Ulkomaalaisia kävi Suomessa katsomassa onnellisinta maata planeetalla: Helsinki = onnettomia tyyppejä, maaseutu = onnellisia
Kommentit (29)
Tykkään käydä Helsingissä. Ihana paikka kesäaikaan. Tuskin muuttaisin sinne, asuminen on kallista.
Helsinkiläiset ovat ironisesti myös aivan juntteja, aina puhutaan kuinka maaseudulla porukka on junttia, mutta Helsingissä kerrostalossa kaikki aivan zombeja, kukaan ei tervehdi edes, kulkevat vaan ihan zombeina katse maassa etiäpäin.
Niin. Ja nyt ne kaikki nauraa meille.
Missä persu, siellä vilppi, valhe ja perheen sisäinen klamydiatartunta.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri ei ilmeisesti käynyt Helsingin ikuisen Vapun aukiolla?
Tai ehkä nimenomaan kävi. Sielläkö muka on onnellista porukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
En minä vaan tiedä. Ap:lle tämä on ongelma.
Torille! Mutta höh eihän meillä täällä maalla ole toria, meniskö pellolle pomppimaan ja kiljumaan. Taidan kuitenkin ekaks vetästä kiljukännin ja käydä navetassa mansikka "tervehtimässä"
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläiset ovat ironisesti myös aivan juntteja, aina puhutaan kuinka maaseudulla porukka on junttia, mutta Helsingissä kerrostalossa kaikki aivan zombeja, kukaan ei tervehdi edes, kulkevat vaan ihan zombeina katse maassa etiäpäin.
Joo on tässä vähän perää. Olin todella yllättynyt, kuinka nihkeästi minuun suhtauduttiin kun muutin Pohjanmaalta Helsinkiin opiskelemaan yliopistoon. Luulisi, että Helsingissä oltaisiin suvaitsevaisempia ja halukkaita ottamaan muualta tulleetkin mukaan porukoihin mutta ei... Opiskelijabileissä sain osakseni v1ttuilua taustastani, ja minua pidettiin paikallisten opiskelijoiden kesken lestana vaikka mulla oli pinkki tukka ja sotamaalit naamalla. Vain koska olin Pohjanmaalta.
No eipä kovin paljon Helsinkiä tutkineet jos kävivät vain kirkon aukiolla. Olisivat edes Sompasaunalle menneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on tässä vähän perää. Olin todella yllättynyt, kuinka nihkeästi minuun suhtauduttiin kun muutin Pohjanmaalta Helsinkiin opiskelemaan yliopistoon. Luulisi, että Helsingissä oltaisiin suvaitsevaisempia ja halukkaita ottamaan muualta tulleetkin mukaan porukoihin mutta ei... Opiskelijabileissä sain osakseni v1ttuilua taustastani, ja minua pidettiin paikallisten opiskelijoiden kesken lestana vaikka mulla oli pinkki tukka ja sotamaalit naamalla. Vain koska olin Pohjanmaalta.
Olen Hämeestä kotoisin, ja minut on otettu erittäin lämpimästi vastaan missä tahansa. Olet vain paska trolli.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käydä Helsingissä. Ihana paikka kesäaikaan. Tuskin muuttaisin sinne, asuminen on kallista.
Minulle se oli kiva vielä muutama vuosikymmen sitten.
Ei ole napannut enää aikoihin. Työn takia roikun. Monikin asia on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä nimenomaan kävi. Sielläkö muka on onnellista porukkaa?
Tottakai on, nimikin sen jo kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Eikö siellä ole osakunnatkin muualta tulleille. Onko tuo jotenkin muuttunut?
Huvittavaa jos porukan on hävettävä sitä että tulevat maakunnista.
En kyllä yhtään ihmettele että niin moni pakenee takaisinpäin kun vain pääsee lähtemään. Vaikka jonnekin tosi pohjoiseen. Ymmärrän hyvin.
Helsinkiläiset kuvittelevat asuvansa suuressa kaupungissa ja aina jaksavat muistuttaa kuinka Helsinki on ainoa oikea kaupunki Suomessa. Vaikka Helsinki on erittäin maalaismainen ja harvaan rakennettu kaupunki, kaupunkimaisuus puuttuu täysin. Keskustakin on pieni niemennokka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Hämeestä kotoisin, ja minut on otettu erittäin lämpimästi vastaan missä tahansa. Olet vain paska trolli
Samoin, hyvin otettiin vastaan. T. Entinen Oululainen.