AnniHelena!!!!!!
IIIKS! Ei oo totta!! ONNEA ONNEA ONNEA!!!
Äh mä menin ihan sekaisin, kun luin tuolta, että SÄ OOT SAANU PLUSSAN! Herranjesta sentään, miten hienoa! :)))) Yk 18 ja tuollainen taika! Nyt vain onnenpotkuja täältä kasa, että kaikki menis hienosti loppuun asti. Ihana uutinen kyllä kertakaikkiaan.
Mullakin on tuo maaginen yk18 menossa nyt.. Koopeet on kylläkin vasta 18 eli vielä on 10 pitkää päivää jäljellä tätä kiertoa.
Mä luin tuolta, että jotain pre-seediä oot käyttäny just tässä kierrossa. Mitä se on?
Superiloissaan,
Paaru
Kommentit (2)
Pitää käydä googlaamassa. Ja sun pitää tosiaan mennä mainokseen! ;) Meilläkään ei oo liukkareita käytetty, mutta ehkä jos sillä on noin suotuisa vaikutus! Jos tässä kierrossa ei mitään tapahdu, on munkin ehkä ihan oikeasti tutustuttava tuohon tuotteeseen. Tässä on melkein valmis jo ihan mihin vain.
Vai että olis yk18 ollu se Korallinkin maaginen kierto. Kamalia paineita mulla! :) No, mä oon tehtäväni tehnyt, nyt ei voi kuin vain odottaa. Parasta toivoen, sitä tavallista peläten...
Ja joo, ei sun kannata nyt murehtia! Nyt on kaikki hyvin. Huonoja asioita voi tapahtua, mutta on myös erittäin todennäköistä, että kaikki menee hienosti loppuun asti!
Onnea vielä kerran ja koetahan jaksaa odottaa alku-ultraa. :)
- Paaru kp21/~28, yk 18
Ihanaa, kun näin onnitellaan! Olen tosi onnellinen, mutta tietysti mitä vaan voi käydä. Alkuraskauden ultran jälkeen hengitän sitten vasta vähän kevyemmin. En toki liian kevyesti ;)
Tänään kuitenkin haaveilen kaikesta kivasta!
Pre-Seedistä luin täältä. Rizza siitä kirjoitti. Googletin Pre-Seedin ja tilasin heti sitä itselleni netistä. Olisko ollut Halpatesti.
Pre-Seed on liukastusvoide. En ole koskaan liukkareita käyttänyt, mutta tällä aineella on ominaisuus mikä auttaa siittiöitä kulkemaan eteenpäin. Tekee siis olo-suhteet suotuisiksi.
Miten se tärppi just nyt tuli? Uskon, että Pre-Seed auttoi. Mähän hei voisin mennä johonkin mainokseen, kun näin mainostan... Mutta pakko, kun näin kävi!
Miten muistelen, että Korallilla oli yk18 kun tärppäs? Kuitenkin, toivon oikein kovasti, että saisit plussan. Odotan tilannetietoja!
AnniHelena kp30 dpo15 yk18 tai rv 4+1