Km 3/04 rv12, 8/04 rv12, 7/05 rv9 ja 11/05 rv6. Kainuu.[color=red] LA 7.9[/color]

[b][color=violet]Masunasu: [/b][/color] 3minä -75, mies -68. Esikoinen, tyttö 04/04. Km 03/05 tuulimuna rv 12+[color=red] LA 8.9 [/color]

[b][color=violet]Femmamma: [/b][/color] Minä -33.v, mies -45.v, Tampereelta. Lapset -92, -94, -97 ja (yhteiset) -01 ja -04. Km 2/00 ja 6/05 rv15+2. [color=red] LA 15.9[/color]

[b][color=violet]peebee: [/b][/color] Minä 30-v, 30 v yhden lapsen äiti (08/03) ja mieheni on 28v. Km 09/05 rv4+3.[color=red] LA 22.9[/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm

[color=6959cd][b] beoynd [/color][/b] 22.10. [color=red]tyttö[/color], 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm

[color=6959cd][b] Helis77 [/color][/b] 24.10. [color=blue]poika[/color], 2600 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] _siru_ [/color][/b] 21.11. [color=blue]poika[/color], 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm

[color=6959cd][b] hilarius-hiiri [/color][/b][color=blue]poika[/color]

[color=6959cd][b] IinaMiio [/color][/b] 24.11. [color=red]tyttö[/color], 3935 g, 51 cm, pää 34 cm

[color=6959cd][b] Pilkukas [/color][/b] 30.11. [color=red]tyttö[/color], 3530 g, 50 cm, py 34,5 cm

[color=6959cd][b] maaria73 [/color][/b] 5.12.[color=red]tyttö[/color], 3300 g, 52 cm

[color=6959cd][b] Bojo [/color][/b] 9.12. [color=blue]poika[/color], 3400 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Sonnette [/color][/b] 17.12. [color=blue]poika[/color], 4185 g ja 53 cm, py 36 cm

[color=6959cd][b] Acathisia [/color][/b] 24.12.[color=red]tyttö[/color], 4395 g, 53 cm

[color=6959cd][b] Inkulaattori [/color][/b] 31.12.[color=red]tyttö[/color], 3910 g, 49 cm

[color=6959cd][b] Rouva80 [/color][/b] 9.1. [color=blue]poika[/color], 3670 g ja 50 cm, pipo 34.5 cm

[color=6959cd][b] Emmasophia [/color][/b] 14.1. [color=blue]poika[/color], 3375 g ja 49 cm, pipo 35 cm

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color][color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4]

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minukin puolestani Femmikselle onnittelut sytkyttelevästä pikku sydämestä vatsassa!

Uba-aba, aika kumma, ettei sf:ä mitattu...Mulla on nyt kaks kertaa mitattu, eli ekan kerran jo ennen rv 20:tä. Kai tuo vaihtelee eri neuvoloissakin, mihin aikaan mittailevat ekan kerran, mutta luulis, että sulta jo nyt olisi mitattu.

Joanna! En kai mä nyt tartuttanut suhun sitä pikkumahaskitsoiluani... Itse aloin ajattelemaan, että olikohan jotenkin turhamaista huolestua vatsan koosta, kun sf on ok ja vauva liikkuu :) Mutta minkäs teet, kaikkea pitää mielessänsä miettiä. Itse tapasin allasterapian infossa mamman, jolla la muutaman päivän mua aikaisemmin ja sen vatsa oli ihan eri sfääreissä kuin mun (siis iso kuin mikä). Sitten aloin muistella mun siskoani, jonka mahaa " moitittiin" pieneksi ihan lopussa vielä ja lähes 4,5 kiloisen poitsun pyöräytti. Eli eiköhän se vauva kuitenkin sitten ole tärkein :) Näinhän sitä voi itseään lohduttaa, eikä toi kasva yhtään sen nopeampaa vaikka kuinka haluais :) Niin, vielä Joanna tuosta sun kaatumisesta: voin vaan kuvitella kuinka säikäytti! Kyllä sitä automaattisesta käsi vatsan eteen lennähtää, jos esim. kummipoika näyttää lähestyvän rajunmoisesti. Eli vatsan suojelu on perimmäisenä mielessä. Toivottavasti me kaikki pysymme pystyssä nämä loput liukkaat!

Neronjan mieli raskauden suhteen alkaa olla melko positiivinen :) Jos vauva on noin toivottu teidän kaikkien mielestä, niin kyllä sen pitää päästä nenänsä teille näyttämään :)

Teitä uusia exiä oli ainakin hope, kuonokas ja peebee? Teretulemast ja onnea raskauksiinne!

Mellu, enpä olisi uskonut, että tuo vakuutuksen saaminen olisi noin vaikeaa! Itselläkin on ollut mielessä ottaa vakuutus, mutta se on jotenkin jäänyt mielestä jossain välissä. Pitäis saada noi ä-raha- ja pakkauspaperitkin täytettyä. Voimia muuten sairaslomalaiselle!

Omassa navassa ei erikoisia; liikkeet tuntuu normaalisti ja supistuksia tuntuisi olevan vähemmän. Eilen kävin kävelylenkillä pitkaästä aikaa ja kyllä kinnas joka puolelta välillä. Mutta muuten suht koht ok olo.

Aapelilla tais tulla hiljattain puolimatkan etappi saavutettua? Onneks olkoon :)

Hyvää jatkuvaa viikonloppua joka iikalle! Tää menis syömään.

Mauku rv 23+1

Vierailija
62/71 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femmamma: Ihanaa, minä niin kovasti toivoinkin et siellä hyviä uutisia olisi!! Nyt kunhan minäkin pääsen ultraan (ens viikon lopulla kai...) niin, voidaan verrata la:t, taitaa mennä melkein samoissa :) Siis jos mulla taas on kaikki ok..

Tuosta mahan koosta kuulin esikoista odottaessani minä paljon taas siihen suuntaan miten iso se oli.. No, erilaisiin mahan kokoihin oli silloin selityksenä kohdun(toivottavasti se nyt oli kohtu...) asento, eli onko se suuntaunut eteen/taakse ja siitä riippui siis myös masun koko ulospäin..

Minä kans mätkähdin tuossa vuoden ekalla viikolla betonirappusille niin, että sain viikon sairaslomaa, kun ruhje painoi hermoja pepussa.. Taisi olla juuri kiinnittymisen aikoihin, jos laskut menneet oikein, joten oisikohan se sit ollut jopa hyvä juttu raskauden kannalta, mene tiedä. Ainakin se sinttinen on olut silloin niin minimaalinen,ettei se siihen (kai) ole vaikuttanut..

(.) Kiitos kannustuksesta, kyllä tämä aika tästä kuluu :) Mulla on tullut tuo hajuaisti niin herkäksi että ihan pelottaa liikkua jossain, kun meinaa käydä yököttämään aina kun tulee outo haju. Oksunnut en tosin vielä ole, mutta eipä ollut esikoisenkaan kanssa kuin tätä ihanaa kestokuvotusta.. Mutta onhan se ihanaa että sitä on :) Hyvää viikonlopun jatkoa, täytyy tässä alkaa saunaa lämmittelemään siskolle ja sen miehelle.

peebee rv 6+2 (kai)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduttiin juuri ipanoiden kaa kaupungilta,käytiin Buffassa(samanlainen kuin Rax) syömässä itsemme ähkyyn.Olipa kivaa taas vaihteeks ryysiä bussilla koko kakrulauman kaa kaupungille,ja syönnin jälkeen ehdin viel Hennesille hiplaamaan vauvanvaatteita,jotain tuliaista sille uudelle kummipojalle jota huomenna lähdemme katsomaan,12 vrk ikää.

Mellu,oliko kiva pakkaus,vai onko se sama viel mikä on Kelan sivuilla?

Mitkä oli perusteet ettei vakuutusta myönnetty?Viime aikoina on olu ihan hirveesti noita ettei oo saanu vakuutusta.Mä en uskaltanu ees hakee 04 syntyneelle,koska on ylipainoo,oli raskausdiabetes...eiköhän noi jo riitäkkin hylätyn saamiseen.

Mahan koosta-ikuisuus aihe.Mulla on itsellä ollut jo puolessa välissä sellanen hehtomaha ku joillakin lopussa,ja lopussa aivan siis hervoton...huoh...ja oon aina ihaillut pienimahaisia odottajia koska se maha on tosiaan niin sievä :) Mulla on pari kaveria jotka on voinu piilottaa mahansa ihan viimeseen asti esim löysään verkkatakkiin!!! me oltiin yhdenkin kanssa noin 2vk aiemmin oltu pihatalkoissa enkä mä huomannut!sit vaan tyhmänä kyselin että kenen vauvaa hän hoitaa...minulle kun on poikkeuksetta lopussa alettu varovasti kysellä onko kaksoset tai vastaavasti noin 3kk ennen la:ta että ihan pian tulee vauva,niinkö...juuu-u.Niin että ei sillä pienuudella ole kuin hyvin hyvin harvoin jotain negatiivista merkitystä,helpompihan se itsellekin on kun on pieni massu.

Joannalle viel kaatumisesta:jos et kaatunut mahasi päälle tai niin että itse maha olisi tömpsähtänyt maahan tms,niin ole huoleti.Sitä varten siel kohdussa on niin hyvät vesepatjat ettei nuo heilaukset tunnu vauvasta kuin vaikka vuoristoradalle,heh.Vaikka vaikeaa se on kyl luottaa tollaseen,tottakai pitää seurailla oloaan.

Ja sydämelliset kiitokset kaikille kannustajille.Eilisen jälkeen on ollut yllättävän helppo olo,ei niin että leijuisin pilvissä tai muuta,vaan lähinnä että nyt voin unohtaa raskauden silleen vähäksi aikaa,nyt ainakin oli asiat ihan ok.Ja neuvolanhan mä suostuin ottamaan vasta 2.3. jolloin pitäis olla jo niin paljon viikkoja että sydänäänet kuuluu.Hissuksiin vaan..

Väsyneenä kirjoitteli Femmis ja joku jolla ei oo oikeen tekonimee,uskaltaisko laittaa...6+5....hui.

Niin Peebee,jos toi viikkomäärä siis pitää paikkansa viel np:ssäkin niin eiköhän mun la olis joku 18.9...(mun äidin synttärit on 19.9)

Vierailija
64/71 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihana ilma tänään. Ulkoiltiin koko perheen voimin.

Näin muuten viime yönä ekan kerran unta tästä vauvasta. Siis sellaista, että vauva alkoi jo kovasti liikkua masussa ja ihmettelin, että miten niin hirvittävän pieni vauvanalku voi aiheuttaa masussa sellaista möyrintää ;-). Ja ultrassakin unessa kävin ja kaikki oli kunnossa. Voi kun olis enneuni!

Jeps, mutta nyt jotain syömään. Jännittävää sunnuntai-iltaa kaikille vaalien merkeissä ;-)!

neronja rv8+3

Vierailija
65/71 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana auringon paiste, ulkoiltiin oikein kunnolla, tyttö kävi iskan kanssa luistelemassa ja itse kävin sillä välin pojan kanssa äänestämässä.

Kuonokas; kyselit noista maksa-arvoista. Ekassa raskaudessa ne nousi ja silloin ois käynnistetty kahta viikkoa aikaisemmin, mutta tyttö päätti syntyä itse rv 37+5, toisessa raskaudessa arvot pysytteli vain hieman koholla ja silloin pärjättiin vaan seurannalla. Sehän on aina 50% mahdollisuus, että ne nousee muissakin raskauksissa, kun ne on kerran koholla ollut, mutta onneksi ollaan Suomessa ja näissä asioissa ollaan ajantasalla, joten tuskin tässä hätää on. Liikkeitä pitää vaan tutkia tarkoin.

joanna; onneksi et kaatunut vatsallesi, kyllähän tuo kaatuminen aina säikäyttää. Itsekkin pelkää koko ajan milloin heittää libat, mutta onneksi on ainakin vielä pystyssä pysytty.

Mulla oli kans esikoista odottaessa maha tosi pieni. Tässä raskaudessa maha oli varmaan samankokoinen joskus rv 20, joten kyllä se vauva varmasti siellä hyvin kasvaa, vaikka maha ei niin valtava olekkaan. Meillä tytön kooksi silloin arvioitiin reilusti alle 3 kiloista, mutta tyttö painoi syntyessään 3300 g, joten hyvin oli kasvanut, vaikka maha olikin pieni siro. Silloin sain myös kuulla koko ajan huomautuksia mahan pienestä koosta, nyt saa jatkuvasti kuulla, että ootko varma, että mahassa on vaan yksi, kun on niin valtava.

Toivottavasti ensi viikko toisi lisää iloisia ultra ja neuvolakuulumisia ja tietysti lisää uusia ex-haahuja!

Nette 33+5

Vierailija
66/71 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä napa vain kasvaa, nimittäin syömisestä :) ihan mieletöntä millainen herkutteluviikonloppu takana! Shipsejä ja namuja tuli ostettua perjantaina isot kasat ja nyt ollaan synnin tunnossa kun olo on kuin turvonneella possulla :) huhhuh.. muutenkin tuntuu, että minun ruokahalu on kasvanut valtavasti normaalista. Alussa söin siksi vähän väliä, ettei huono olo pääsisi iskemään. Nyt syön osaksi edellisen syyn vuoksi ja toiseksi, mulla on koko ajan nälkä.. no, onneksi viikko tuo mukanaan taas normaalin arjen ja ei ainakaan töissä voi mussuttaa koko ajan jotain. Parin viikon päästä olisi neuvola ja arvatkaa vain onko paino noussut jo nyt...en uskalla vaa´lle nousta :) Liikunta on pakko aloittaa kunhan muutto on ohi ja on sellaiseen aikaa ja energiaa.

Nyt kun tulee kotiin on pakko nostaa jalat hetkeksi kattoon (ja siinäpä sitä on melkein samassa jo unessa)..

Joanna, onneksi kaatuminen ei aiheuttanut mitään vakavaa. Mutta varmasti sitä säikähtää. Nuo liukkaat kelit, ja varsinkin jos jään päälle on satanut lunta, ovat niin arvaamattomia. Jaksuja!!

Melike, toivottavasti vakuutusasiaa ratkeaa parhain päin. Oliko muuten millainen pakkaus?? Olisipa ihana päästä jo nuuhkimaan ja hypistelemään niitä vauvan vaatteita..(haaveilee).

Neronja, kiva juttu, että olet nähnyt positiivisia unia. Ja taitaa sun lapset jo aavistella, että äiskä taitaa olla pieniin päin ;) mitens teidän kissa (eikös teillä ole vielä yksi kissa)? Mun ystävä kertoi kissansa vaistonneen hänen raskauden, en tiedä voiko aavistaa, mutta kertoi, että kissa alkoi haluta syliin ja kehräsi siinä ja puski mahaa jne. Kait ne eläimet osaa vaistota..Minulla itsellä ei ole kokemusta.

No, nyt lähden keittämään kahvia kun meidän raksan valvoja saapui katselemaan jotakin papereita. (Käyn siis pienessä välissä aina katsastamassa kuulumiset..)

Voikaa hyvin t. wbm rv 13+4

Vierailija
67/71 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava sää on kyllä ollut tänään... Käveltiin tossa päivemmällä äänestämään (tai minä äänestin, mies ei jostain syystä nyt pressanvaaleissa saanut äänestää, vaikka viime kunnallisvaaleissa äänestikin).

Nyt sitten tuo kävely kostautui ja tuolla kohdun suulla viiltelee todella ilkeästi ja napakasti... Vähän pelottaa, että mitä se oikein tekee siellä, vielä kun olisi monta viikkoa jäljellä!! :(

En tiedä olenko teille koskaan kertonutkaan, mutta tuli tuossa mieleen, kun laittelin vanhoja valokuvia... Minun miehen veljen vaimo Hollannissa synnytti rv24 viime vuoden maaliskuussa yhden lapsen (he odottivat kolmosia), joka sitten kuoli. Jollakin ihme tapaa he saivat pidettyä kaksi muuta vielä kaksi viikkoa kohdussa ja annettua heille kortisooni piikit keuhkoja kypsyttämään. Lopulta hekin syntyivät rv26 ja ovat terveitä pian vuoden vanhoja veljeksiä!! He painoivat syntyessään 620g ja 680g!! Kyllä koko kevät jännättiin heidän puolestaan ja tietysti surtiin yhtä menetettyä vauvaa!! Jotenkin tuo tapahtuma kummittele jatkuvasti mielessä, vaikka itse onkin jo huomattavasti turvallisemmulla viikoilla, niin silti jokainen viilto ja nipistys pelottaa!!

Kukas se kyselikään siitä äitiyspakkauksesta? Hmm, no se toppapuku on edelleen se mintunvihreä... Aika ruma minusta, mutta menettelee kyllä!! Muuten olin kyllä todella yllättynyt mitä kaikkea se sisälsikään ja osa muista vaatteista oli kyllä ihan kivoja!! En ehkä tokalle lapselle ottaisi pakkausta, mutta näi ekalle se on ihan kiva... Eilinen menikin niitä vaatteita hypistellessä!!

Hmm... Mikähän leffa sieltä tänä iltana tuleekaan? Nelosella pitäs olla joku leffa... Mitän ei jaksais tehdä, joten leffan katsominen kuulostaa oikein kivalta!! Taidanpa mennä kurkistamaan teksti-tv:ltä ja samalla kurkata uunissa porisevaa makaroonilaatikkoa...

Jännittävää vaalitulosten laskua kaikille!!

Mellu ja pikku-ukko rv 31+6 *joka potkii niin että kylkiluissa tuntuu*

Vierailija
68/71 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, ihan nauratti kun luin viestisi, kuulostit nimittäin ihan minulta... Mä kanssa söin alkuraskaudessa ensin vähän väliä sen vuoksi, ettei tulisi pahaolo ja sitten ihan vaan jo tottumuksen ja nälän vuoksi!! Ja aina lupasin itselleni, että kohta aloitan kävelylenkit ja poljen kuntopyörää, kun se ja se asia on ohi... Sitä päivää ei vieläkään ole oikein tullut, nyt jo kaikenlaiset vaivat estävät liikunnasta nauttimisen!! Ja paino on noussut 12.5kg!! HUIIIIIIIII!!

MITES MUILLA MAALISKUISILLA ON PAINO NOUSSUT? JA PALJONKO VIELÄ ON PAINOA ODOTETTAVISSA?

Mellu

Vierailija
69/71 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaisesti kurkkaamaan femmiksen uutisia ja hyviä olivat :D

Onnea odotukseen!!

Tervetuloa Hope!

Täällä armoton väsymys, onneksi on 4 pv vapaa. En saanut virkaa, sen sai se, joka jää viikon päästä äippälomalle :) *No mukavaa hänelle, kun on työ odottamassa töihin paluuta. Eli ei siis sinänsä harmita. Mä saan jatkaa hänen sijaisenaan. En ole vielä sanonut, että 17.7. on mun vuoro jäädä pois ;D.

Lauris tänään rv 11+0

Vierailija
70/71 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohduttavista sanoistanne mahan koosta :) Enpä minä nyt mitenkään valtaisan huolestunut ole ollut. Olen tosiaan pitänyt mahaani ihan sopivan kokoisena, kunnes perjantaina sitten sain kuulla ja nähdä että pienihän tämä on kun viikkoja on " jo näin paljon" . Mutta toivottavasti ei kuitenkaan liian pieni, enkä sitä uskokaan. Aika omituista miten paljon mahan koot vaihtelevat tosiaan! Luulis jotenkin että mahan koko olisi suhteessa vauvan kokoon, mutta niin vain pienestäkin mahasta voi tulla nelikiloinen vauva :)

Mellu kyseli painosta.. Mulla ei ole ikinä pahemmin kilot tarttuneet, mutta jostakin syystä nyt on alkanut tarttua! Ei nyt mitenkään hurjan paljon, mutta siihen nähden että olen aina ollut hennomman puoleinen, nuo lukemat tuntuvat hurjilta :) Eli 9 kiloa on jo tullut. Mutta ei tuo nyt pahemmin vielä näy, kai.

Minäkin haluan jo päästä hypistelemään pakkauksen vaatteita! Olen kyllä katsellut kuvia, ihan kivalta vaikuttaa. Ostin käytettynä (tai lähes käyttämättömänä) vuoden 2003 pakkauksen vaatteet, joten onhan tässä jo tullut hypisteltyä :) Siinä on kiva tuo pukukin, liila, sopii mun mielestä hyvin tyttöselle!

Nyt äänestämään!

joanna rv27

Vierailija
71/71 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani tässä kysäisen kun sun mies ei ilmeisesti ole suomalainen, ettei sattuis oleen hollantilainen? Ei oo pakko vastata jos et haluu, mut mun mies nyt sattuu oleen hollantilainen, eikä myöskään saanut tänään äänestää kun ei ole suomen kansalainen..

Pisti vaan toi hollanti silmään tossa sun viestissä.. Me asuttiinkin sielläö3v yhdessä ja esikoinen on siellä syntyny ;)

Sori uteliaisuuteni, mutta en voinu olla kysymättä.. Hauskaa ja jännittävää äänestysillan jatkoa :)

peebee rv 6+3