Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaanko hiukseni lyhyiksi vai en??????

Vierailija
22.01.2006 |

Mulla puoleen selkään pitkä,erittäin paksu tukka. Väriltään tumma. Olen aina ollut " ylpeä" (jos näin voi sanoa) hiuksistani. Käyn säännöllisesti kampaajalla ja hoidan hiuksiani hyvillä tuotteilla. Mieheni kuitenkin haluaisi mulle ihan lyhyet hiukset. Hänen mielestä ei ole järkeä pitää pitkää tukkaa jos se on aina kiinni. Noh,olen kotiäiti,niin olkoon se ymmärrettävää ettei hiuksia ole aina miellyttävä pitää auki.

Parisen viikkoa sitten kävin tyttökavereiden kanssa ulkona syömässä ja ottamassa pari drinksua.Ennen lähtöä mieheni motkotti vieressä että " pitääkö sitä tukkaa nyt föönailla ja laittaa... jotenkin tuntuu kun mieheni olisi mustasukkainen.En ole ennen asiaan kiinnittänyt huomiota... On totta että saan paljon palautetta hiuksistani,positiivista sellaista ja ehkä miehiltä enemmän.

Kysymys siis kuuluu,Leikkaanko hiukseni? Jotenkin olen tullut ajatelleeksi asiaa viimeaikoina enemmän ja positiivisessa mielessä! Onko joku muu pätkässyt pitkät hiuksensa ja ollut tyytyväinen ratkaisuun??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli silloin et hänen mielestään kiinnittäisi niin toisten miesten huomiota!

Tämä tuli minulle mieleen kun juttusi luin, olisiko kaukaa haettua?

Vierailija
2/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite kaduin leikkaamista, mut nyt taas kasvatin pitkät. lyhyet on niin helppohoitoset kyllä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hiukset olisivat taas pitkät.

Vierailija
4/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leikkaa miehesi takia, vaan vain ja ainoastaan, jos itse haluat luopua pitkästä tukastasi. Ota myös huomioon miten helppo ptikä tukka on:ei tarvii kuin sipaista vaan kiinni. Lyhyitä joutuu aina laittamaan, itse joudun joka aamu pesemään lyhyet hiukseni(onneksi ne saa sen jälkeen helposti laitettua).

Vierailija
5/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat tuonne puoleen selkään asti hieman laineilla. Alkoi kyllästyttää että tyyli on joko ponnari tai letti...tosi harvoin auki kun pieniä lapsia. Leikkuutin kerroksittain niin että lyhyimmät leukaan asti ja pisimmät vähän olkapäitten alapuolelle. Ja hiukset kihartuivat tosi paljon kun olivat niin kevyet :) . Olo oli aluksi aika KEVYT :) ja piti aikansa totutella muuttuneisiin olosuhteisiin :D :D

Menetettyjä hiuksiani harmittelivat kaverit " miten sä raskit?" ja " miksi sä tollee?" . Mut hei! KASVAAHAN NE TAKAS!

Suosittelen ettet ihan lyhyeksi leikkaa aluksi. Saattaa tulla vieroitusoireita ;) .

Vierailija
6/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vanhempi työkaveri pikkujouluissa juuri kehumaan, että kuinka upea tukka ja että hiukset ovat naisen kruunu.

Miehesi on takuulla mustasukkainen. Kaikkihan sen tietää, että jos mies valitsee kahdesta naisesta, se ottaa sen pitkätukkaisen.

Vierailija
7/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle tuli vanhempi työkaveri pikkujouluissa juuri kehumaan, että kuinka upea tukka ja että hiukset ovat naisen kruunu.

Miehesi on takuulla mustasukkainen. Kaikkihan sen tietää, että jos mies valitsee kahdesta naisesta, se ottaa sen pitkätukkaisen.

Vierailija
8/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aina ollut pitkät hiukset, puoleen selkään-vyötärölle, takapuolellekin pisimmillään. Leikkasin melkein hetken mielijohteesta hiukset olkamittaa hieman lyhyemmiksi. Tai olin kai asiaa enemmän ja vähemmän tiedostetusti miettinyt jo pitkään. Olin todella tyytyväinen ratkaisuun! Nyt hiukseni ovat taas puoleen selkään eli kasvaahan ne takaisin, mutta tuskastuttavan hitaasti! ;)

Älä ainakaan miehen takia leikkaa! Kotiäitinä voi olla sitä paitsi paljon helpompaa pitkien hiusten kanssa. Ne saa helposti ponnarille tai letille, toisin kuin lyhyet. Minusta ainakin pitkät hiukset on paljon helpommat ja huolettomammat kuin lyhyet, joita joutuu aina laittamaan.

Vierailija
9/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän ystäväni, jolla on siilitukka, sai vietyä miehen naiselta, jolla oli tosi pitkät hiukset. Mies siis valitsi lyhyttukkaisen, ihme on tapahtunut!

Vierailija
10/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksihän ystäväni, jolla on siilitukka, sai vietyä miehen naiselta, jolla oli tosi pitkät hiukset. Mies siis valitsi lyhyttukkaisen, ihme on tapahtunut!

Vierailija
11/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% miehistä pitää pitkästä tukasta. Naiset suosittelevat lyhentämään, koska vain jos ovat itse lyhyttukkaisia. Oikeasti, pitkätukkaiset naiset ovat mielestäni tosi kauniita. Vanhana voi sitten pitää tyylikästä nutturaa...

Vierailija
13/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksia, lyhyt, pitkä ja kaikki siltä väliltä pidennyksiä, lettejä, kaikenlaista... ja miehet ovat pitäneet kaikista niistä. yllättäen lyhyehkö pörröinen vaalea tukka on ehkä ollut suosikki, jos ajattelee miesten huomiota ja kommentteja..hmm. tai sitten letit tai ... oikeastaan siis ei vaikuta ollenkaan, pääasia et olet itse tyytyväinen ja näytät sen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän