Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Kolibrit viikko 4***

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Viime viikko meni työkiireissä ja vähän vauvakuumekin unohtui, mutta nyt on tooosi vaikea saada töitä alulle. Maanantait ei ole minun päiviäni.

ON: Odottelin ovista viime viikolle, punkkuakin maistelin iltaisin, mutta viikonloppuna vatsannipistelyt ja limat vasta tulikin. Eli jatkamme jtp-systeemillä tämänkin viikon. Eipä ole vielä tehnyt tiukkaa... ;)

Mitä muille kuuluu? Onko tälle viikolle piinailijoita?

terkuin frilla

Vierailija
2/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 9/28 ja aloitettu jo viikonloppuna jtp touhuilut. Jatketaan sitten ensi viikon loppuun asti. Haluan ottaa varman päälle eikä se harjoittelu niin mälsää ole.. ;) ;)

Onneksi nuo pakkaset nyt loppuvat,pääsee taas ulkoilemaan kunnolla. Nyt kyllä väsyttää niin että ollaan sisällä aamupäivä,lueskellaan kirjoja ja pelataan,iltapäivästä sitten ulos.

Mitenköhän sitä osaisi olla miettimättä tätä yritystä? Menkkojen ajan se onnistui,mutta nyt huomaan ajattelevani sitä useammin joka päivä,loppukierrosta varmaan ei pysty tekemään mitään järkevää??

Nyt lukemaan. Paljon plussaonnea kaikille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä autosta jäähdytysnesteet jäässä j pitäis olla sellainen neste joka kestaa -35 jotenka nyt sitten hinaukseen ja liike korjaa kun niien vika se on mitö sielä on kun vajaa vuoden vanha auto ja emme ite ole mitään sinne laittaneet. no pitäs huomenna olla jo valmis.

esikoinen menis kerhoon ja kuopusksen kanssa vähän ulkoilin pitkästä aikaa mutta eipä se vieläkään siellä vihtynyt kun 20 min. sitten jo olikin sormet jäässä ja mullakin kyllä varpaat jäässä.

tänään pitäs just soittaa kouluun ja kysellä josko ottaisivat mut sinne tälleen välistä kun olen aloittanut aikasemmin opinnot. siitä se sitten koululaisen ura taas alkaa. mutta sen jälkeen sitten voi ruveta kolmatta toivomaan oikeesti. :)

ainakin hyvä motivaation parantaja.!!!

mutta toivotaan pakkastenlauhtumista jo illaksi että pääsen tokoon koiran kanssa.

Vierailija
4/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotella ovista, mutta siitä huolimatta pupuillaan ilman stressiä...tjt periaatteella!

Vähän pistää kyllä miettimään, kun töitäkään ei vielä tällä hetkellä ole, että jos sattuis vaikka vaki paikan saamaan niin on se aika noloa heti jäädä äippälomalle...kaikkea sitä tuleekin murehdittua...

Olis varmaan pitänyt hakea yhtä paikka jossa haettiin äitiyslomansijaista, koska esikoista odottaessa olin äippälomansijaisena ja sitten ite jäin myös ä.lomalle... :)

Jos olis katos taas samallalailla käynyt :D

No kyllä tää tästä...

Jään odottelemaan josko hakemukset tuottais toivotun tuloksen...

Plussatuulia....

Vierailija
5/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meneillään kp 44/28-46 ja toiveet korkealla. Olen vielä malttanut mieleni, enkä ole testannut, kun viimeiset pari kiertoa ovat venyneet tuohon 46 päivään. Keskiviikkona ajattelin testata, jos siihen on vielä silloin tarvetta.

Viime viikolla oli galluppia asunto- ja autoasioista. Me asumme vuokrakaksiossa, tosin neliöitä tässä on 71. Toiveissa on oma talo, joten toistaiseksi ollaan päätetty pärjätä tässä. Haaveissa olisi päästä muuttamaan vielä tämän vuoden puolella, mutta saa sitten nähdä kuinka sen haaveen käy.

Autona meillä on Rellu Megane. Hyvä auto, mutta en ole ihan varma, mahtuuko takapenkille kolmatta istuinta. Vaan eipä tuo ole vielä ajankohtaistakaan :) Katsotaan sitten, jos/kun kolmas muksu tekee tuloaan.

Iloista viikon alkua kaikille kolibreille!

Vierailija
6/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa näköjään pikkuhiljaa lunta satamaan. Pakkasta on -12. Tarkenee olla muksujen kanssa ulkonakin kunnolla. Ollaan vaan otettu semmosia 30min " happihyppelyitä" viime päivinä.

Kiitos miinastiinalle vastauksesta clomijuttuun. Taitaa olla parempi mun tikutella pari kiertoa ja katsoa ovuloinko. Jos en niin sitten tilailen gynelle aikaa. Tosiaan kaksi edellistä raskautta alkaneet nopeasti pillereiden jälkeen.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Vierailija
7/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun tunnin päästä on lähdettävä töihin ja kotiin pääsen sitten iltakymmenen maissa. Sitä ennen päätin kuitenkin vielä kirjoitella.

Miinastiina: Niissä minun Clearbluen ovistestien ohjeissa lukee, että testin voi tehdä mihin vuorokaudenaikaan vain, kunhan tekee sen joka päivä samaan aikaan. Sitten siinä oli vielä viittaus siihen, että aamuisin testaaminen on kätevintä :-)

Minulla on ollut tänään vähän huono olo. Olen tainnut syödä jotain sopimatonta. Aamu lähti muutenkin kankeasti käyntiin. Tuli nukuttua vain 6h.

Kun mies lähti viemään lapsia kouluun ja eskariin, jäin vielä vähäksi aikaa loikoilemaan sängylle, johon olin sitten nukahtanut ja kun heräsin, olo oli ihan yhtä huono. Hikoilin muuten koko yön. Siitä taitaa olla kiittäminen perjantaina päättynyttä Clomikuuria.

Kp siis tänään 12/28 ja toivottavasti ovis lähestyy. Laskurin mukaan se olisi torstaina, mutta tiedä häntä. Seinään laitan kyllä ruksin jos näin käy :-). Keskiviikkona aloitan sitten taas Terolutit. Sen jälkeen ei olekaan enää kuin yksi Terokuuri jäljellä.

Ajattelin, että tämä nyt syömäni ensimmäinen clomikuuri on samalla viimeinen. Jos nyt ei tärppää, alamme taas yrittämään luomusti tjot-meinigillä. En jaksa pelailla noiden lääkkeiden kanssa.

Miehen kanssa yhtenä päivänä juttelimme siitä, että milloin lopetamme yrittämisen, jollei tärppää. Hän sanoi, että jos nyt heinäkuussa katsotaan tilannetta uudelleen. Silloin tulee vuosi yrittämisen aloittamisesta. Kai sitä sitten silloin viimeistään pitää uskoa, että ei sitä kolmatta meille suotu. No, katsotaan nyt. Heinäkuuhun on onneksi vielä aikaa.

Vierailija
8/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi kylmä. Sormet kohmeessa tätäkin kirjotan. Nää pakkaset sais mun puolesta loppua tähän. Oon sydämmeltäni ja ruumiiltani kesä ihminen :)

Oliskin ihanaa jos kesällä olisi sellainen nätti pömppis maha ;). Esikoista odotellessa loppuraskauteen osui juuri ehkäpä kaikkien aikojen kuumin kesäkuu... Toista lasta odottaessa alkuraskaus osu kuumaan elokuuhun.... Nyt olisi ihanaa jos tuo raskauden keskivaihe osuisi kesälle... aah :) Pääsis täysillä nauttimaan.

Nyt siis kp 14/28 ja olin viikonloppuna pongaavani oviksen. Ja siihen malliin ollaan hommailtukkin ukon kanssa.. Alkaa noi paikat jo pikkasen olee hellinä. Joka päivä ollaan pupuiltu siitä kun menkat loppu... Miten sitä onkaan jaksanu sillon " nuorena" kun tuli harrasteltua tuota pupuilua jopa kaks kertaa päivässä. viuh! No toivottaan että tärpää.

Tärppäys onnea lähetän myös kaikille kolobri siskoilleni!!! :)

Vierailija
9/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan pähkäillyt et mihin pinoon sitä nyt kuuluu, kirjotin tonne marras vauvaa toivovien pinoon ja sit löysinki tän missä kuumeillaan kolmatta.

Meillä on poika ja tyttö 6/00 ja 6/05. Yritys aloitetaan enskuussa nyt kp 18/30 että hiukan on vielä odottamista, tältä kuulta ovis menny jo, ihan nyt hiljan päätettiin et saa tulla jos on tullakseen

Vierailija
10/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun meijän porukka kasvaa.... Itekkin päätin kirjotella tänne kolibreihin, kun täällä pääsee tutustumaan " kaltaisiinsa" Ja olenkin jo löytänyt monta jolla aivan samanlaisia mietteitä kun itselläni!!! Ja onhan täällä ihan huippu mukavaa porukkaa :)

Vierailija
11/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan aloin viikonlopun aikana ihmettelemään itseäni... Oltiin tuttavaperheen kanssa reissussa ja heidän vaille 1v. lapsi huusi yöllä vähän väliä. Heräsin siihen tietysti aina myös ja yllätyin, kun tulvahti aina sellainen ahdistuksen tapainen tunne! Aloin jo miettiä tätä koko meidän vauvaprojektia, että mitenköhän jaksan taas niitä yöheräilyjä, kun nyt on elämä aika helppoa ja yöt saa nukkua... Ihan oikeasti meinasin jo laittaa stopin koko hankkeelle!

Aamulla sitten kuitenkin annoin hankkeelle " jatkoaikaa" , että saa vauva luvan tulla jos on tullakseen. Mutta ehkäpä pidämme parin kuukauden tauon tässä projektissa, ellei nyt tärppää. Sitten siirrämme yritystä niin että vauva syntyisi 2007 vuoden puolella...

On se merkillistä miten aina yöaikaan tulee niin " muka-tärkeitä" päätöksiä ja ajatuksia mieleen. Kun niitä sitten päivän valossa miettii, niin eivät tunnukaan enää niin isoilta jutuilta.

Kp nyt 16/30 ja ilmeisesti oviskipuja poden... Simpat laitettiin eilen matkaan, joten toivossa on hyvä elää ;) (sanoi kirppu koirankarvoissa)

-himppu-

Vierailija
12/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että joukkooon tulee lisää porukkaa...

Kirvasin tossa viikonloppuna isännälle tätä tätiä ja kierron lyhyyttä. Hän tokas vaan hyväntuulisesti, että sittempä meillä on mahollisuuksia saada vaavi 14 kertaa vuodessa, ku uuten olis vaan 12... no, joo...

Vierailija
13/33 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että se on se enteri jota ei pidä painaa ihan milloin sattuu...

Täällä vihdoin pakkanen hellittänyt niin että voi taas lapsien kanssa ulkoilla. Kp 25/26-30 on menossa eikä ole vielä mitään oireita suuntaan taikka toiseen. Tai no rinnat on arat ja valkovuoto on todella runsasta. Ei tullut tällä kertaa mitään kuivaa jaksoa kuukautisten loppumisen jälkeen. Koko ajan vaan vuoto yltyy että joutuu pikkuhousun suojia pitämään. Tosin muistan joskus aikaisemminkin näin käyneen, niin että tästä ei kyllä voi mitään vielä päätellä. Toivottavasti olis nyt vihdoin tärpännyt. Tammikuussa 2005 aloitettiin yritys ja nyt on jo kolmas clomikierto meneillään. Ikääkin tulee tänä vuonna jo 34v. joten jos kohta ei tärppää, niin kai se on kahteen lapseen tyytyminen.

Joku kirjoitti että jos nyt ei tärppää, niin heillä pidetään taukoa ja tähdätään vuoteen 2007. Täällä on ihan samat suunnitelmat. Tämä kierto vielä katsotaan ja sitten pidetään taukoa muutama kuukausi ja tähdätään kesään/syksyyn 2007. Siihen mennessä luultavasti olen saanut sairaanhoitajan opinnot suoritetuksi loppuun.

Nyt on lähdettävä peittojen alle lepäämään kun viikonloppuna palelin töissä niin että nyt olenkin sitten kuumeessa.

Vierailija
14/33 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa elämä taas voittaa yövuorojen jälkeen, aloin viikonloppuna vakavasti miettiä jatko-opiskelunpaikan hakemista nyt keväällä joka taas tarkottaisi sitä että kolmas lapsi jäisi haaveeksi vaan jos paikan saisin, mutta nyt jotenkin tuntuu ettei näinkään voi jatkua, tarviin breikkiä duunista, vaikka alle 2 vuotta on kulunut hoitovapaan päättymisestä ja lisäksi en ole opiskellut sitten 12 vuotta sitten valmistuttuani, joten siinä mielessäkin opiskelumotivaatiota löytyy, tiedän kyllä ettei elämä siitä helpotu mitenkään, mutta vaihtelua ainakin on...

Kanelisokeri:

Älä nyt vielä kokonaan luovuta, meillähän on vasta kp:t 13, mitä vaan voi vielä tapahtua ja varmaan plussaat niillä clomeilla kun aiemminkin ovat tehonneet!

Söder:

Oletko monta vuotta opiskellut? Onko sulla hoitoalan kouluasteen tutkinto " alla" ? Jos on niin lyhenikö opiskeluaika verrattuna esim. lukion käyneisiin? Mä haaveilen kätilöksi, mutta jos saan paikan sairaanhoitajaksi, niin tyytyväinen siihenkin olen.

Sitten omaa napaa.. Kp 13 tosiaan menossa ja eilen alkoi aika kovat kivut vasemmalla alavatsassa, eikä siis mielestäni todellakaan mitään suolistoperästä kipua vaan ajattelin että ovis on tulossa varmasti, no, testasin aamulla oviksen ja negaa, siis haamu edelleen. Kivut jatkuu vieläkin ja vaikuttavat siis menkkakivuilta, joten kauhulla odottelen jos täti tuleekin nyt väärään aikaan, koska tää kiertohan on saatu aikaan teroluteilla ja eilen tuli älytön siivousvimma, vaikka yövuoron jälkeen olin nukkunut n 3h. Miehelle manailin eilen tätä kiertoni sekavuutta ja sen aiheuttamaa stressiä ja se vaan käski ottaa rauhallisemmin ja sanoi tekevänsä " työtä" vaikka joka ilta ja useaan otteeseen jotta plussa pamahtaa. En viitsinyt korjata sille ettei se siitä olekaan kiinni vaan siitä ettei siellä ole ketään niitä simppoja odottelemassa. Enkä myöskään ole vielä uskaltanut ottaa puheeksi kouluun hakemisestani ja tämän projektin hautaamisesta..kun pitää vielä asioita tässä miettiä ja tiedän että se on miehelleni suuri pettymys, sen kaveripiirissä kun on nyt todellinen vauvabuumi menossa, viisi kaveria saa toisen tai kolmannen lapsen puolen vuoden sisällä, joten kuume on tarttunut siihenkin aika voimakkaasti ja tiettyhän se haluaa viettää varpajaiset " kun muutkin saa" ;)

Ostin eilen uuden odotuslehden pco-artikkelin takia ja myös siksi että siinä oli positiivinen kaksosraskaustarina, koska pelkään aloittaa noita clomeja sen kaksosriskin takia. Hieman masensi kyllä se pco juttu, ensinnäkin hämmästytti sen yleisyys, 1/3 naisista sitä kärsii ja yli 30 v. jopa 3/4 sekä siinä oli just ovistesteistä, että pcolaisella voi olla useita lh-huippuja kierron aikana vaikkei ovista olekaan, joten mulla tulee varmaan olemaan just niin että ovistesti valehtelee :/ Mutta, sitten siinä oli myös että on ns. meikäläisiä, joilla on monirakkulaiset munasarjat, mutta ovuloivat luomusti, ehkä eivät kuitenkaan joka kierrossa. Mullahan siis noi 2 on luomuraskautta.

Pitää ruveta nyt siivoomaan ja pyykkäämään ekan vapaapäivän kunniaksi ja samalla mietiskelen täällä et mitä oikein elämältäni haluan..

Paljon ++++säteitä kaikille ja Tervetuloa muuten uudet kolibrit!

Vierailija
15/33 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vielä huolestuisi, jos vieras lapsi valvottaa yöllä. Oma, varsinkin vauva, on paljon siedettävämpi kuunneltava, koska silloin voi itse tehdä jotain asialle. Tai yrittää ainakin. Tietysti omankin kanssa jaksaminen voi loppua, mutta uskon että kyllä sitä sitten vaan jaksaa taas valvomistakin kun sen vauvan saa.

Itse olen normaalisti tosi huono nukahtaja ja nukkuja, univelkaa ja väsymystä on koko ajan. Raskaus- ja imetysajat on olleet ihan luksusta mulle, kun aina on nukahtanut heti kun on päänsä tyynylle pistänyt. Molemmat lapset on nukkuneet mun kainalossa reilu vuoden vanhoiksi ja vaikka ovat molemmat olleet siihen asti todella tiuhaan (ja pitkästi) imeviä, niin kun ollaan alkuun päästy kunnolla imetyksen kanssa olen itse saanut nukkua ja vauva on ollut rinnalla. Muistan, kuinka monta kertaa on aamulla ihmetellyt, että onko vauva syönyt ollenkaan yöllä kun tuntuu, että on saanut nukkua oikein hyvin. Ja sitten avonaisista liivin" luukuista" tai muusta on havainnut, että syöty on ihan tavalliseen tahtiin.

Kuopuksen vauva-aikaan mies hoiti esikoisen yöheräilyt, satunnaiset pissallakäymiset tai painajaiset, minä keskityin vauvaan. Nykyäänhän nuo muksut ei juuri heräilekään öisin, että mies tulee sitten aikanaan pääsemään tooosi helpolla. :)

Mulla on nyt kp 20/?, ovista metsästin jo viime viikolla mutta luulen sen olleen vkl tai nyt alkuviikosta. Koskahan sitä arvaisi alkaa testailla? En yhtään tiedä kierron pituutta, kun söin hetken minipillereita tuossa ennen yrityksen aloitusta (mikä tietty oli ihan typeryyden huippu, mutta kun mies kehitti vauvakuumeen vasta kun olin monen kuukauden vitkastelun jälkeen saanut ehkäisyn kuntoon ;).

Vaikka meillä on vasta eka yrityskierto, putoan korkealta ja kovaa, sitten kun täti tulee tai testi näyttää negaa. Mä olen vähän sellainen heti-mulle-kaikki-tänne -luonne, tietyissä asioissa ja tää kuumeilu on yksi niistä...

Tärppionnea kaikille meille!

Vierailija
16/33 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ryhdistäydyn vaihteeksi.. Sitä kun yrittää moneen pinoon revetä, niin joku jää kumminkin vähemmälle. :P

JAKSAMISESTA ja NUKKUMISESTA.. Frillan kanssa aika samoilla linjoilla, meilläkin kumpikin nukkunut vieressä sen reilun vuoden ja yösyötöt (tiuhaan tahtiin molemmat) meni siinä kyllä ihan siivellä. :) Ja kuten Frillakin totesi, aamulla ei MITÄÄN hajua, oliko vauva yöllä syönyt -saati että monestiko.. Imetys sujui unessa. :) Mies oli joskus seurannut, miten ensin tyrkytin rintaa paidan läpi, sitten liivien läpi ja vasta kolmannella kerralla sain liivin läpän auki ja poika evästä ;D

Tuo oli kyllä helpotus, kun siinä vaan osasi nukkua. Ei valvomisia. Sikäli kolmaskaan ei pelota, mutta ne päivät sitten enemmänkin.. Mutta ei siitä sen enempää. :)

Tässä on mietitty mekin (minä oikeestaan.. ;D) että tämä kuukausi mennään vielä, ja jos ei tärppiä tule, pidetään parin kuukauden tauko ja tähdätään sitten tammivauvaan 07. Toivotaan nyt sitä lokavauvaa ensin kumminkin. :) Täällä(kin) taisi olla muitakin samoilla linjoilla..?

Kp6 menossa, joten sikäli ei omassa navassa kertomista.

Ja nyt huutaa molemmat (mies vielä töissä) joten tämäkin lysti keskeytyi heti alkuunsa.......

Plussaonnea kaikille kolibreille ja mukavaa viikonalkua!

-Jedelede

Vierailija
17/33 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille jotka vastasivat kierukka-asiaan! Sain mielenrauhan ja voin hyvillä mielin mennä gynelle otattamaan sen pois heti kun aika on kypsä..

Oon ottanut ilmeisesti todesta kun joku on kertonut kauhutarinoita kierukanpoistosta ja pelännyt sitä ihan turhaan...

Meillä tuo " kypsä-aika" olisi tuolla huhtikuun loppupuolella (vasta..en jaksais odottaa). Jos heti tärppäis, niin vauva syntyisi sitten vuoden 2007 alussa.

Nyt olisi hyvää aikaa saada hieman painoa pudotettua ennen mahd. raskautta, olisi sitten mukavampi alkaa kasvattaa masua ja kesällä ehkä hiukan helpompi olla, mutta mikähän siinäkin on että vaikka kuinka päättää aloittaa dietin niin herkut vievät kuitenkin voiton.

Viimepäivinä alavatsassa on tuntunut liikettä!!? On varmaan korvien välissä pahasti vikaa, kun kierukka on toiminut 5 vuotta moitteetta ja pettäisi muka viimemetreillä, mutta ehkä tämä vauvakuume ja kolmos- projektin suunnittelu alkaa pehmentään järjen!!

....johan tuli taas kirjattua omat mietteet pinoon...

Onnea yrityksiin kaikille!! Perässä tullaan..

Vierailija
18/33 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin läheltä :-)

Täällä oli monella jatko-opiskelu suunnitelmia. Minulla myös :-). Jollen ensi syksyyn mennessä ole tullut raskaaksi, haen terveydenhoitajakouluun AMK:n. Se on ollut unelmani jo pidemmän aikaa ja itse asiassa siksi kouluttauduin aluksi lähihoitajaksikin. Haku on vasta ensi syksynä ja opinnot alkaisivat tammikuussa 2007. Vauvan vuoksi olin valmis lykkäämään päätöstäni, mutta sitten tietenkin jollei tärppiä tule, opinnot ovat aivan varmasti se ykköstavoitteeni perhe-elämän rinnalla. Minun on pakko päästä päivätyöhön ja haluan muutenkin olla enemmän sellainen ohjaus/neuvonta-työtä tekevä, kuin ihan raakaa fyysistä raatamista, mitä vuorotyö sairaalassa yleensä on.

Niin, ja Himppuko se kirjoitti siitä tuttavaperheen vauvasta, joka aiheutti ahdistusta itkullaan? Minulle kävi melko lailla samalla tavalla reilu vuosi sitten, kun sukulaisperheen pieni vauva alkoi itkeä äitinsä rintaa meillä kyläillessään. Tuli yhtäkkiä sellainen kuristava tunne kurkkuun ja todella elävä kuva siitä miltä tuntui kun joku oli riippuvainen minusta ympäri vuorokauden. Voisin sanoa tunnetilaa jollakin tavoin lieväksi paniikkihäiriöksi :-). Muistan vielä päivitelleeni asiaa ääneen miehelleni vieraiden lähdettyä. Mutta niinhän se on, että oman lapsen itkua sietää ihan toisella tavalla.

On tämä varsinaista jojottelua. Tunteet käyvät ihan vuoristorataa. Tuntuu kuin elämässä olisi paljon saavutettavaa, ongelma vain on se, että kaikki tuo saavutettava pukkaa päälle samanaikaisesti ja se tietää sitä, että yhden unelman vuoksi on luovuttava toisesta. Tällaisissa tilanteissa todella korostuu se tosiasia, että elämä on pelkkää valintojen tekemistä. Voi kunpa vain osaisi valita oikein, ettei kaduttaisi paljon myöhemmin.

Nyt siis kp13, eikä tietoakaan oviksesta, ainakaan testien mukaan. Limaa sen sijaan pukkaa ja oikealla munasarjassa tuntuu kuin se pitäisi sisällään pieniä kiviä. Ovulaatiota odotellessa, hyvää jatkoa muille Kolibreille.

Vierailija
19/33 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia mietteitä on mullakin, kuin monella muulla. Pari vuota on töissä tullu oltua ja haaveena olis lähtee jatko-opintoja suorittamaan. No mun tarkotus on työn ohessa opiskella, että jos tässä raskautuu, niin opinnot kyllä ehdottomasti siirtyy etiäpäin. Piakkoin taitaa tuo hakuaikakinumpeutua, että saa nähä mitä saa aikaseksi.

Omaa napaa sen verran, että kun tuo täti teki viikonloppuna yllärin kiesto on sitten 3/25-28...

Jaksamisia!

Vierailija
20/33 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi kauppareissulla apteekissa ja toi tuliaisina B Sure -testin. Olin ajatellut testata aikaisintaan huomenaamulla, mutta ukkokulta ei malttanut odotella aamuun, joten testi tuli käytettyä jo nyt iltasella.

Tuloksena oli ihanaiset kaksi viivaa, tosin kovin hailakka tuo testiviiva vielä oli. Mutta kaikki lasketaan, eikös... Meille olisi siis näillä näkymin tulossa kolmas kullanmuru syys- lokakuun vaihteessa. Varmistustesti täytyy kyllä vielä tehdä parin päivän päästä.

Kierrot ovat olleet kovin epäsäännölliset, nyt oli kp 45/28-46. Saapi nähdä miten neuvolassa tuo laskettu aika määritetään, jos sinne asti päästään.

Plussaonnea kaikille!