Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSYMYS MIEHILLE!

Vierailija
22.01.2006 |

Miksi mies haluaisi enää vaimoaan, jolla löysä maha, kutistuneet rinnat ja raskausarpia (meillä on 2 lasta)? Tunnen olevani ei-haluttava. :( Ja kun markkinoilla on tiukkavartaloisia korkeapovisia nuoria naaraita, en ymmärrä, miksi oma mieheni tai kukaan muukaan HALUAISI enää MINUA.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän yskän. En epäile, etteikö miehesi haluaisi sinua aivan kuten ennenkin. Mutta mikä olisikaan sen hienompaa kuin saada spontaani kehu omasta takapuolestaan taikka rinnoista. Itse olen jäänyt kaipaamaan sitä himokasta katsetta, kun mies saa puristella rintoja taikka huokaisee suuseksiä saadessaan " hitto sä olet hyvä!" .

Mutta olemme saaneet kuulla monen miehen suusta, että eivät ne niitä arpia katso. hmm. ei kai sitten meidänkään pitäisi. jotta valot pois, peiton alle ja sekstaamaan! Niin ja silloin kun minä olin tiukkavatsainen terhakkarintainen nuori neito en tiennyt miten nauttia seksistä. Vaan nytpä tiedän, vaikka terhakkuudesta ei ole enää tietoakaan!

:))

Vierailija
22/22 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lisäksi että olen yhtä raskausarpea polvista kainaloihin, minulla on akne ja vaikka olen normaalipainoinen roikkuu vatsanahkani monella makkaralla. Rehellisesti sanon, etten minä tämännäköistä haluaisi. Vaikea sitten tajuta miksi mies haluaa... Lisäksi kaikki satunnaiset kehut tuntuvat valheelta. Että se kehuu vain saadakseen pimppaa... toisaalta kyllä tiedän, ettei hän ole valehtelevaa tyyppiä...

En minä missi haluaisi olla, mutta jos näyttäisin edes himpun ikäiseltäni (25) niin olisin iloinen. 55-vuotialla äidillänikin on parempi vartalo, eikä todellakaan siksi että hän siitä koskaan olisi huolta pitänyt:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän