Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olsikiko täällä porilaisia... kenelle gynelle

22.01.2006 |

kannattais mennä lapsettomuusasioissa, vai kannattaako heti mennä vaikka Tampereelle??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jos olet nyt menossa ensimmäistä kertaa lääkäriin lapsettomuuden takia, niin varmasti nämä porilaiset lääkärit osaavat auttaa sinua. Lähettävät kai sitten eteenpäin jos täällä Porissa ei ole mahdollisuuksia hoitoihin. Minä olen niin tietämätön, että en edes tiedä millaisia hoitoja täällä voi saada, tarkoitan nyt näitä keinohedelmöityksiä, inssejä ym.

Minä aikoinani etsiskelin lapsettomuusasioihin paneutunutta gyneä, ja silloin Porin Lääkäritalosta minulle annettiin kolme naislääkärin nimeä. Nyt en kyllä varmasti muista niitä nimiä, joten en lähde tähän laittamaan arvailuja. Varmasti osaavat sinulle kertoa ko paikan ajanvarauksesta. Minun lääkärini on O.Yli-Kesti, ainakin minun lapsettomuusasioihin häneltä löytyi runsaasti asiantuntemusta. Välillä lääkäriaikaa on ollut todella vaikea saada, on täytynyt odottaa kuukausikaupalla, ja joskus taas ajan on saanut melko nopeasti. Joten onnea yritykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla