Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen laiva on m/s Romantika? Olen menossa sinne

Vierailija
22.01.2006 |

ensi lauantaina ns. tilausristeilylle. Onko hyvä ruoka? Entä minkälaiset hytit? Onko kuuma/kylmä hyteissä? (mietin minkälaista vaatetta kantsii ottaa... olen helposti paleleva) KIITOS kaikille!!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka a la cartessa outoa ja seisovasta pöydästä en pystynyt syömään mitään sen jälkeen, kun näin ruokia täyttelevän miehen aivastavan ruokiin päin. Sitten se kaivoi taskustaan nenäliinan ja niisti. Sillä oli käsissä kertakäyttöhanskat, mutta ei ottanut niitä pois, kun niisti.

Kännisiä örveltäjiä oli myös meidän risteilyllä runsaasti.

Vierailija
2/10 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääruoka oli Siljalla niin ala-arvoista, että Romantikan grillikylkikin peittos ne. Hytit ihan ok. Mutta se meno. Miehet kulki koko ajan etukumarassa. Yksi tarttui kollegaani rinnoista suoraan kiinni. Toinen mies tanssi toisen kollegani kanssa lattialla niin, että koko ajan nosteli hameen takapuolesta korviin. Minua mies tuli hakemaan, että " lähtiskö vauvat tanssimaan" ja kun kieltäydyin kunniasta, niin sain kuulla, että olen nyrpeä jne. ja sitten kehtasi vielä haukkua mut ties kenelle ohikulkevalle. Enpä ole monesti toivonut olevani koira, mutta sen risteilyn jälkeen (olin silloin itse sinkku) toivoin, sillä en missään nimessä olisi halunnut olla samaa lajia niiden miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmasta päästä siis... No täytyy yrittää kestää ja onhan kyseessä ns. teemaristeily - porukka on yhden pankin ja yhden ison firman asiakasporukkaa. Katsotaan miten menee...!!! :-)

Vierailija
4/10 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meille sattui ainakin oikein eläkeläisristeily, pelkkiä papparaisia oli laiva pullollaan. Olimme 2 naista yhden hinnalla -risteilyllä, mutta ei paljoa naisia näkynyt, pappoja vaan. Laiva sinänsä oli ihan hieno ja hytti ok, en muista että olisi paleltu tms.

Vierailija
5/10 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne vieraat miehet oli silti niin tunkeilevia. Mä sanoin niille miehille aina, et mun mies tulee tuolta kohta. No, mun kollegoista on yks musta, joten saattoipa olla aikamoisten katseiden kohteena sitten kun istui mun viereen =)))) Muslimimiehen maine tais vaan nousta, hih.

Vierailija
6/10 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking Cinderellan paikkaaja.

Ruoka kyllä ei nyt kovin hääviä ollut,mutta hinta oli!!

Vierailija
7/10 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sviitti, joka oli parhaat päivänsä nähnyt parikymmentä vuotta sitten.

Laiva on PIENI, joten karkuun kaikenmaailman tolloja ei pääse.

En suosittele enkä toiste mene.

Haiseva parakki täynnä vanhoja ja nuoria pesemättömiä moukkia. YÖK YÖK.

Vierailija
8/10 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kummoinen. Siisti kumminkin verrattuna Melodiaan tai Eckerö Lineen.

Vierailija
9/10 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille!!!!

Vierailija
10/10 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli silloin ihan uusi. Tuskin on neljässä vuodessa mitenkään erityisen kulunut.